PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
WIj aten vandaag bloemkoolquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
quer en baje echt de clowns van dit topic![]()
Proberen beetje mee te doen, maar zijn er eigenlijk voor spek en bonen.
ga je mij nou vergelijken met Baje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
Die quer doet Atheneum. Ik dacht serieus dat hij zo'n kaderkind was. Ik moet altijd moeite doen om niet hardop te gaan lachen in de bus als er weer zo'n groep van die kinderen aan komt. De onzin die zij uitkramenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
hahaha ja bij mij schiet het ook al niet op...quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:09 schreef Toefjes het volgende:
svp allemaal wat minder pakjes kopen. Dan worden de fitness kaartjes wat duurder. Bvd
Ah, matigquote:
Ok Ik ga ff voor 100 euro pakjes danquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:09 schreef Toefjes het volgende:
svp allemaal wat minder pakjes kopen. Dan worden de fitness kaartjes wat duurder. Bvd
43K had ik hem gisterenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb em ook gehaald, 40k voor betaald vanmiddag
Hij stond ook bij het uur, 4-4-2 formatie maar ik ga em in 352 gebruiken dus ik moet even weer een formatie kaartje kopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
43K had ik hem gisterenwas toen met 5K verschil de goedkoopste
Tja, zag vannacht dat de kaartjes in overvloed voor 250c te koop waren, dus heb de accounts volgegooid met zilveren player fitness kaartjes. Die verkopen toch meestal wel het beste. Alleen is het probleem van verkopen wel weer groter gewordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha ja bij mij schiet het ook al niet op...
Als CAM in 4231 beterquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Als spits is hij best wel goed
Ik had vannacht 8 bronze verkocht voor 400c per stuk. Dat is wel het meeste tot nu toe, in één keer..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, zag vannacht dat de kaartjes in overvloed voor 250c te koop waren, dus heb de accounts volgegooid met zilveren player fitness kaartjes. Die verkopen toch meestal wel het beste. Alleen is het probleem van verkopen wel weer groter geworden
Als er geen happy hour komt zal het dit weekend wel wat sneller gaan. Dan zijn de prijzen doorgaans 400c, en voor de xbox gaat het zelfs nog wat hoger van wat ik wekelijks hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had vannacht 8 bronze verkocht voor 400c per stuk. Dat is wel het meeste tot nu toe, in één keer..
EA kennende zullen er wel weer 1 of meerdere happy hours komenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er geen happy hour komt zal het dit weekend wel wat sneller gaan. Dan zijn de prijzen doorgaans 400c, en voor de xbox gaat het zelfs nog wat hoger van wat ik wekelijks hoor
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon een beetje creatief overnemen
Oja want je hebt dat nodig als cbquote:
Jij bent useless.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oja want je hebt dat nodig als cb
En oja je hebt nooit een andere speler in je team die een vrije trap kan nemen.
Totaal useless dit
Een stat van +32 is op zijn minst indrukwekkend te noemen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oja want je hebt dat nodig als cb
En oja je hebt nooit een andere speler in je team die een vrije trap kan nemen.
Totaal useless dit
Die haal ik sowieso nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga je midterm nou maar leren anders haal je je P niet pannenkoek
Dat sowiesoquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een stat van +32 is op zijn minst indrukwekkend te noemen.
Die heb ik gisteren gediscardquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skkeltje dat je dat niet weet. Je doet zeker hbo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
Hoe moet je bitlord aan itunes koppelen?
Nog maar 13 moeten erin, waarvan een groot aandeel IF's van deze week. Weet niet of ik veel verlies maak als ik ze koop en weer verkoopquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee zag ook al dat die nog nodig was
Heb wel Mikel en Moses maar die zijn al gedaan
Ik ben geen computerautistquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Skkeltje dat je dat niet weet. Je doet zeker hbo.
Ik kan me echt niet tot leren zettenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Skkeltje dat je dat niet weet. Je doet zeker hbo.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet tot leren zetten
Haha, ik ben met dat oefententamen bezig, sommige dingen zijn heel simpel ... andere snap ik de ballen vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet tot leren zetten
Ik snap de meeste dingen wel, moet alleen nog even zorgen dat ik het zelf ook kanquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, ik ben met dat oefententamen bezig, sommige dingen zijn heel simpel ... andere snap ik de ballen van![]()
Wil je die er ook in zetten ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:44 schreef Reemi het volgende:
Weten jullie welke player pro IF's er allemaal zijn? (die lichtblauwe kaarten, zoals Rio Ferdinand gisteren kreeg)
Een CM van Tottenhamquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:44 schreef Reemi het volgende:
Weten jullie welke player pro IF's er allemaal zijn? (die lichtblauwe kaarten, zoals Rio Ferdinand gisteren kreeg)
Staat UP Shaw er wel in? Guthrie (van Reading) en Carroll (van Spurs) hadden zo'n speciale kaart.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil je die er ook in zetten ?
Shaw linksback van Southampton.
Is er net ingezet, in-game stats volgen later vandaag/morgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Staat UP Shaw er wel in? Guthrie (van Reading) en Carroll (van Spurs) hadden zo'n speciale kaart.
UP Shaw zojuist toegevoegd toevalligquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Staat UP Shaw er wel in? Guthrie (van Reading) en Carroll (van Spurs) hadden zo'n speciale kaart.
Die zijn veelal onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
De stats van Up Shaw stonden in comments op futhead?
Hollandia telt niet denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef Djeetje het volgende:
Die voetballers moesten zichzelf toch ergens voor in schrijven bij EA ofzo en dan kregen ze hun eigen speler ?
Ajacied7 vindt hem slechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
Ik had trouwens weer een prachtig doelpunt tegen vandaag. Ik stond 2-1 voor en in de 90e minuut kreeg ik deze tegen uit een counter natuurlijkIk had naar ultra def moeten doen maar zo ben ik niet.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/154037249
En toen scoorde hij in de verlenging uit een corner
IF Figueroa is trouwens wel een toppertjesnel, sterk en kan ook nog eens passen
Hij is niet echt lang maar verliest tot nu toe geen kopduels. EIgenlijk niemand achterin. DIe corner die ik tegenkreeg werd ingekopt door de man van Joaguinquote:
voor 500c. Ja allichtquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
De Lewandowski's gaan als warme broodjes
Nopequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:02 schreef Maver24 het volgende:
vandermar, doet wefut.nl het bij jou alweer ?, Ik ben nu met iemand aan het uitvogelen waarom die het niet doet bij mij en wat dus de rede kan wezen
Futhead of die andere sitequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan kun je ook geen random doen?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk man.
maak gewoon winst hoor
TR gemachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
TOen deed wefut het nog, nu niet meerquote:
Laat haar neus bloeien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin zeurt dat ik mij niet scheer (m'n baard dan he), maar dat doe ik omdat zij het scheren van haar benen ook verwaarloosd
Nu krijg ik dus van iedereen complimentjes dat ze een baardje best wel baas vinden bij me, dus ik laat 'm staan. Gevolg: nog meer gezeur
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin zeurt dat ik mij niet scheer (m'n baard dan he), maar dat doe ik omdat zij het scheren van haar benen ook verwaarloosd
straks heb je geen pussy meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef DuTank het volgende:
Nu krijg ik dus van iedereen complimentjes dat ze een baardje best wel baas vinden bij me, dus ik laat 'm staan. Gevolg: nog meer gezeur
gewoon samen gaan badderen en dan een scheermesje tonen. Lief lachen en zeggen: scheer jij mij? Dan scheer ik jou. Daarna een knipoogjequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef DuTank het volgende:
Dat hoeft ze volgens haar niet te doen, omdat ik haar toch wel accepteerquote:
Of juist heel veelquote:
Neequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS, is dit diezelfde gast die het begin praat als van dat filmpje van dat NO Face team?
Dat bedoelde ik dusquote:
Oei, als je dit accepteert, dan gaat het helemaal fout. Dan gaat ze ook eten, en niet sporten. Want je accepteert haar toch wel zoals ze is. Daarna koopt ze wat jogging broeken, omdat die zo lekker zitten. Het oogt wat minder, maar je accepteert haar toch wel, etc etc. Je moet haar nu kort houden, anders is het einde zoek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat hoeft ze volgens haar niet te doen, omdat ik haar toch wel accepteer![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Of juist heel veel
niemand? =[quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
iemand goede link van ita-bra met engels commentaar?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oei, als je dit accepteert, dan gaat het helemaal fout. Dan gaat ze ook eten, en niet sporten. Want je accepteert haar toch wel zoals ze is. Daarna koopt ze wat jogging broeken, omdat die zo lekker zitten. Het oogt wat minder, maar je accepteert haar toch wel, etc etc. Je moet haar nu kort houden, anders is het einde zoek.
Vandaar dat ik mijn baard laat staanquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oei, als je dit accepteert, dan gaat het helemaal fout. Dan gaat ze ook eten, en niet sporten. Want je accepteert haar toch wel zoals ze is. Daarna koopt ze wat jogging broeken, omdat die zo lekker zitten. Het oogt wat minder, maar je accepteert haar toch wel, etc etc. Je moet haar nu kort houden, anders is het einde zoek.
Hij zet Lee Hyun Jin RM, hij is te slecht op zijn 92 pace naquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis net wat anders, denk ik
Hij gebruikt wel Justice in zijn filmpjes
Bronzes zijn sowieso slechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zet Lee Hyun Jin RM, hij is te slecht op zijn 92 pace na
Ik merk nog geen prijsstijgingen van Koreanen trouwens.
Maar is hij dat nou in dat Eurogamer filmpje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zet Lee Hyun Jin RM, hij is te slecht op zijn 92 pace na
Ik merk nog geen prijsstijgingen van Koreanen trouwens.
Dat filmpje is echt volgens mijquote:
Dat ontken ik ook nietquote:
Ben benieuwd wie de langste adem van jullie 2 heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mijn baard laat staan
En gelukkig is ze juist de laatste tijd weer begonnen met sporten. (Zware knieblessure gehad, 2 jaar eruit gelegen, weer begonnen, maar kreeg teveel last van d'r knie, gestopt, nu doet ze zwemmen)
Alleen voor de paaaaaaaacequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dembele op CM (Die Franse bronze)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Als je niet met IF Figueroa kunt omgaan ben je inderdaad slecht.
Geef eens antwoord op mijn andere vraagquote:
Hahahah ze had vorig weekend geschoren benen, het spelletje is al even bezig, maar vanwege de complimentjes van anderen laat ik 'm staanquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de langste adem van jullie 2 heeft
pics?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahahah ze had vorig weekend geschoren benen, het spelletje is al even bezig, maar vanwege de complimentjes van anderen laat ik 'm staan
Vooral dat vieze snorretje zo rond mijn mond
is dat vandaagquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef vandermar het volgende:
Iemand de opstellingen van Italie en Brazilie?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef vandermar het volgende:
Iemand de opstellingen van Italie en Brazilie?
Snelle service ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef ThadCastle het volgende:
Italy: Buffon; Maggio, Bonucci, Barzagli, De Sciglio; De Rossi, Pirlo, Montolivo; Giaccherini; Balotelli, Osvaldo
Brazil: Julio Cesar; Dani Alves, Dante, David Luiz, Filipe Luis; Fernando, Hernanes, Oscar; Hulk, Fred, Neymar
De sciglio lachen. Dante lachen. Oscar en David
Waar wordt de wedstrijd gespeeld?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef ThadCastle het volgende:
Italy: Buffon; Maggio, Bonucci, Barzagli, De Sciglio; De Rossi, Pirlo, Montolivo; Giaccherini; Balotelli, Osvaldo
Brazil: Julio Cesar; Dani Alves, Dante, David Luiz, Filipe Luis; Fernando, Hernanes, Oscar; Hulk, Fred, Neymar
De sciglio lachen. Dante lachen. Oscar en David
Dankje!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had later op de middag mijn stem uitgebrachtSucces!
denk niet dat Thad het postte vanwege vdm. Anders heeft ie een reactie tijd van 10secquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
Is de wedstrijd nog op tv ergens te zien ?
9quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef quer het volgende:
[..]
denk niet dat Thad het postte vanwege vdm. Anders heeft ie een reactie tijd van 10sec
rai uno ofzo, ik heb gewoon een stream opquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
Is de wedstrijd nog op tv ergens te zien ?
Nee, dat weet ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn andere vraagOf weet je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |