Ik speel de laatste tijd erg veel solo, maar dat heeft niet m'n voorkeur. Ik zou graag wat meer groepsdingen doen, met name dungeonsquote:Op maandag 8 april 2013 12:29 schreef Northside het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer solo-spelers hier, of zijn jullie allemaal van die groepsdieren?
IK speel eiegenlijk alleen maar solo . heb nog geen 'dungeon' gedaan.quote:Op maandag 8 april 2013 12:29 schreef Northside het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer solo-spelers hier, of zijn jullie allemaal van die groepsdieren?
Vaak solo of samen met m'n vriend. Al vind ik dungeons op z'n tijd ook erg leukquote:Op maandag 8 april 2013 12:29 schreef Northside het volgende:
Nee, hoor. Ik speel veel solo of met 1 vriend. Eigenlijk nooit met vreemden...quote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef Northside het volgende:
Oh, toch nog wel wat solo'ers. Dacht dat ik de enige was.
Die vinden het ook niet leuk als plotseling 30 minuten AFK benquote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef ouyevoli het volgende:
Dungeon's en zulks heb je toch een guild voor?
Genoeg pick up groups waar je dungeons mee kan doen als je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef ouyevoli het volgende:
Dungeon's en zulks heb je toch een guild voor?
Meh ik prefereer m'n guild. Dat gaat altijd stukken beter, vooral bij bosses als grenth en zulks. Hoe vaak dat die faalt overdagquote:Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Genoeg pick up groups waar je dungeons mee kan doen als je daar zin in hebt.
Maakt niet uit of het alleen Far Shiverpeaks is. Je kan het met mensen van andere servers doen, zolang je in dezelfde regio zit. (NA, EU, etc.)quote:Op woensdag 10 april 2013 20:50 schreef Northside het volgende:
Wat dat betreft, dit --> http://gw2lfg.com/lfgs/new wordt ook wel redelijk veel gebruikt op far shiverpeaks geloof ik...
Ziet er mooi uit zeg.quote:Op zondag 14 april 2013 20:34 schreef Northside het volgende:
Heb EINDELIJK een fatsoenlijk kleurtje gevonden voor m'n kleren. Genoeg kleuren gevonden, maar die waren allemaal prut. Toen kreeg ik deze (dat donkerrood dus), en nu wil ik nooit meer anders.
[ afbeelding ]
Blazer.. Steppings ?quote:Op maandag 15 april 2013 10:23 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit zeg.
Weet iemand een leuk gebied voor een lvl 52? Niet Bloodtide Coast. Lelijk gebied is dat zeg.
Ik vind die nieuwe dyes dus niets bijzonders, vooral omdat dat weer random is...quote:Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef Ooku het volgende:
Die molten mining pick is het niet waard. De nieuwe dyes zijn dan wel weer nice.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb geen ruimte om 50.000 gewone ori picks op te kunnen slaan!quote:Op maandag 15 april 2013 11:00 schreef Ame_thyst het volgende:
ongeveer 10 dagen mats runs doen om dat kreng 'terug te verdienen.' Zie ook het nut niet, of je koopt gewoon 50.000 gewone ori picks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |