voor een wit t-shirt?quote:
nee nee, het gaat erom dat je dan de halslijn van je tshirt ziet onder je overhemd, en dat kanniehe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:05 schreef zovty het volgende:
Ik snap geen fuck van dat hele idee? Waarom koop je dan niet een hemd?
Ja, bij een hemd toch ook niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee nee, het gaat erom dat je dan de halslijn van je tshirt ziet onder je overhemd, en dat kanniehe.
oh, zo'n hemd bedoel je. Ja eh... dat vinden de mensen van die site niet hip genoeg, denk ik, ik weet het anders ook niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, bij een hemd toch ook niet?
Ik snap het echt niet.
een hemd helpt niet tegen zweetplekjes terwijl een t-shirt dat beter doet. alleen dan zie je de hals en dat vind niet iedereen mooi. Vandaar de lage v hals zodat het niet opvaltquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, bij een hemd toch ook niet?
Ik snap het echt niet.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef zovty het volgende:
Pfff, mannen die zich daar druk om maken kunnen beter sparen voor een geslachtsverandering.
Pfff, mannen die zich daar druk om maken kunnen beter sparen voor een geslachtsverandering.
+1 scherpquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef zovty het volgende:
dat was ook mijn idee. Of bij de WE. Na 8 weken moet je ze toch al vaak weggooien door deovlekken of omdat ze er niet meer mooi uitzien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
Kun je die shirts niet voor ¤5,- bij de Wibra of Zeeman vinden?
Ja, juist omdat je je ze ergens onder draagt maakt de afwerking of een vlekje dus ook geen fuck uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:29 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat was ook mijn idee. Of bij de WE. Na 8 weken moet je ze toch al vaak weggooien door deovlekken of omdat ze er niet meer mooi uitzien.
Sinds wanneer niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee nee, het gaat erom dat je dan de halslijn van je tshirt ziet onder je overhemd, en dat kanniehe.
heb het al vaker gehoord dat het eigenlijk niet kan. In Italie zal je er vast op worden aangekeken maar in Nederland boeit dat echt niemandquote:
sinds die mensen van die site besloten hebben dat ze extra geld nodig hebbenquote:
!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef TNA het volgende:
Een shirt dragen onder een overhemdAlleen in Nederland.
Hoor je nu wel bij de club nadat je 40 euro voor een shirt hebt betaald?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:32 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Die shirts zitten echt geniaal. De achterkant is langer zodat het shirt niet steeds uit je broek knalt en hun 'invisible' kleur zie je inderdaad écht niet onder een wit hemd.
Maar goed, dat zullen die paupers hier wel niet snappenVeel plezier met jullie Zeeman kleren
Je hebt er een gekocht?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:32 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Die shirts zitten echt geniaal. De achterkant is langer zodat het shirt niet steeds uit je broek knalt en hun 'invisible' kleur zie je inderdaad écht niet onder een wit hemd.
Maar goed, dat zullen die paupers hier wel niet snappenVeel plezier met jullie Zeeman kleren
Ziet er toch gvd ook niet uit of wel danquote:
Waarom zou je een tshirt onder een overhemd dragen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien een idee om niet meer te masturberen in je T-shirts?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:29 schreef Matty___ het volgende:
dat was ook mijn idee. Of bij de WE. Na 8 weken moet je ze toch al vaak weggooien door deovlekken of omdat ze er niet meer mooi uitzien.
Is dit zo raar dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef TNA het volgende:
Een shirt dragen onder een overhemdAlleen in Nederland.
warmte, maar voornamelijk slijtage.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom zou je een tshirt onder een overhemd dragen?
ik heb echt geen idee... omdat het te koud is?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom zou je een tshirt onder een overhemd dragen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |