SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Weet niet hoe dat moet hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:57 schreef BobbyB het volgende:
Jij met je harrr aye jij hebt FB niet eens op Pirate staan
Gewoon waar je de taal insteltquote:
I know heb het ook een keer op die taal ingesteldquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:02 schreef Giertje het volgende:
zo ben weer bij met de big bang theory morgen weer een nieuwe episode
ik download het altijd dus ik loop gelijk met amerikaquote:
o....quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik download het altijd dus ik loop gelijk met amerika
is makkelijk hoor geen reclame en vanavond is de nieuwe in amerika en morgenvroeg staat ie al op het internetquote:
hmm... alleen dan moet ik steeds op de pc kijken enzo.... ach ik zie welquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
is makkelijk hoor geen reclame en vanavond is de nieuwe in amerika en morgenvroeg staat ie al op het internet
niet perse als je usb aan je dvd speler hebt zitten of op je tv zet et op een stickie en dan plug je het in kan je het op groot scherm kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... alleen dan moet ik steeds op de pc kijken enzo.... ach ik zie wel
heb ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet perse als je usb aan je dvd speler hebt zitten of op je tv zet et op een stickie en dan plug je het in kan je het op groot scherm kijken
goedenavondquote:
ooow ja dan word het inderdaad lastigquote:
Ik hoor dat jij leuk bent. Ben je single?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed goed![]()
en met de andere leukste dame dan?
Super singlig ......quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij leuk bent. Ben je single?
Subtiel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij leuk bent. Ben je single?
Dat is nergens voor nodig.quote:
quote:
Aanstellers Ik heb hem echt al heel lang erop staan. Ben er ook al helemaal aan gewendquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
I know heb het ook een keer op die taal ingesteld
was het na 5 min alweer beu
Aye.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Aanstellers Ik heb hem echt al heel lang erop staan. Ben er ook al helemaal aan gewend
Ik heb het alleen niet in huis.quote:
Goed ideequote:
Waar?quote:
Doe maar weer zoquote:
Ja sorry dude, heel dit topic is saai.quote:
Nieuw woord geleerd?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry dude, heel dit topic is saai.wordt er beeeetje recalcitrant van.
Dan zijn er erg vaak saaie topicsquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry dude, heel dit topic is saai.wordt er beeeetje recalcitrant van.
Ja, ik kan normaal alleen maar noot mies aap.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik kan normaal alleen maar noot mies aap.
Dankje. Jij ook met je leven he.quote:
Jou heb ik hier lang niet gezien.quote:
Helaas niet.quote:
Naakt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie de nieuwe foto's van Emma Watson al gezien?
Nee..... hoe zou ik op dat idee gekomen zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, nog niet, ging je kaneelstafje daarvan omhoog staan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja sorry hoor, maar je zit hier te impliceren dat ik een kind ben wat niet normaal Nederlands kan. Word ik niet helemaal blij van zoals je kunt zien. En op het moment dat ik een even lage opmerking maak, moet IK normaal doen. Sure kiddo.quote:
Foto's: http://www.heatworld.com/(...)g-naked-for-charity/quote:Hermelien Griffel is voorgoed haar onschuld kwijt. De altijd zo brave tovenaarsleerlinge heeft besloten volledig naakt te gaan.
Emma Watson krigt er nog eens geen cent voor ook. Het arme kind doet het allemaal voor een goed doel. En anders deed ze het wel voor een ieders pielemuis.
Alle foto's zullen volgende maand worden getoond tijdens World Earth Week. Desondanks zijn de eerste kiekjes al uitgelekt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je zit hier te impliceren dat ik een kind ben wat niet normaal Nederlands kan. Word ik niet helemaal blij van zoals je kunt zien. En op het moment dat ik een even lage opmerking maak, moet IK normaal doen. Sure kiddo.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Warm onthaal ook gelijk
[..]
Niet zo goed.
[..]
Zonde
Recalcitrant? Dafuq. Ik studeer Maatschappelijk Werk waarbij je leert om te gaan met moeilijke /vervelende/ irritante mensen, voor mij bestaat er geen normaler woord.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het geen alledaags woordje is Tamashii.
Neuh, ik heb leukere foto's in mijn speciale mapje staan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, nog niet, ging je kaneelstafje daarvan omhoog staan?
Niets mis meequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van de fp lieverds.
Eerste naaktfoto's Emma Watson uitgelekt
[..]
Foto's: http://www.heatworld.com/(...)g-naked-for-charity/
Doe eens een voorbeeldquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb leukere foto's in mijn speciale mapje staan.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Recalcitrant? Dafuq. Ik studeer Maatschappelijk Werk waarbij je leert om te gaan met moeilijke /vervelende/ irritante mensen, voor mij bestaat er geen normaler woord.
Valt wel mee hoe naakt dat is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van de fp lieverds.
Eerste naaktfoto's Emma Watson uitgelekt
[..]
Foto's: http://www.heatworld.com/(...)g-naked-for-charity/
Ja schatje, we zijn helemaal klaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Succes ermee verder, zijn we nu klaar?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het geen alledaags woordje is Tamashii.
Ja inderdaad, doe normaal.
Mag ik hier niet posten.quote:
Ik was nogal teleurgesteld. Als er echter foto's komen die iets meer van haar lichaam onthullen, ben ik er als de kippen bij.quote:
Echt kappen nou, ik kan niks zien op mn werk.quote:
Whehehehe.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt kappen nou, ik kan niks zien op mn werk.
Ik ook niet.quote:
Ach, jij hebt dalijk lekker een wild weekend.quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Ach, jij hebt dalijk lekker een wild weekend.
Is dat tegenwoordig al weer naakt dan...quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Ach, jij hebt dalijk lekker een wild weekend.
In KPD welquote:
Wie is er jarig?quote:
Ja he, je moet toch mensen lokken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al weer naakt dan...
Valt niks te zien
Ook daar mag ik geen foto's van deze dames posten.quote:
Want het is een privefoto?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is er jarig?
[..]
Ja he, je moet toch mensen lokken.
[..]
Ook daar mag ik geen foto's van deze dames posten.
Nicequote:
Waarom heb jij Google doodvermoord?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef Watertornado het volgende:
Fijn, omdat mijn google dood is laadt FOK! ook niet verder dan de eerste post.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed goed![]()
en met de andere leukste dame dan?
Wel mooie foto's, fototechnisch gezien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik hier niet posten.
[..]
Ik was nogal teleurgesteld. Als er echter foto's komen die iets meer van haar lichaam onthullen, ben ik er als de kippen bij.
Dagelijks, behalve in het weekend.quote:
Weet ik niet, maar het is behoorlijk kut. Want er zijn veel sites met verwijzingen naar google (ads/syndication/bla) en dat werkt dan opeens ook zeer traag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb jij Google doodvermoord?
Ik heb daar 0 verstand van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel mooie foto's, fototechnisch gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar 0 verstand van.
Ik kijk alleen voor de boobies.oooooh.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een addblocker tot je Google weer aan de praat hebt. Is dat een idee? Let wel, dat kan je op FOK! een ban opleveren!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is behoorlijk kut. Want er zijn veel sites met verwijzingen naar google (ads/syndication/bla) en dat werkt dan opeens ook zeer traag.
[..]
Ik kijk alleen voor de boobies.Oke tietexpert wat voor cupmaat heeft zij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee, in het weekend ben ik zelden/niet online.quote:
Ik heb geen verstand van tieten. Daarom kijk ik er niet naar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke tietexpert wat voor cupmaat heeft zij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Ik kijk alleen voor de boobies.Ik heb er ook weinig verstand van, maar de belichting/schaduwen zijn mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van tieten. Daarom kijk ik er niet naar.
Zelfs toen mijn lieftallige collega vorige week voorover boog terwijl ze een ruim zittend shirt aan had, keek ik de andere kant op en vroeg haar haar tieten niet te showen. Dit tot woede van mijn mannelijke collega's.Geniaal dan weer..... maar meer een kont man dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, what u doin in the weekends then?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, in het weekend ben ik zelden/niet online.
Bij Gitaar zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, what u doin in the weekends then?
Ik heb al vrij agressieve shit hier staan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een addblocker tot je Google weer aan de praat hebt. Is dat een idee? Let wel, dat kan je op FOK! een ban opleveren!
Nee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geniaal dan weer..... maar meer een kont man dus....
Like a pro.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan hij jouw juiste snaren goed raken?
Wat dan wel?quote:
Buik, benen, gezicht, armenquote:
Vooral dat eerste.quote:
Dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb al vrij agressieve shit hier staan.
Je zou bijna zeggen dat je me kent.quote:
Armen zijn ook wel belangrijk.quote:
aha.... en zie je dan iets speciaals.... moedervlekken... spieren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zou bijna zeggen dat je me kent.
[..]
Armen zijn ook wel belangrijk.
Alleen benen zijn raar.
Grappigquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe geiler ik ben, hoe meer ik borstenman word t.o.v. billenman.
Maar normaal gesproken voel ik mezelf billenman, omdat het meer het figuur maakt zegmaar en borsten eigenlijk iets minder ofzo.
Little by little.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je me kent.
[..]
Armen zijn ook wel belangrijk.
Alleen benen zijn raar.
Je blijft van 'm af!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Naja ik ga ook maar gitaar spelen denk.
Vorm, spieren enzo, ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aha.... en zie je dan iets speciaals.... moedervlekken... spieren?
Ik moet ineens aan Aqua denken.quote:
Ja, dat herken ik welquote:
Jij bent van de piemels? (zoals kaneel zo mooi zegt!)quote:
Ik moest hier aan denken:quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorm, spieren enzo, ja.
[..]
Ik moet ineens aan Aqua denken.
Omdat je het niks vind? Omdat die je fascineren? Why?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel
bepaalde spieren, vorm of bijzonderheden......
maar niet zo zeer in armen eigenlijk.... dan kijk ik meer naar eventuele tatoeages
Wat zegt Kaneel dat mooi hequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent van de piemels? (zoals kaneel zo mooi zegt!)
Maar serieus, je bent bi?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zegt Kaneel dat mooi he
Misschien toch maar voor kaneel zijn piemel gaan dan.
Ik kan het je aanraden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zegt Kaneel dat mooi he
Misschien toch maar voor kaneel zijn piemel gaan dan.
Je kan het aanraden en toch ben je nu met gitaar?!quote:
Daar zitten vaak verhalen achter...... fascinerend is niet echt het juiste woord maar het zegt wel vaak iets over de persoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je het niks vind? Omdat die je fascineren? Why?
Lijkt me duidelijk dat het laatste wat belangrijker is, of niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het aanraden en toch ben je nu met gitaar?!
Dan was kaneel zn piemel toch niet zo bijzonder, of lag het aan de man rondom de piemel?
De vrouwen waar ik op val hebben over het algemeen geen tatoeage, maar het kan inderdaad ook mooi zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel
bepaalde spieren, vorm of bijzonderheden......
maar niet zo zeer in armen eigenlijk.... dan kijk ik meer naar eventuele tatoeages
Eens even luisteren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken:
En dan het refrein.
quote:
Ik heb ooit gelezen dat psychiaters bij sommige mensen een nieuwe tatoeage aanraden als soort therapie. Ik weet van mijzelf dat ik een hoop dingen verwerk in mijn tatts. Dus dat klopt welquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar zitten vaak verhalen achter...... fascinerend is niet echt het juiste woord maar het zegt wel vaak iets over de persoon
Ahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
100% hetero.
Voor kaneel maak ik een uitzondering.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat het laatste wat belangrijker is, of niet?
Ik kan ook de piemel van mijn ex aanraden (mits je niet erg krap bent). Ondanks dat we geen relatie meer hebben, was hij nog steeds goed in bed.
Ik moest lachenquote:
Na 3 afleveringen CM was Y. het even zat, was er een aflevering van Grimm op tv en zei zoonlief "Oh mama die serie lijkt me ook wel tof, download die ff!!"quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:49 schreef Samzz het volgende:
Damn, die cheese Snack a Jacks zijn lekker.
Jeeej, ik maakte Huppel aan het lachenquote:
Goede smaakquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 3 afleveringen CM was Y. het even zat, was er een aflevering van Grimm op tv en zei zoonlief "Oh mama die serie lijkt me ook wel tof, download die ff!!"
Ik juist niet. Ik moet iemand ''leren kennen''' voordat ik überhaupt een orgasme kan krijgen. Maar met een vaste scharrel zou dat ook kunnen, alleen heb ik daar nooit lang genoeg voor gescharreld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat psychiaters bij sommige mensen een nieuwe tatoeage aanraden als soort therapie. Ik weet van mijzelf dat ik een hoop dingen verwerk in mijn tatts. Dus dat klopt wel
[..]
Aha
[..]
Heb je helemaal gelijk in![]()
De beste seks had ik juist met scharrels, niet met mn exen
Damn right. Al vind ik de karamel het lekkerst.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:49 schreef Samzz het volgende:
Damn, die cheese Snack a Jacks zijn lekker.
Blijkbaar jou aan het lachen maken waardoor je je chocomelk uitspuugt en er waarschijnlijk ook wat door je neus naar buiten komt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha
Mijn Chocomelk, wat doe je?
Dat is nastyquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar jou aan het lachen maken waardoor je je chocomelk uitspuugt en er waarschijnlijk ook wat door je neus naar buiten komt?
Best lastig te beantwoorden eigenlijk.....quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
De vrouwen waar ik op val hebben over het algemeen geen tatoeage, maar het kan inderdaad ook mooi zijn.
Maar waar kijk je dan wel naar?
Mijn scharrels zijn eigenlijk altijd ontstaan uit vriendschap.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik juist niet. Ik moet iemand ''leren kennen''' voordat ik überhaupt een orgasme kan krijgen. Maar met een vaste scharrel zou dat ook kunnen, alleen heb ik daar nooit lang genoeg voor gescharreld.
[..]
Damn right. Al vind ik de karamel het lekkerst.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeeej, ik maakte Huppel aan het lachen.
Hij lijkt op zn moederquote:
Ik vind dat hele "type" gedoe eigenlijk wel onzin.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Best lastig te beantwoorden eigenlijk.....
ik roep wel eens dat ik val voor donkerharige mannen met donkere ogen... enigszins gespierd maar wel een klein buikje en met een bepaalde lengte..... en toch voldoet niet elke kerel die ik gezoend heb aan dat lijstje....
dus.... ik zoek denk ik iets waarvan ik denk... HEE dat is interessant en soms heeft dat zelfs niks met uiterlijk te maken maar meer met karakter, hobby's etc.
Daarnaast soms zijn ze gewoon echt gaaf om te zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat psychiaters bij sommige mensen een nieuwe tatoeage aanraden als soort therapie. Ik weet van mijzelf dat ik een hoop dingen verwerk in mijn tatts. Dus dat klopt wel
De beste seks ....hmmm... ik kan t niet oplepelen.... maar die ONS was t niet....quote:De beste seks had ik juist met scharrels, niet met mn exen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 3 afleveringen CM was Y. het even zat, was er een aflevering van Grimm op tv en zei zoonlief "Oh mama die serie lijkt me ook wel tof, download die ff!!"
Oh shitquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Waar blijf je nou?
[..]
Hij lijkt op zn moeder
ONS doe ik niet aanquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarnaast soms zijn ze gewoon echt gaaf om te zien
[..]
De beste seks ....hmmm... ik kan t niet oplepelen.... maar die ONS was t niet....
Komt goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah stage en veel verantwoordelijkheden,... slecht slapen
Nah, hij wordt tegenwoordig niet meer beïnvloed door Ezechielk en Monopoly dus hij is weer braafquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh shit. Ik lig al in bed. En ik durf sowieso niet bij jou langs te komen, dan maakt Huppelkind m'n bh weer los
.
Dit jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONS doe ik niet aan![]()
Althans, het blijft zelden bij 1 keer
Dat zou ik wel willen leren..... denk ik ..... of voel je nooit liefde?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn scharrels zijn eigenlijk altijd ontstaan uit vriendschap.
Plus door het verleden zie ik seks los van liefde.
Ik kan je vertellen dat dat er erg nasty uitzag op een wit toetsenbord.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar jou aan het lachen maken waardoor je je chocomelk uitspuugt en er waarschijnlijk ook wat door je neus naar buiten komt?
Dat ken ik wel ja. Ik heb een vast model wat ik zoek, qua uiterlijk en innerlijk eigenlijk. Alleen gebeurt het regelmatig dat degene die ik leuk vind, daar niet aan voldoet. Gewoon omdat ik iemand leer kennen. Op het eerste gezicht is het namelijk in 90% van de gevallen wel dat model.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Best lastig te beantwoorden eigenlijk.....
ik roep wel eens dat ik val voor donkerharige mannen met donkere ogen... enigszins gespierd maar wel een klein buikje en met een bepaalde lengte..... en toch voldoet niet elke kerel die ik gezoend heb aan dat lijstje....
dus.... ik zoek denk ik iets waarvan ik denk... HEE dat is interessant en soms heeft dat zelfs niks met uiterlijk te maken maar meer met karakter, hobby's etc.
Toch zondequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, hij wordt tegenwoordig niet meer beïnvloed door Ezechielk en Monopoly dus hij is weer braaf
Als Ez nu gelukkig is dan ben ik blij voor hemquote:
Nou onzin ook niet zo zeer..... meer een soort van richtlijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat hele "type" gedoe eigenlijk wel onzin.
ja dus ook gewoon "iets"quote:Ik heb 3 relaties gehad en ik kan ze echt niet allemaal in 1 'typehokje' proppen.
Karakter doet het meestal voor mij
Was een mooi liedje wel, van Mayer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik juist niet. Ik moet iemand ''leren kennen''' voordat ik überhaupt een orgasme kan krijgen. Maar met een vaste scharrel zou dat ook kunnen, alleen heb ik daar nooit lang genoeg voor gescharreld.
[..]
Damn right. Al vind ik de karamel het lekkerst.
Oh, zo bedoel ik dat nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als Ez nu gelukkig is dan ben ik blij voor hem![]()
Mono pas nog gezien en gesproken
Uhm bij mij komt het omdat ik ben ontmaagd door een verkrachtingquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen leren..... denk ik ..... of voel je nooit liefde?
Mja.... ik weet ook nog niet hoe ik aan die keer kwam.... maar dat het bij een keer zou blijven, wist ik van te voren...... np anyway.... >>>> buitenlandquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONS doe ik niet aan![]()
Althans, het blijft zelden bij 1 keer
Ik kan Y. wel even een bh-losmaak-opfriscursus geven hoorquote:
Dat hoef je voor mij niet te doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan Y. wel even een bh-losmaak-opfriscursus geven hoor
Ik vind dit zo naar voor jequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm bij mij komt het omdat ik ben ontmaagd door een verkrachting![]()
Dat kan ik je niet aanraden om eerlijk te zijn![]()
Natuurlijk voel ik wel liefde, ook in relaties en ook bij sommige scharrels wel. Soms zelfs heel intens. Maar toch kan ik seks gewoon als platte nietsbetekenende porno zien. Gewoon als iets dat ik op dat moment nodig heb/wil.
Dank je maar ik heb het een plekje gegeven hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo naar vind ik dit voor je. *knuf*.
Jij bent zeker de mooiste thuisquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gewoon een top innerlijk én uiterlijk.
.
Ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gewoon een top innerlijk én uiterlijk.
.
Ja?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was een mooi liedje wel, van Mayer.
Uiteraard. Zelfs nu ik niet meer alleen ben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent zeker de mooiste thuis.
Weet ik, het feit dat je er openlijk over praat geeft dat wel aan maar tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je maar ik heb het een plekje gegeven hoor![]()
Ik ben allang blij dat ik toch wel van seks kan genieten
Te ver, kom maar hierheen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef Samzz het volgende:
Wil Ian Somerhalder (of een look-a-like) zich nu in mijn bed melden?
Na even gegoogled te hebben mag die zich ook wel bij mij meldenquote:
Wat maakt hem aantrekkelijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef Samzz het volgende:
Wil Ian Somerhalder (of een look-a-like) zich nu in mijn bed melden?
Het is alleen net ietsje te gemaakt voor mij. Komt niet echt over.quote:
Minequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na even gegoogled te hebben mag die zich ook wel bij mij melden
Ja..... en dat zegt dan wel iets aan je model.... denk ik danquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat ken ik wel ja. Ik heb een vast model wat ik zoek, qua uiterlijk en innerlijk eigenlijk. Alleen gebeurt het regelmatig dat degene die ik leuk vind, daar niet aan voldoet. Gewoon omdat ik iemand leer kennen. Op het eerste gezicht is het namelijk in 90% van de gevallen wel dat model.
Raar wel, een voorkeur die eigenlijk geen voorkeur is.
Delenquote:
Donker, langer haar, blauwe ogen en een ondeugende blik. Damn, sexy ventquote:
Ik denk dat ik dan gewoon met mijn piemel denk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja..... en dat zegt dan wel iets aan je model.... denk ik dan
Ok ok, ik ga mn kruik wel weer opwarmenquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan gewoon met mijn piemel denk.
Ze zullen vast voorzichtig doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan scheuren ze me door midden.
En waar moet ik hem van kennen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Donker, langer haar, blauwe ogen en een ondeugende blik. Damn, sexy vent.
Muahaha zal ik niet eens aanraken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze zullen vast voorzichtig doen
[..]
En waar moet ik hem van kennen?
Nou ja zegquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt ze overduidelijk nog niet ontmoet.
Nee hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt ze overduidelijk nog niet ontmoet.
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muahaha wil ik niet eens aanraken.
Met Ian denk ik niet dat ik/wij voorzichtig zullen doen
Leugens, zelfs bij de filmmeet hebben we geknuffeldquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muahaha zal ik niet eens aanraken.
quote:
ook in deze kleuren???quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
Qua tattoo zou ik zoiets wel willen:
[ afbeelding ]
Als symboliek voor mijn verleden. Alleen het schip overigens.
Tussen niet voorzichtig doen en iemand aan stukken trekken zit een verschilquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muahaha zal ik niet eens aanraken.
Knuffelen is op zeker iets anders dan brute geile slopende porno!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens, zelfs bij de filmmeet hebben we geknuffeld.
[..]
Lost en the Vampire Diaries. Daar ken ik hem van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze zullen vast voorzichtig doen
[..]
En waar moet ik hem van kennen?
2 series die ik nog nooit heb gezienquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lost en the Vampire Diaries. Daar ken ik hem van.
Wie speelt hij in Lost dan? Die Irakees?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lost en the Vampire Diaries. Daar ken ik hem van.
Bij die eerste kun je dat zo houden. Van die tweede is het eerste seizoen wel een aanraderquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 series die ik nog nooit heb gezien
Nee, hij speelt alleen in seizoen 1, gaat ook als eerste dood, dacht ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie speelt hij in Lost dan? Die Irakees?
Ik zat er al over te denken om die te gaan kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij die eerste kun je dat zo houden. Van die tweede is het eerste seizoen wel een aanrader.
Okequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij speelt alleen in seizoen 1, gaat ook als eerste dood, dacht ik.
Mesje nodig?quote:
Dan win je nog eens watquote:
als je met je model aan de slag bent.... ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan gewoon met mijn piemel denk.
Hij is afgewezen door ons!quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, ik wil gewoon iets in die trant.
Dit dus, ik kan het niet handelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is afgewezen door ons!
Meer dan genoeg reden om te krassen natuurlijk
Ooooooh!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is afgewezen door ons!
Meer dan genoeg reden om te krassen natuurlijk
Not a cross the street but down the lanequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, ik heb zo een messenset van de BP, dat schiet tenminste lekker op.
[..]
Hihaho.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Not a cross the street but down the lane
Ga krassenquote:
Dit gaat over die tatoeage?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik dat ook echt ga doorzetten, ik vind het nogal permanent.
Gaat over de tattoo ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit gaat over die tatoeage?
Bij twijfel »» NEE
No shit, Sherlockquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit te geinen he, ik ben allang gelukkig.
Bij twijfel gewoon niet doen.quote:
Nee, dat vind ik ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon niet doen.
Sowieso vind ik jou niet echt een tatoeage type
Ik heb ooit eens de tip gekregen om afbeelding van een tatoeage (ook de juiste kleuren nemen dan) een jaar lang op a4 formaat naast mijn bed te hangen.... als je het daarna nog kewl vind.... zou je het kunnen laten zetten....quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik dat ook echt ga doorzetten, ik vind het nogal permanent.
Welterusten mooierdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:22 schreef Samzz het volgende:
Zo, dit Samzzje gaat in bed Grimm kijken en knuffelen met m'n knuffel.
Was is volgens jou een tatoeage type?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon niet doen.
Sowieso vind ik jou niet echt een tatoeage type
Die tip heb ik nog nooit gehoord, is op zich wel 1 waar ik mij in kan vindenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de tip gekregen om afbeelding van een tatoeage (ook de juiste kleuren nemen dan) een jaar lang op a4 formaat naast mijn bed te hangen.... als je het daarna nog kewl vind.... zou je het kunnen laten zetten....
Niet muhahaha iigquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Was is volgens jou een tatoeage type?
Ik hoef ook geen sticker, er zit zeker wel een betekenis achter maar ik neig er eerder naar om niks te laten zetten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die tip heb ik nog nooit gehoord, is op zich wel 1 waar ik mij in kan vinden![]()
Persoonlijk heb ik alleen maar tatoeages met een verhaal en stiekem vind ik dat belangrijker dan het plaatje an sich.
Ik haat ook mensen die een doe-mij-die-maar-tatoeage nemen
Zolang je die neiging hebt is het niks voor jouquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen sticker, er zit zeker wel een betekenis achter maar ik neig er eerder naar om niks te laten zetten.
Ik vind wel dat je niet snel kan bepalen of iemand een type daarvoor is of niet. Vaak vind je de tattoo zelf mooi of niet en dan past het ook vaak bij die persoon.
''t werkte wel..... geen van de tekeningen van toen hangen er nog.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die tip heb ik nog nooit gehoord, is op zich wel 1 waar ik mij in kan vinden![]()
dat dus ... haat vind ik overigens weer een groot woord.... Dat is toch hun probleem later... als ze het zat zijnquote:Persoonlijk heb ik alleen maar tatoeages met een verhaal en stiekem vind ik dat belangrijker dan het plaatje an sich.
Ik haat ook mensen die een doe-mij-die-maar-tatoeage nemen
I know, ik ben wel trots op mijn littekensquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang je die neiging hebt is het niks voor jou
Ik vind het altijd wel leuk als het mensen zijn van wie je het niet verwacht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet muhahaha iig![]()
Ik kan het niet uitleggen, sorry. Bij sommige mensen heb ik gewoon moeite om ze met een tatoeage voor te stellen
Ik vind juist van wel. Heel simpel en puur, daar hou ik wel van. Sowieso klinkt de muziek op die CD erg lekker. Erg zomers. Maar dat komt misschien ook omdat ik het voor het eerst hoorde in de zomer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is alleen net ietsje te gemaakt voor mij. Komt niet echt over.
Whut welk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind juist van wel. Heel simpel en puur, daar hou ik wel van. Sowieso klinkt de muziek op die CD erg lekker. Erg zomers. Maar dat komt misschien ook omdat ik het voor het eerst hoorde in de zomer.
Niet jouw ding, denk ik. Born and Raised van John Mayer.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk als het mensen zijn van wie je het niet verwacht.
Mag ik even emo doen? Dat mag ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind juist van wel. Heel simpel en puur, daar hou ik wel van. Sowieso klinkt de muziek op die CD erg lekker. Erg zomers. Maar dat komt misschien ook omdat ik het voor het eerst hoorde in de zomer.
Truequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk als het mensen zijn van wie je het niet verwacht.
John Mayer vind ik over het algemeen wel te doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet jouw ding, denk ik. Born and Raised van John Mayer.
Even luisteren. En waarom emo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met de voetjes?
[..]
Mag ik even emo doen? Dat mag ik.
Dit was vroeger een van mijn favoriete liedjes.(toen ik 17, 18 was)
Dat verrast me.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
John Mayer vind ik over het algemeen wel te doen.
Omdat het emo muziek is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Even luisteren. En waarom emo?
[..]
Dat verrast me.Ik dacht dat jij van de hele alternatieve muziek was.
Ik zou je nog wel kunnen verrassen met m'n muzieksmaakquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Even luisteren. En waarom emo?
[..]
Dat verrast me.Ik dacht dat jij van de hele alternatieve muziek was.
Gaat dat overmorgen werken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Prima, over 3 weken mag ik zonder gipsschoentjes lopen (als het goed is)
Hij wil weten bij welke hoer je bent geweestquote:
Gelukkig nam ik net geen slokjequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil weten bij welke hoer je bent geweest
Ah, ben je eindelijk weer wat mobiel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Prima, over 3 weken mag ik zonder gipsschoentjes lopen (als het goed is)
Aha. Bij degene die hem slecht vond neuken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil weten bij welke hoer je bent geweest
Ik hoor het nu, ja.quote:
Ah oke, gelukkigquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja hoor, lopen gaat wel. Kan alleen niet autorijden.
Jammer ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig nam ik net geen slokje.
Ben benieuwd wat ik te horen krijg op de meet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou je nog wel kunnen verrassen met m'n muzieksmaak
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aha. Bij degene die hem slecht vond neuken.
Jij praat met je hoertje over haar andere klanten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het kost me nu zoveel moeite om geen opmerking te maken he!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kost me nu zoveel moeite om geen opmerking te maken he!!!!!!!!
Trust me!! Mijn opmerking was beter geweestquote:
Ow hm mja da's wel een beetje anders dan dat je gewend bent denk ik... maar ik probeer het behapbaar te houdenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ik te horen krijg op de meet.
Hoi jijquote:
Ik was zo'n melodramatische tiener met cliché beelden van romantiek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor het nu, ja.
Wel mooi, alleen iets te eenzijdig voor mij. De tekst is wel goed.
Plaats alsjeblieftquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me!! Mijn opmerking was beter geweest
Ha DM!quote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |