Het verwondert me.quote:
valt net mooier vind ik, die daarboven lijken de steken zo hutjemutje te zitten. en je deken zal soepeler zijn en dus lekkerder om onder te zitten/liggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen ermahgerd
Waarom zou jij de onderste nemen?
Ja die steken zijn wat vaster en dichter op elkaar idd, dat soepeler is wel een groot pluspuntquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
valt net mooier vind ik, die daarboven lijken de steken zo hutjemutje te zitten. en je deken zal soepeler zijn en dus lekkerder om onder te zitten/liggen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog geen ami's gehaakt ermahgerd.
tof, voor wat voor beestje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er wel al katoen voor klaar liggen meheh
Wat, dat is toch tof?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik mn nagels lakken en dan één accent nagel vol met zilveren ronde studs omdat het kan?
Ja, maar ik zie altijd een groot fiasco voor me als ik iets ga nailarten, vandaar.quote:
Gewoon proberen, lukt 't niet heb je die nagel alsnog snel gelaktquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie altijd een groot fiasco voor me als ik iets ga nailarten, vandaar.
STUDS EVERYWHERE.
ik hoopte eigenlijk dat het ze zou lukken op het eindquote:
quote:But i was a little disappointed that you have el corezon in your blog.
They really have good colors but their policy is really bad.
For example nail polishes from collection bio-gel like eggs of wild birds consist in it formaldehyde
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Dus dan mail je zo'n merk om samples te vragen, krijg je dit terug:
[..]_!
HAHAHAHAHAHA ik zou het bijna doen.quote:
lolwhut, dan pleuren ze toch opquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Dus dan mail je zo'n merk om samples te vragen, krijg je dit terug:
[..]_!
of dezequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA ik zou het bijna doen.
Als het niet om Dance Legend holo's ging.
Ik heb er gewoon niet op gereageerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lolwhut, dan pleuren ze toch op
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet op gereageerd. Op dat stukje, dan
.
NEINquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, check NED 3. anaalklieren van bevers in vanilleijs omnomnom!
de proever(s) vonden ijs mét lekkerder dan zonderquote:
Trieds of untriedsquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
*haalt lakjes die ze weg wil doen uit spreadsheet*
Ach ja, ik zit op 15,1% nu maar heb m'n nieuwe lakjes nog niet in m'n sheet gezet... dus dat wordt weer wat dramatischer. En dan zijn er nog 3 OPI's onderweg, misschien dus die Dance Legend, wellicht nog meer El Corazon... so many lacquers so little time!quote:
Mja als jij lakjes krijgt swatch jij dr meer voor je blog in 1x toch? Ik lak mn nagels en maak dan foto's, ik ga niet apart swatchenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja, ik zit op 15,1% nu maar heb m'n nieuwe lakjes nog niet in m'n sheet gezet... dus dat wordt weer wat dramatischer. En dan zijn er nog 3 OPI's onderweg, misschien dus die Dance Legend, wellicht nog meer El Corazon... so many lacquers so little time!
Als ik series krijg meestal wel jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja als jij lakjes krijgt swatch jij dr meer voor je blog in 1x toch? Ik lak mn nagels en maak dan foto's, ik ga niet apart swatchen
valsspelerquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik series krijg meestal wel ja. Enkele swatches zijn vrijwel altijd dingen die ik ook echt heb gedragen. Geswatcht = tried, dat wel. Dus bijvoorbeeld die 6 Catrices, die heb ik geshowd dus mogen op tried.
Anders kom ik er nooit doorheenquote:
Ja net zo goed als El Corazon hun Engelsquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
die dance legend mensen zijn sowieso raar, ze hadden mij ook gemailed maar heerlijk engels wel
zo'n soort betoog heb ik vanmiddag tegen de psychiater zitten houden, die haar brood uit spuugde van het lachenquote:
?quote:
helemaal overheen gekekenquote:
ik had 'm zelfs gisteren ook al gezien en toen ook overheen gekekenquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Limburgers'ich zoog um gisteren' over een tas.. Erm
Wel tof maar ik zou zoiets alleen met kerst oid aan doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)00&sort=-1&clr=Black
Dit is zo gaaf. Jammer dat het me echt niet staat
das wel een heftige jurk!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)00&sort=-1&clr=Black
Dit is zo gaaf. Jammer dat het me echt niet staat
HOE wat waar?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn schoonzus heeft m al op Facebook gepleurd
Zomg, briljante kaart.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn schoonzus heeft m al op Facebook gepleurd
ja lego is nog niet zo modernquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Mss het volgende:
Ik vind het wel licht matig dat jouw legopoppetje geen nagellak op heeft
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, bb is nogal serieus en puristisch als het om lego gaat
Datum en locatie weten we, alleen een kwestie van posten bij het trouwding en de achtervolging inzetten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Mss het volgende:
Maar ik zie geen datum, tijd en locatie. HOE moet ik dan weten wanneer ik kan weddingcrashen
geen idee, misschien bij de gemeente opvragen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Mss het volgende:
Maar ik zie geen datum, tijd en locatie. HOE moet ik dan weten wanneer ik kan weddingcrashen
yes ufcurz.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie die foto zelf gemaakt?
Ermahgerd zullen we een crashcarpool opzetten? We komen langs Utrecht dus dat is handig voor Bami. Scheelt benzinekostenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Datum en locatie weten we, alleen een kwestie van posten bij het trouwding en de achtervolging inzetten.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd zullen we een crashcarpool opzetten? We komen langs Utrecht dus dat is handig voor Bami. Scheelt benzinekosten
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd zullen we een crashcarpool opzetten? We komen langs Utrecht dus dat is handig voor Bami. Scheelt benzinekosten
Nope.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bami komt nooit meer van dat stempel af
Jaaaa! Tof is die he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind AmyGrace from Outerspace altijd al fantastische mani's maken maar deze zag ik op haar blog en die vind ik me toch een partij geweldig!!
![]()
![]()
![]()
http://the-polished-perfe(...)-inspired-nails.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door SQ op 22-03-2013 08:03:16 ]disclaimer
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
Gradiënt eyelinerGaaf! Ik had toch geen zin om te prutsen dus die van mij is gewoon zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gradiënt eyelinerERMAHGERDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik euh...Datquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gaaf! Ik had toch geen zin om te prutsen dus die van mij is gewoon zwart![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat geloof ik eigenlijk ook wel. Alleen zou ik dan eerst eens moeten kijken welke kleuren en in welke volgorde en dat komt een ander keertje welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
was eik best snel gedaan, net zo snel als standaard oogschaduw
Gradiënt eyelinerTOFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Heb je jezelf gelockt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk ook wel. Alleen zou ik dan eerst eens moeten kijken welke kleuren en in welke volgorde en dat komt een ander keertje wel
En godver, mijn werkaccount doet het weer eens niet
Neequote:
Uh jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:49 schreef Debsterr het volgende:
Mailtje ontvangen met: "Oooh I am such a fan of your blog blablabla would you please take a look at mine and maybe give me some tips?". Kijk je in je GFC, zie je die domme doos er als laatste, nieuwe volger tussen staan. Bitch please_
Die zijn altijd leuk jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:49 schreef Debsterr het volgende:
Mailtje ontvangen met: "Oooh I am such a fan of your blog blablabla would you please take a look at mine and maybe give me some tips?". Kijk je in je GFC, zie je die domme doos er als laatste, nieuwe volger tussen staan. Bitch please_
priemquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, wie had er nou op feestboek een bericht gekregen van een blije meneer die vraagt of je model bent? Ik heb hetzelfde bericht gekregen
Ismaelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, wie had er nou op feestboek een bericht gekregen van een blije meneer die vraagt of je model bent? Ik heb hetzelfde bericht gekregen
ERMAHGERD EN IK HAD EM NET TERUG GESTUURD DAT IE MIJN NIEUWE LIEFDE WASquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij wil ook een blondequote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD EN IK HAD EM NET TERUG GESTUURD DAT IE MIJN NIEUWE LIEFDE WAS![]()
Owjah ik wil ook wel een blonde voor er bijquote:
Zo velen mogelijkhedenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah ik wil ook wel een blonde voor er bij
Of de deal dat hij het huis voortaan stofzuigt, want het is maar 10 minuten werkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren overigens nog een discussie gehad over de stofzuig robot dinges... cif vindt het echt onzin; want stofzuigen is maar 10 minuten werk; en het is niet alsof de rest van het huis dan niet meer gepoetst moet worden.
En toen sloot ie de discussie af met "Maar als jij em persé wil; dan koop je hem maar; ik vind het echt zonde van het geld"
En nu zit ik te twijfelen of ik em toch niet gewoon ga kopen
Fijne dooddoener altijd ja 'als je hem per se wil, moet je hem kopen maar weet dat ik dan voor eeuwig en altijd teleurgesteld in je ga zijn'. Of zo vat ik zoiets tenminste altijd op en dan koop ik het toch niet en heeft ie z'n zinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren overigens nog een discussie gehad over de stofzuig robot dinges... cif vindt het echt onzin; want stofzuigen is maar 10 minuten werk; en het is niet alsof de rest van het huis dan niet meer gepoetst moet worden.
En toen sloot ie de discussie af met "Maar als jij em persé wil; dan koop je hem maar; ik vind het echt zonde van het geld"
En nu zit ik te twijfelen of ik em toch niet gewoon ga kopen
ik zou eerst ff goed de reviews lezen over de stofzuigerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
Naja mijn wederwoord was idd dat we dat ook al niet doen. En nee het is niet zo dat we dan helemaal niet meer moeten stofzuigen; maar als de zon op onze vloer schijnt lijkt het echt 5 lagen stof te hebben![]()
Niet dat we dan niet meer moeten stofzuigen; maar dan zou het wel wat netter zijn qua stofwolk... denk ik
Dit!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of de deal dat hij het huis voortaan stofzuigt, want het is maar 10 minuten werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Wat is dezen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
marktplaats mail:
Ik bied niet want dat is onzin je weet nooit of iemand hem wel wil kopen achteraf.
Ik heb intresse in uw ipad en wil hem morgen op komen halen voor ? 275,--
Ik hoop dat u mij niet brutaal vindt.
met vr. gr.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht dat Aziaten klein waren trouwens?
Ik had zo een armbandje met een oneindigheidsteken besteld op chinabay (geīnspireerd door Spees). Heb hem binnen en gebruik hem nu maar als enkelbandje
.
Weet wel dat mijn polsen smal zijn, maar ik dacht dat Aziaten dat ook waren).
Aziaten zijn net kinders ja, die zijn meestal nog veul kleiner dan SpeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee 300, staat ook bij dat hij voor minder echt niet weggaatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dezen?
En 275 is dus de vraagprijs? Dus een garantie dat ze hem komt halen?
Voor marktplaatsbegrippen eigenlijk nog best een keurige mailquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
marktplaats mail:
Ik bied niet want dat is onzin je weet nooit of iemand hem wel wil kopen achteraf.
Ik heb intresse in uw ipad en wil hem morgen op komen halen voor ? 275,--
Ik hoop dat u mij niet brutaal vindt.
met vr. gr.
Ja doe ik sowieso. Gisteren al een boel gelezen... keuze is echt enorm (van 50 tot 600/700 euroquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou eerst ff goed de reviews lezen over de stofzuiger
Dan biedt ze dus welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee 300, staat ook bij dat hij voor minder echt niet weggaat
ik had vanmorgen een foto gemaakt van onze (stoffige) vloer (wat érg goed te zien is als de zon er op zit namelijk) en net doorgestuurd... stuurt ie terug 'hoe duur is zo'n ding. kijken binnenkort wel even'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stomme Cif met z'n stomme verstand enzo![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht dat Aziaten klein waren trouwens?
Ik had zo een armbandje met een oneindigheidsteken besteld op chinabay (geīnspireerd door Spees). Heb hem binnen en gebruik hem nu maar als enkelbandje
.
Weet wel dat mijn polsen smal zijn, maar ik dacht dat Aziaten dat ook waren).
net alsof chinezen hun eigen ebaytroep kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
ik word er beetje moe van, dit is al de 3e mail van dr en er staat op mp bij dat hij voor minder dan 300 niet weggaat en er dan niet gereageerd wordtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor marktplaatsbegrippen eigenlijk nog best een keurige mail
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Aziaten zijn net kinders ja, die zijn meestal nog veul kleiner dan SpeesJa maar dat armbandje heeft zo'n verlengketting, maar is zelfs op de strakste stand nog veul te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ik had vanmorgen een foto gemaakt van onze (stoffige) vloer (wat érg goed te zien is als de zon er op zit namelijk) en net doorgestuurd... stuurt ie terug 'hoe duur is zo'n ding. kijken binnenkort wel even'![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ik had vanmorgen een foto gemaakt van onze (stoffige) vloer (wat érg goed te zien is als de zon er op zit namelijk) en net doorgestuurd... stuurt ie terug 'hoe duur is zo'n ding. kijken binnenkort wel even'![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik word er beetje moe van, dit is al de 3e mail van dr en er staat op mp bij dat hij voor minder dan 300 niet weggaat en er dan niet gereageerd wordt
oh maar dat stond er niet bij, sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik word er beetje moe van, dit is al de 3e mail van dr en er staat op mp bij dat hij voor minder dan 300 niet weggaat en er dan niet gereageerd wordt
oh nee maakt niet uit zo beodelde ik t ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar dat stond er niet bij, sorry
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Heb je die trouwens uiteindelijk nog verkocht Schaar?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet je gewoon zeggen dat je niks accepteert onder de 300, dan houden ze vanzelf hun klepquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee maakt niet uit zo beodelde ik t ook niet
maar irritante mensen gewoon meh
Geen massieve dm/pm spam meer gehad ?quote:
Nee ik denk dat ze dood isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen massieve dm/pm spam meer gehad ?
Teleurstellend
RIP aan de nabestaandenquote:
Jep, doet B ook altijd zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, en dit werkt echt. Als je 300 euro voor iets wil hebben, zet het dan te koop voor 350.
Dan kun je na onderhandelen inschikken met 300 euro. Jij hebt de prijs die je wil, zij denken dat ze goed afgedongen hebben, iedereen gelukkig
Ja doe ik ook meestal maar 350 is veel te hoog dus dan zien mensen hem minder snel als ze op prijs zoeken, vandaar maar ff zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, en dit werkt echt. Als je 300 euro voor iets wil hebben, zet het dan te koop voor 350.
Dan kun je na onderhandelen inschikken met 300 euro. Jij hebt de prijs die je wil, zij denken dat ze goed afgedongen hebben, iedereen gelukkig
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Friday Forever Alone at the Office Day...
Play ALL the nineties crap
quote:Is dit je eigen nagellakcollectie die je weg doet? Want dan heb je heel wat flesjes!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Reactie op marktplaats op m'n velen nagellak bevat oa dit:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zal ik zeggen dat dit pakweg een kwart is van de collectie die ik nu nog overhoudt?)
ermahgerd je wordt beroemdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd nog maar 9 subs op youtube en dan zijn t er al 1000
Gradiënt eyelinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Nou, daar be je ook mooi klaar meequote:Recommendation: Though your present names of M. V. have some fine qualities and have allowed a certain degree of accomplishment and success, they include definite influences that will unfortunately detract from and restrict your:
•financial success
•harmony in relationships
•health
•career advancement
•general well-being and personal fulfilment
We recommend you have a comprehensive Name Report prepared on all your names.
lolwhutquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, daar be je ook mooi klaar mee
Wat is hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, daar be je ook mooi klaar mee
quote:Your first name of G. has created contrasting qualities in your nature.
You desire change and varied experiences and you are capable in many areas, but you do not excel because of your scattering, impulsive desires.
With supportive influence from other names you may use, you could be creative or artistic in a practical way, but basically this name is a plodding influence, though you have a desire for greater expression.
Although you desire to avoid monotony, you seem to be attuned to system, order, and attention to detail.
You can be very analytical, exacting, and patient as long as there is a challenge holding your interest, such as in the field of computers with its technical challenge.
When your interest is exhausted, you switch to something else even though it means leaving your undertakings unfinished.
This name makes you inquisitive and scientific in your approach to life, requiring everything to be proved to satisfy your skepticism.
This skepticism has not protected you from many disappointments when people you have trusted have let you down. This name creates strong physical desires, such as an appetite for heavy, starchy foods and meat.
Tension affecting the solar plexus and digestive organs could lead to ulcers, growths, or constipation.
Your first name of D. has given you a quick-minded, sensitive nature.quote:
quote:
quote:•Your first name of G. has created contrasting qualities in your nature.
•You desire change and varied experiences and you are capable in many areas, but you do not excel because of your scattering, impulsive desires.
•With supportive influence from other names you may use, you could be creative or artistic in a practical way, but basically this name is a plodding influence, though you have a desire for greater expression.
•Although you desire to avoid monotony, you seem to be attuned to system, order, and attention to detail.
•You can be very analytical, exacting, and patient as long as there is a challenge holding your interest, such as in the field of computers with its technical challenge.
•When your interest is exhausted, you switch to something else even though it means leaving your undertakings unfinished.
•This name makes you inquisitive and scientific in your approach to life, requiring everything to be proved to satisfy your skepticism.
•This skepticism has not protected you from many disappointments when people you have trusted have let you down. This name creates strong physical desires, such as an appetite for heavy, starchy foods and meat.
•Tension affecting the solar plexus and digestive organs could lead to ulcers, growths, or constipation.
ZE WETEN VAN JE KWIJL!quote:
Ik heb nog astma gehad als kind ookquote:
fixedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog astma gehad als kindt ook
nee want alle namen hebben kuteigenschappenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeggen ze ook waar je je naam in moet veranderen om ultiem blij te worden enzulks?
ALKMAAR HEEFT ER OOK IETS MEE TE MAKEN, IK VOEL HETquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJs heeft dezelfde ziektes als Sjaan volgens dat ding![]()
Mijn hont en Stabielquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Voor honts geldt het denk ik niet
•The name of Cody has made you serious-minded, responsible, and stable.
•You love the security of a home and family, you are fond of children, and, as a parent you would be fair and understanding.
•Although you have good business judgment, you are not aggressive in your dealings because you do not like to create issues.
•You would be successful in any position dealing with the public as you have a diplomatic and tactful manner and possess a charming, easy-going nature which puts people at ease.
•People are drawn to you because they feel that you are patient, kind, understanding, and responsive.
•You would be effective in a career or in volunteer work where you are handling people and serving in a humanitarian way.
•While you are honest and responsible, one weakness that is paramount in your life is your lack of self-confidence and initiative, which causes you to put things off and avoid facing issues.
•Generally speaking, you have few problems with your health; however, there is a weakness affecting the fluid functions of the body.
ja dat.quote:
quote:You would be successful in any position dealing with the public as you have a diplomatic and tactful manner...
ja jonge, dat kan ik vaak genoeg aan jou vragen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe hoe kom je nou op dit soort ongein?
heb die van SF naar hem gestuurd via de WAquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van Brum ook maar hij wil het niet lezen ermahgerd
Zeker van je collega gehad?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jonge, dat kan ik vaak genoeg aan jou vragen!
Dat vind je ergens!
truestory.gifquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jonge, dat kan ik vaak genoeg aan jou vragen!
Dat vind je ergens!
Godverquote:Important Note
on Choosing Baby Names!!
Do not choose a baby first name based on these short name descriptions. Your baby's name must be in harmony with:
your baby's birthdate (inner potential)
and your family's surname (last name)
It is essential that you understand the qualities of your family name. Before you make the critical decision on your child's name, explore our on-line service options, or:
Call us toll-free in North America at:
Die klopt dan weer totaal nietquote:•Your name, bleiblei, gives you the desire to understand and help others with their problems but, at the same time, you can become too involved and worrying as the result.
•This name creates a pleasant, easy-going, and responsible nature.
•You are good natured and affectionate and enjoy home and family life.
•You tend to avoid issues, however, and put off until tomorrow decisions that should be made today.
•For that reason, you would find difficulty in achieving success in positions requiring aggressiveness and quick decisions.
•Your inclination is to pursue a line of work where you carry some level of responsibility and diplomacy is required in contact with people.
•Others can, at times, take advantage of your gentle nature.
•The health weaknesses created by this name affect the fluid functions.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wel, jij neemt advantage van zijn gentle nature
Die klopt niet zo of welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
•The name of M. creates a very quiet, practical nature and a clever and inventive mind.
• Being analytical and naturally studious, you are interested in a factual understanding of the mysteries of life.
• Your methodical nature requires that you like to finish what you start without interruptions and also to have everything in its place and properly organized.
• An ability to concentrate could take you into computer programming or accountancy or any work requiring concentration and attention to detail.
• You have, also, a flair for creative expression with your hands.
• You take life seriously and can be easily and deeply hurt and go into moods which can be quite extreme at times, causing much turmoil and unhappiness.
• Finding it difficult to join in conversation with those with whom you are not well-acquainted, you could feel quite alone and uncommunicative with new acquaintances or in a large crowd.
• As a result, you could be accused of being unfriendly.
• You desire so much to be understood, but your name has limited your verbal expression to such an extent that it is very difficult for you to divulge your innermost thoughts even to those closest to you.
• One of your greatest salvations is being out in nature, for it is there that you find the peace and serenity you so much desire.
• Physically you could suffer through tension in the heart, lungs, or bronchial organs, and also through intestinal problems, constipation, etc.
Klopt wel, priem is heul onvriendelijk!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
•The name of M. creates a very quiet, practical nature and a clever and inventive mind.
• Being analytical and naturally studious, you are interested in a factual understanding of the mysteries of life.
• Your methodical nature requires that you like to finish what you start without interruptions and also to have everything in its place and properly organized.
• An ability to concentrate could take you into computer programming or accountancy or any work requiring concentration and attention to detail.
• You have, also, a flair for creative expression with your hands.
• You take life seriously and can be easily and deeply hurt and go into moods which can be quite extreme at times, causing much turmoil and unhappiness.
• Finding it difficult to join in conversation with those with whom you are not well-acquainted, you could feel quite alone and uncommunicative with new acquaintances or in a large crowd.
• As a result, you could be accused of being unfriendly.
• You desire so much to be understood, but your name has limited your verbal expression to such an extent that it is very difficult for you to divulge your innermost thoughts even to those closest to you.
• One of your greatest salvations is being out in nature, for it is there that you find the peace and serenity you so much desire.
• Physically you could suffer through tension in the heart, lungs, or bronchial organs, and also through intestinal problems, constipation, etc.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
You have now viewed the maximum number of names as a non-member which is 10.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:22 schreef Diconnected het volgende:
Oh loller ik had op man geklikt![]()
even overnieuw
hell yeahquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dragen jullie je winterjas nog ofnieeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is 3 graden; wat denk je zelfquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jup. Trut.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klopt wel, priem is heul onvriendelijk!
Dude het is 1 graden buitenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik herken jou er niet zo in eigenlijk!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:24 schreef Diconnected het volgende:
Dezon is wel goed:
Your name of L. has brought you enjoyment in working with people in circumstances in which you can organize and direct their efforts, preferably in an executive position.
You are self-expressive, philanthropic, clever, and ambitious.
You like to specialize in whatever you undertake.
This name gives you an optimistic outlook on life.
You appreciate good quality in all things and want the best money can buy.
You have big ideals and dreams about the things you would like but you are not always willing to put forth the necessary effort, particularly if it means being subservient to others or having to work in an unimportant, menial capacity.
Position and means are important to you and, in order to create this impression of affluence, you will spend even when it is not prudent to do so.
You like to give the impression that you have everything under control.
You must learn to be tolerant of the weaknesses of others and be fair in your judgment, not measuring from your standard of practical thinking but recognizing the needs of others.
You are generally good-natured, but may suffer with feelings of self-pity, particularly if your financial success is limited.
Use of this name would cause any health weaknesses to centre in the female generative organs.
Deze klopt ook best wel goed
Okay.jpgquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
spees k moest net naar de dokter en t is echt koud buiten
ligt eraan, als normaal cadeau nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:29 schreef Diconnected het volgende:
Zouden jullie nagellak geven die je zelf 1x hebt gebruikt aan iemand voor z'n verjaardag met nog een klein cadeautje erbij?
ik zou soberso geen nagellak aan een man geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:29 schreef Diconnected het volgende:
Zouden jullie nagellak geven die je zelf 1x hebt gebruikt aan iemand voor z'n verjaardag met nog een klein cadeautje erbij?
Datquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt eraan, als normaal cadeau niet
als t een lakje is die je nergens meer kan kopen of waarvan diegene weet dat jij hem al gebruikt hem maar hem alsnog graag wilt hebben dan waarom niet
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou soberso geen nagellak aan een man geven.
Ja naja is het een goede vriendin? Als zij weinig nagellak heeft zou ik t op zich wel doen. Gewoon de halzen bietje schoonmaken met aceton tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:35 schreef Diconnected het volgende:
Ja het is de Beetlejuice collectie, heb die lakjes 1x gebruikt, en vind ze niet echt wauw ofzoen weet dat zij zoiets erg tof zou vinden dusja.
Ja tis klasgenoot, en heeft niet veel lakjes, en van Models own helemaal niks dus vond het wel een goeden idee eigenlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja naja is het een goede vriendin? Als zij weinig nagellak heeft zou ik t op zich wel doen. Gewoon de halzen bietje schoonmaken met aceton toch
ja da's toch tof?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja tis klasgenoot, en heeft niet veel lakjes, en van Models own helemaal niks dus vond het wel een goeden idee eigenlijkidd even schoonmaken en nog een klein cadeautje erbij scoren en dan klaar.
Het is niet alsof ze half leeg zijn dus carequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja tis klasgenoot, en heeft niet veel lakjes, en van Models own helemaal niks dus vond het wel een goeden idee eigenlijkidd even schoonmaken en nog een klein cadeautje erbij scoren en dan klaar.
wn de hele beetlejuice coll. ik zou t een mooi cadeau vinden (als ik ze niet al had jaja ermahgerd)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze half leeg zijn dus care
Nu alquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
En de kerst collectie is er weer
Godsamme, kerstcollectiesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
En de kerst collectie is er weer
Nakendquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Kerst![]()
![]()
Na 3 wekend nakend; ga ik dit weekend maar weer een keer m'n nagels lakken
LIIEEVVVquote:Ben je ook nagelstyliste of is het gewoon hobby?
wij zijn hier allemaal nagelstylistesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nieuwe reactie van hetzelfde meisje van marktplaats, nadat ik heb verteld dat mijn verkopen niet zo'n heul groot gedeelte van mijn collectie is:
[..]
LIIEEVVV![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ik mailen of ik haar kan kopenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij zijn hier allemaal nagelstylistes
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij zijn hier allemaal nagelstylistes
EN JE BLIJFT ER VANAF MWAAHHAAAIOAPJquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Sommige mensen die je helmer dan zo zien zeggen dan ook standaard 'oh je kan wel een winkeltje beginnen![]()
'
Nee kut, those are MINE
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn lcihaam trilt en schokt als een malle, watdefuck is er aan de hand!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn lcihaam trilt en schokt als een malle, watdefuck is er aan de hand!
Ik heb bij een aantal Catrices gelakte stickertjes op de doppen zitten om snel te kunnen zien welke het zijn. Hadden een aantal vandalen op mijn verjaardag vorig jaar een paar van die stickers om zitten wisselenquote:
DON'T MESS WITH THE NAILPOLISHquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb bij een aantal Catrices gelakte stickertjes op de doppen zitten om snel te kunnen zien welke het zijn. Hadden een aantal vandalen op mijn verjaardag vorig jaar een paar van die stickers om zitten wisselen![]()
Daar kwam ik weken later achter toen ik een van die lakken wilde hebben en dus alles na kon lopen omdat er geen zak meer van klopte. En bedankt he
Goeden naamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al een bijnaam gekregen van een mede fresh-meat; namelijk Queen of nailpolishes![]()
En 1tje wil dat ik haar telkens op de hoogte breng van nieuwe collecties enzo
Mhehe, dat vind ik wel grappigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb bij een aantal Catrices gelakte stickertjes op de doppen zitten om snel te kunnen zien welke het zijn. Hadden een aantal vandalen op mijn verjaardag vorig jaar een paar van die stickers om zitten wisselen![]()
Daar kwam ik weken later achter toen ik een van die lakken wilde hebben en dus alles na kon lopen omdat er geen zak meer van klopte. En bedankt he
het enige wat ik denk is 'oh dus die stickertjes kunnen er makkelijk weer af? dan doe ik dat wel'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik was serieus pissed toen ik erachter kwamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DON'T MESS WITH THE NAILPOLISH![]()
![]()
![]()
geen idee maar handen en benen worden ook blauw, geen idee of dit nou mijn reuma is die ff heftig inslaat of de griep zelf, ik ga wel ff douchen wnat k heb t stervenskoud en kan niet st oppen met trillrnequote:
Ja maar dit klinkt niet goed he? Hou alsjeblieft jezelf in de gaten dat je niet ineens out gaat ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee maar handen en benen worden ook blauw, geen idee of dit nou mijn reuma is die ff heftig inslaat of de griep zelf, ik ga wel ff douchen wnat k heb t stervenskoud en kan niet st oppen met trillrne
Jee dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee maar handen en benen worden ook blauw, geen idee of dit nou mijn reuma is die ff heftig inslaat of de griep zelf, ik ga wel ff douchen wnat k heb t stervenskoud en kan niet st oppen met trillrne
Zijn van die stukjes fotopapier die ik met dubbelzijdig plakband heb vastgezet, dus kan er inderdaad ook makkelijk weer vanafquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het enige wat ik denk is 'oh dus die stickertjes kunnen er makkelijk weer af? dan doe ik dat wel'![]()
Ja datquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bel je huisarts sjaantje, dit klinkt niet goed! Ben je alleen? Kun je dan niet beter een kruik pakken? Straks ga je out in de douche
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |