Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:28 schreef Shalimar het volgende:
miss zelda? anime? wtf zijn dat voor namen man
Maar Maxi Jazz producete ook toch? Niet enkel Sister Bliss. Ja die deed wel bij de optredens maar in de studio niet geloof ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Telt wel, die Sister Bliss was de DJ.
Dat was Jamie Catto een tijdje, maar goed Sister Bliss deed wel het meest en ook de improvisaties bij optredens.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar Maxi Jazz producete ook toch? Niet enkel Sister Bliss. Ja die deed wel bij de optredens maar in de studio niet geloof ik.
Hmm, krijgt ze eigenlijk wel te weinig credit voor haar rol. Ik bedoel iedereen denkt aan Maxi als je Faithless zegt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat was Jamie Catto een tijdje, maar goed Sister Bliss deed wel het meest en ook de improvisaties bij optredens.
Oh en een toevoeging natuurlijk:quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:26 schreef Zwappel het volgende:
Miss K8
[ afbeelding ]
Miss Zelda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anime
En inderdaad Fatima Hajji, Korsakoff en Lady Dana
Ten eerste snap ik het verschil natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ts snapt verschil niet tussen plaatjes draaien en produceren. Dat laatste is voor voornamelijk voor mannen/nerds.
Plaatjes draaien kan iedereen met ritme gevoel en een ademhaling.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ten eerste snap ik het verschil natuurlijk
Het tweede is ook totale bullshit, een goede dj heeft veel techniek (kost jaren om goede overgangen te leren maken), en een grote (brede) muziek library die verder gaat dan de mainstream tracks als levels etc.
True, maar dat was met Boney M precies hetzelfde.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, krijgt ze eigenlijk wel te weinig credit voor haar rol. Ik bedoel iedereen denkt aan Maxi als je Faithless zegt.
Zou dat niet weten, ik luister die muziek nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
True, maar dat was met Boney M precies hetzelfde.
Ik vraag me inderdaad af waarom TS denkt dat dit een hype is. Vrouwelijke DJ's zijn erm zoals ook uit jouw post blijkt, al sinds jaar en dag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Dana.
[ afbeelding ]
Korsakoff.
[ afbeelding ]
100% Isis
Meestal progressive house ( denk aan dinka, john dahlback, mango etc)quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zou dat niet weten, ik luister die muziek niet
Wat luister je nog meer dan?
Hmm, ken ik niet. Ben meer van de (progressive) trance. John O'Callaghan, Aly & Fila, Daniel Kandiquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meestal progressive house ( denk aan dinka, john dahlback, mango etc)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:39 schreef Kesefkesef het volgende:
Vrouwen achter een muziekinstallatie zetten, voor dat je het weet ontploft de hele tent, elektrocuteren ze zichzelf of ontstaat er kortsluiting in hun hersens omdat er teveel knopjes zijn
Dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:05 schreef Nikmans het volgende:
Al die hardcore/hardstyle kleuters hier weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |