Uhmm.. ik kan thuis ff kijken strax welke glyphs ik heb.. Shamanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef gotrunks het volgende:
[..]
Ben net nieuw als shaman dit is mijn armory link
pvp/pve?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef Evertjan het volgende:
iemand nog tips voor een nieuwe realm? Wil weer helemaal opnieuw beginnen zonder gold en heirlooms
Kijk anders eens op http://wow.realmpop.com/eu.htmlquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef Evertjan het volgende:
iemand nog tips voor een nieuwe realm? Wil weer helemaal opnieuw beginnen zonder gold en heirlooms
Ja klopt, alliance is op kazzak rare taggedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kijk anders eens op http://wow.realmpop.com/eu.html
Ik ben pas getransferred naar kazzak. Lekker drukke realm(voor horde dan)
hehe idd ,heb er pas 2 gezien in 11 dagenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja klopt, alliance is op kazzak rare tagged
Dat is ook geen lol op een pvp server, helaas is dat het geval met de meeste, zelden een goede balance tussen alliance en horde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:58 schreef Maureentje het volgende:
[..]
hehe idd ,heb er pas 2 gezien in 11 dagen
Ik vind pvp toch nix dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:31 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat is ook geen lol op een pvp server, helaas is dat het geval met de meeste, zelden een goede balance tussen alliance en horde.
PVEquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:55 schreef ZodiaX het volgende:
Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef Evertjan het volgende:
pvp/pve?
Ik zoek juist geen pve, ik zoek pvp, en met vele gladiators/duelists.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:21 schreef Silmarwen het volgende:
Draenor is een leuke drukke server voor de Horde, PvE
Ik log dan altijd uit en ga met een alt verder. Geen zin om er tijd en aandacht aan te besteden.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:49 schreef Rogan het volgende:
Kinderachtige shit weer op mijn server..
Bij een quest moet je bepaalde shit looten, maar dat kan niet zonder de NPC te doden die ervoor staat.
Dus ik loot iets waar geen NPC voor staat. Krijg ik dikke spam van 1 of andere speler dat ik spijt zal hebben van het feit dat ik z'n loot heb gejat.
Echt geen minuut later heb ik 3 level 90's op mijn dak.. Dit is nu al een uur gaande.
Idd gewoon iets anders gaan doen laat je niet trollenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik log dan altijd uit en ga met een alt verder. Geen zin om er tijd en aandacht aan te besteden.
Hunters zijn inderdaad saai om te levellen. Endgame vind ik ze best okay, maar levellen is echt dodelijk saai.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:10 schreef daeh het volgende:
Na jullie hulp was ik ook weer begonnen met WoW. Eerst een Goblin Hunter naar 17 gelevelt, maar wat zijn die saai hey. Nu heb ik een Blood Elf rogue, de quests staan me wel aan en zeker de gameplay als rogue ook wel. Heb al een paar keer battleground gespeeld, elke keer nog wel positief geëindigd met m'n killing blow/death ratio. Leuk menneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |