Dan verzinnen ze wel iets nieuws.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:04 schreef lifeblind het volgende:
Naja, als Sargeras als eindbaas komt, is 't klaar met WoW natuurlijk
Mja, dan moeten ze een compleet nieuw iets van 'het kwaad' gaan verzinnen, omdat Sargeras en de burning legion natuurlijk letterlijk de bron van het kwaad zijn. Dat Azeroth niet verbonden is aan de old gods hebben we al meerdere malen bewezen (C'thun, Yogg Saron), dus hun 'invloed' op de hele werking van de wereld is in dat opzicht wat meer te verwaarlozen. Een uiteindelijk een gevallen Titan neerhalen waar de hele klerezooi mee begonnen is is natuurlijk best wel wat flinksquote:
Ik heb hem via openraid.eu gedaan destijdsquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:22 schreef Olment het volgende:
[..]
En daar zit ik dus ook mee
Ben ook nog bezig een group te zoeken voor die quest die je daarbij ook krijgt.
Gekeken of ik um kon soloen maar meneer de questmob heeft 150M hp
Gaat um niet worden
oew. dat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik heb hem via openraid.eu gedaan destijdsVerschillende runs per dag. Zeker in het weekend! Geef je anders wel een whisper als ik lfm in trade zie van het weekend, kan je daar evt mee meegaan
Kazzakquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
oew. dat zou fijn zijn.
Ga er toch maar weer es over denken om een andere realm te gaan zoeken.. Begint beetje behooriljk vervelend te worden dat je een uur aant zoeken bent naar een dps.
Dan geen uur lang wispers afslaan en mensen afwijzen ivm gear/achie/skill.,, maar gewoon helemaal geen whispers
Bwahaha wat een helden itemquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:32 schreef substep het volgende:
En oh, je hebt werkelijk geen idee hoe geniaal [The Flag of Ownership] in PvP is.
Mensen die je echt compleet op gaan jagen als je een paar keer de vloer goed met hun aanveegt en dan deze in hun non-released corpse deponeert.![]()
![]()
Feelsgoodman.
Was iets van 60 USD op EBay.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Bwahaha wat een helden itemik wil hem!!
Bellen kan niet meer sinds een aantal maanden geleden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:35 schreef daeh het volgende:
Beste fokkers,
Ik heb een probleempje met m'n WoW. Eerst kon ik het e-mail adres waarop mijn account geregistreerd staat niet herinneren. Nu heb ik dat opgelost, maar was ik mijn wachtwoord vergeten. Nu heb ik mijn wachtwoord ook weer terug, maar is mijn account gelockt door een 'unusual change in your access pattern'. Het mooie is, ik ben het antwoord op de security vraag vergeten en de 'Authentication Keys' van me herkent die ook niet.
Dus mijn vraag:
Als die Authentication Keys het niet doen, heb ik mijn account dan op een ander email adress gemaakt? En zo niet, hoe kan ik ooit achter het antwoord op die vraag komen? Ik weet het antwoord wel, maar kom er maar niet achter hoe ik dat destijds geschreven heb (mijn moeder is in een Franse stad geboren, en het kan op vele manieren geschreven worden..).
Zou ik misschien ergens heen kunnen bellen oid?
Oh ok..quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Bellen kan niet meer sinds een aantal maanden geleden.
Voor zover ikw eet kun je ook je pass enzo resetten met de serial key van Vanilla.
Zo heb ik het laatst gedaan doen ik hacked was.
Koop Battlechest (vanilla & bc) opnieuw ? maand gametime zit erbij en kost maar 14.99quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef Olment het volgende:
Hmm. Soms werkt een andere pc wel. Heb met een gamecard wel eens gehad dat die op mijn lappie niet werkte maar op mijn pc wel.
Bellen kan gewoon hoor, staat alleen een beetje verstopt op de website:quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Bellen kan niet meer sinds een aantal maanden geleden.
Voor zover ikw eet kun je ook je pass enzo resetten met de serial key van Vanilla.
Zo heb ik het laatst gedaan doen ik hacked was.
Damn.. laatst dik half uur gezocht zonder resultaatquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bellen kan gewoon hoor, staat alleen een beetje verstopt op de website:
https://eu.battle.net/support/en/ticket/phone
0800 0202164
Stuur je voortaan toch Sapstengel een pm als je wat moet wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn.. laatst dik half uur gezocht zonder resultaat
Ik kwam alleen op zo'n keuze ding uit waarbij de phoneknop "uit" bleef.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Echt? Ik had het net binnen een seconde of 15 gevonden.
Bovenaan op Support > Knowledge center. Dan rechts op "Contact us". Wat dingen ingevoerd en het nummer kwam naar voren onderaan.
Ah was vast afhankelijk van je vraag dan. Ik koos voor iets met account issues en toen voor dat mijn vraag niet vermeld was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik kwam alleen op zo'n keuze ding uit waarbij de phoneknop "uit" bleef.
Alleen email en ticket ofzoiets
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Stuur je voortaan toch Sapstengel een pm als je wat moet weten
Had iets met mijn authenticator.. ging ineens bitchen..quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah was vast afhankelijk van je vraag dan. Ik koos voor iets met account issues en toen voor dat mijn vraag niet vermeld was.
Dankuquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bellen kan gewoon hoor, staat alleen een beetje verstopt op de website:
https://eu.battle.net/support/en/ticket/phone
0800 0202164
Gaat goed héquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef daeh het volgende:
[..]
Danku![]()
Nu moet ik me even het wachtwoord van een email adres zien te herinneren dat ik al 9 maanden niet gebruikt heb..
Maar... Conclusie... Je kunt weer wowen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef daeh het volgende:
Die vent ook vragen 'Do you have acces to that e-mail account?' en ik in mijn vreugde 'YESSS' meneer: 'Okay, bye!'.
Fuck hey.
Nogmaals bedankt! Haha, ik dacht dat ze moeilijk zouden gaan doen, maar de meneer was heel vriendelijk en ik heb m'n account weer terug. Heb maar direct m'n telefoon nummer en de hele bups toegevoegd, zodat ik hem nooit meer kwijt raak.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon nog een keer bellen en vragen of ze naar een ander mailadres kunnen sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |