SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Okquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:42 schreef DaMook het volgende:
Ik slaap dan ook wel door je app heen wrs, vandaar dat ik terug app als ik wakker ben
.
Trustequote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trust![]()
![]()
ik ga er ook maar een einde aan maken
Ik ben Vin niet!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:42 schreef DaMook het volgende:
En wat een kut TT. Vinnie bewijst in een post al het tegendeel, ook al wil ie dat zelf niet inzien.
Nee hoor. Android werkt prima.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:42 schreef DaMook het volgende:
En wat een kut TT. Vinnie bewijst in een post al het tegendeel, ook al wil ie dat zelf niet inzien.
Goed plan!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
Slaap lekker allen
Ik ga proberen mijn telefoon werkend te krijgen
Ach ja, het had gewoon kunnen werken, ow wacht nee, androidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
Slaap lekker allen
truste Vinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
Slaap lekker allen
Wij gaan het nooit goed samen kunnen vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben Vin niet!!
De TT is mijn mening en daar moet u het maar mee doen
Ik denk het ook niet!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij gaan het nooit goed samen kunnen vinden.
Naja dat zien we achteraf wel danquote:
quote:
quote:
En je klaagt er steeds overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |