Ik speel de laatste tijd erg veel solo, maar dat heeft niet m'n voorkeur. Ik zou graag wat meer groepsdingen doen, met name dungeonsquote:Op maandag 8 april 2013 12:29 schreef Northside het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer solo-spelers hier, of zijn jullie allemaal van die groepsdieren?
IK speel eiegenlijk alleen maar solo . heb nog geen 'dungeon' gedaan.quote:Op maandag 8 april 2013 12:29 schreef Northside het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer solo-spelers hier, of zijn jullie allemaal van die groepsdieren?
Vaak solo of samen met m'n vriend. Al vind ik dungeons op z'n tijd ook erg leukquote:Op maandag 8 april 2013 12:29 schreef Northside het volgende:
Nee, hoor. Ik speel veel solo of met 1 vriend. Eigenlijk nooit met vreemden...quote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef Northside het volgende:
Oh, toch nog wel wat solo'ers. Dacht dat ik de enige was.
Die vinden het ook niet leuk als plotseling 30 minuten AFK benquote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef ouyevoli het volgende:
Dungeon's en zulks heb je toch een guild voor?
Genoeg pick up groups waar je dungeons mee kan doen als je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef ouyevoli het volgende:
Dungeon's en zulks heb je toch een guild voor?
Meh ik prefereer m'n guild. Dat gaat altijd stukken beter, vooral bij bosses als grenth en zulks. Hoe vaak dat die faalt overdagquote:Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Genoeg pick up groups waar je dungeons mee kan doen als je daar zin in hebt.
Maakt niet uit of het alleen Far Shiverpeaks is. Je kan het met mensen van andere servers doen, zolang je in dezelfde regio zit. (NA, EU, etc.)quote:Op woensdag 10 april 2013 20:50 schreef Northside het volgende:
Wat dat betreft, dit --> http://gw2lfg.com/lfgs/new wordt ook wel redelijk veel gebruikt op far shiverpeaks geloof ik...
Ziet er mooi uit zeg.quote:Op zondag 14 april 2013 20:34 schreef Northside het volgende:
Heb EINDELIJK een fatsoenlijk kleurtje gevonden voor m'n kleren. Genoeg kleuren gevonden, maar die waren allemaal prut. Toen kreeg ik deze (dat donkerrood dus), en nu wil ik nooit meer anders.
[ afbeelding ]
Blazer.. Steppings ?quote:Op maandag 15 april 2013 10:23 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit zeg.
Weet iemand een leuk gebied voor een lvl 52? Niet Bloodtide Coast. Lelijk gebied is dat zeg.
Ik vind die nieuwe dyes dus niets bijzonders, vooral omdat dat weer random is...quote:Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef Ooku het volgende:
Die molten mining pick is het niet waard. De nieuwe dyes zijn dan wel weer nice.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb geen ruimte om 50.000 gewone ori picks op te kunnen slaan!quote:Op maandag 15 april 2013 11:00 schreef Ame_thyst het volgende:
ongeveer 10 dagen mats runs doen om dat kreng 'terug te verdienen.' Zie ook het nut niet, of je koopt gewoon 50.000 gewone ori picks
Toen ik vanaf Bloodtide Coast naar Cursed Shore liep keek ik m'n ogen uit. Alsof ik in Fallout rondliep.quote:Op maandag 15 april 2013 10:23 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit zeg.
Weet iemand een leuk gebied voor een lvl 52? Niet Bloodtide Coast. Lelijk gebied is dat zeg.
Timberline Falls... Ik vind dat gebied prachtig!quote:Op maandag 15 april 2013 10:23 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit zeg.
Standaard ruimte in je bags is toch veel te weinig. Een extra armor set, paar wapens wat food en je zit al vol.quote:
Probleem is de inflatie die niet gebaseerd is op de items in de wereld maar op hoeveel mensen gold naar gems converten, zie de screen die ik paar posts terug plaatste.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:46 schreef Northside het volgende:
Heb nog nooit gems gekocht. Heb er wel eens over nagedacht om m'n bank uit te breiden, maar nu m'n eigen guild bank dus niet meer nodig. Overigens is het toch alleen maar logisch dat met steeds meer high level spelers er steeds meer goud in de wereld komt en het daardoor minder waard wordt?
Ik vind van wel, het is alleen niet erg supported. Geen chairs waar je op kan zitten, etc.quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit te twijfelen, is dat roleplayen echt zo leuk op gw2?
Je moet ervan houden. Als het niet je ding is zal het dat ook nooit worden denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit te twijfelen, is dat roleplayen echt zo leuk op gw2?
Wat houd het precies in? Dat je gewoon de game speelt maar alleen in char blijft qua typen in guild chat etc, of verzin je een heel verhaal om je char heen en deel je dat met anderen?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik vind van wel, het is alleen niet erg supported. Geen chairs waar je op kan zitten, etc.
Maar we doen het met wat we hebben en ik vermaakt me meer dan op enige andere MMO waar ik niet roleplayde. (<- Raar woord zo.)
Het is plat gezegd gewoon acteren ingame. Ik zie het als schrijver en acteur zijn in het spel.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat houd het precies in? Dat je gewoon de game speelt maar alleen in char blijft qua typen in guild chat etc, of verzin je een heel verhaal om je char heen en deel je dat met anderen?
Ik zat in een ander spel op een roleplay server vooral omdat daar de h@x0rsl4n9 wat minder wasquote:Op woensdag 17 april 2013 13:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat houd het precies in? Dat je gewoon de game speelt maar alleen in char blijft qua typen in guild chat etc, of verzin je een heel verhaal om je char heen en deel je dat met anderen?
Roleplayen doe je dan ook gewoon tijdens het spelen, als je een heartquest doet kan je uiteraard binnen een paar seconden één of ander dwaas fantasyverhaal er omheen verzinnen. En als je in een roleplay guild zit heb je eens in de zoveel tijd een ingame meeting en dat is ook best leuk, meestal (als het een redelijke guild is) vormen er daar groepjes die dan een jumping puzzle gaan doen of ff een rondje wvwvw oid.quote:Op maandag 22 april 2013 09:48 schreef Kingleon het volgende:
Lijkt me best leuk dat RPen. Maar denk niet dat ik er het geduld voor heb. Er zijn zoveel leuke dingen te doen en heb helaas te weinig tijd.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:30 schreef Northside het volgende:
'I have learned from an old book about a mysterious puzzle which can only be completed by 5 heroes, true of heart!'
'Let us go and solve this mystery, my friend!'
'Onwards, brave heroes, to the swamp!'
of
'lfm jumping puzzle'
tsja...
In de winkel? Het wordt volgens mij nog wel verkocht.quote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef aeque het volgende:
Dit weekend de trial geprobeerd en ben erg gecharmeerd geraakt van de game. Weer iemand een mogelijkheid om een code/serial te kopen(legaal) zonder paypal?
Ik vergat even het woordje online toe te voegen in mijn tekst. Maar koop hem nu waarschijnlijk toch in de winkel.quote:Op maandag 22 april 2013 22:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
In de winkel? Het wordt volgens mij nog wel verkocht.
Dat is inderdaad een optie.quote:Op maandag 22 april 2013 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Roleplayen doe je dan ook gewoon tijdens het spelen, als je een heartquest doet kan je uiteraard binnen een paar seconden één of ander dwaas fantasyverhaal er omheen verzinnen. En als je in een roleplay guild zit heb je eens in de zoveel tijd een ingame meeting en dat is ook best leuk, meestal (als het een redelijke guild is) vormen er daar groepjes die dan een jumping puzzle gaan doen of ff een rondje wvwvw oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |