Een DJ die met een sync-knop werkt maar tegelijkertijd een sublieme platenkeuze, opbouw e.d. heeft respecteer ik meer dan een DJ die handmatig kan beatmatchen maar verder rommelig draait.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Klopt ook wel hoor, iedereen kan het leren. Maar sommigen willen zich al dj noemen als ze gebruik maken van de sync knop. Dat noem ik geen dj'en en daarom wou ik even naar voren halen dat beatmatchen ook een onderdeel is.
Ik kan het beiden niet respecterenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een DJ die met een sync-knop werkt maar tegelijkertijd een sublieme platenkeuze, opbouw e.d. heeft respecteer ik meer dan een DJ die handmatig kan beatmatchen maar verder rommelig draait.
Chuckie is een baasquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:56 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
geniaal en chuckie in 1 zin neger scheer je weg
wtf hebben die geslikt O_Oquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Deshain het volgende:
Hoe kan je je zo druk maken om wat een paar imagokutjes voor cd'tjes van anderen draaien? Ze opereren sowieso in de sociale onderklasse. /care
[ afbeelding ]
75% van de internationale top-DJ's synct tegenwoordig, als het niet meer is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ik kan het beiden niet respecteren![]()
Platenkeuze boven beatmatchen, maar als een dj de sync knop gebruikt is het voor mij al te nep
ik stel een goede dj zeker op prijs maar mijn god wat een wauzen gedragquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Niks, worden gek gemaakt door de skills van de dj...
Gelukkig luister ik daar niet naarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
75% van de internationale top-DJ's synct tegenwoordig, als het niet meer is.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Niks, worden gek gemaakt door de skills van de dj...
Dj Myhalsisgonequote:
Ik ben dan geen dj, maar als muziekliefhebber kan ik vooral dat 2e punt beamen. Ik zit echt niet te wachten op de geijkte nummers die ettelijke malen op de radio te horen zijn. En het is echt verschrikkelijk tijdrovend om een unieke muziekcollectie op te bouwen. Voor de rest zal het me een rotzorg zijn waarmee een dj draait.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:46 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Wat onderscheidt een normale dj van een goede dj? De platenkeus. Een goede dj verrast zijn publiek door tracks te draaien die:
1: Goed bij elkaar passen (toonhoogte, ritmes, melodieën, etc)
2: Vernieuwend zijn. (alleen mensen die van popmuziek houden horen bekende nummers, mensen die voor de dj komen willen graag onbekende nummers horen)
Vooral dat 2e punt gaat zo ontzettend veel tijd in zitten, dat houd je niet voor mogelijk. Om eruit te springen wil je die ene track draaien die op zolders stof lopen te happen terwijl het een godsgruwelijke track is. Die zoektocht samen met het onderhouden van contact met onbekende producers, kunnen ervoor zorgen dat je als dj je kan onderscheiden met de rest.
Die kan niet echt goed DJen....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef DeensZweet het volgende:
Nina Kraviz is goed + knap
[ afbeelding ]
Die GIFquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Deshain het volgende:
Hoe kan je je zo druk maken om wat een paar imagokutjes voor cd'tjes van anderen draaien? Ze opereren sowieso in de sociale onderklasse. /care
[ afbeelding ]
nee, jij gaat naar pauper feestenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef durrrr het volgende:
Onterechte klacht ! Gabi( Gaby Blaaser ) , Fajah Laurens, Lady Bee. TS gaat naar pauper feesten.
knap wel jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef DeensZweet het volgende:
Nina Kraviz is goed + knap
[ afbeelding ]
Aaaaah Nastiaquote:
wat een graftaknummersquote:
so truequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Deshain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Deshain het volgende:
[ afbeelding ]
Meer geld voor een hondenhok dan jij voor woonruimte.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |