ja, moest ook wel ergens. te mooi om waar te zijn. wel evengoed nog steeds grappig.quote:
Het is een optische illusie Na 23 seconden verschijnt er een enge fotograaaf in de spiegelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:43 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Elke FOK!ker zou ook wel zo'n 'maatje' willen
Niet funny maar wel prachtig! (en ik houd niet eens van klassiek), gaat ook meer om het idee erachter.quote:
Ik moest lachen.quote:
Awesome!quote:
What has been seen.quote:
Die uitdaging wil ik idd ook wel aan gaan...quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou de uitdaging wel aan willen gaan
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben echt tijd teveel. En er zijn er nog minder die het op zo'n geweldige manier gebruiken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:27 schreef Wells.p het volgende:
http://gizmodo.com/599253(...)side-microsoft-excel
RPG voor Excel!!
Alleen bij mij werkt het helaas niet
Wut, hallucinaties omdat je je eigen hartslag kan horen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, omdat de sensatie van het geheel zo intens is, dat het hallucinaties kan veroorzaken. Ik moet eerlijk zeggen, het verbaasde mij ook hoor, daarom zou ik ook wel eens willen weten hoe die sensatie is en hoe lang ik het daarin uit zou kunnen houden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wut, hallucinaties omdat je je eigen hartslag kan horen?
Wat een bullshit die hallucinatiesquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Met jouw opleiding klinische psychologie weet jij daar natuurlijk alles van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:40 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Wat een bullshit die hallucinaties
Is toch overduidelijk bullshit. Hallucinaties zijn niet zomaar iets, dat ga je echt niet bereiken door het ontbreken van terugkaatsend geluidquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Met jouw opleiding klinische psychologie weet jij daar natuurlijk alles van.
Jij weet er dus duidelijk niks vanaf. Sensory deprivation kan wel degelijk tot hallucinaties leiden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Is toch overduidelijk bullshit. Hallucinaties zijn niet zomaar iets, dat ga je echt niet bereiken door het ontbreken van terugkaatsend geluid
Dan gewoon gaan slapenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:15 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Die uitdaging wil ik idd ook wel aan gaan...
Niet na een tijdsbestek van 45 minuten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij weet er dus duidelijk niks vanaf. Sensory deprivation kan wel degelijk tot hallucinaties leiden.
Wat schattig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Is toch overduidelijk bullshit. Hallucinaties zijn niet zomaar iets, dat ga je echt niet bereiken door het ontbreken van terugkaatsend geluid
Mooi, je krabbelt al terug.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:07 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Niet na een tijdsbestek van 45 minuten.
Nouja, ik kan me best voorstellen dat als je een tijdje (flinke tijd) je zintuigen moet missen je best psychotisch kan worden als je daar aanleg voor hebt. Ik boek maar een tripje naar die kamer.quote:
Uiteraard moet ik aangeven dat ik weinig kaas gegeten heb van psychologie. Zag zojuist een artikel in de Guardian, geschreven door een man die het wel 45 minuten heeft volgehouden. http://www.guardian.co.uk(...)etest-place-on-earthquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:21 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Hier een leuken filmpjen voor de ontopic
[..]
Nouja, ik kan me best voorstellen dat als je een tijdje (flinke tijd) je zintuigen moet missen je best psychotisch kan worden als je daar aanleg voor hebt. Ik boek maar een tripje naar die kamer.
En zo te lezen beviel het hem ook nogquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Uiteraard moet ik aangeven dat ik weinig kaas gegeten heb van psychologie. Zag zojuist een artikel in de Guardian, geschreven door een man die het wel 45 minuten heeft volgehouden. http://www.guardian.co.uk(...)etest-place-on-earth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |