Het verwondert me.quote:
valt net mooier vind ik, die daarboven lijken de steken zo hutjemutje te zitten. en je deken zal soepeler zijn en dus lekkerder om onder te zitten/liggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen ermahgerd
Waarom zou jij de onderste nemen?
Ja die steken zijn wat vaster en dichter op elkaar idd, dat soepeler is wel een groot pluspuntquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
valt net mooier vind ik, die daarboven lijken de steken zo hutjemutje te zitten. en je deken zal soepeler zijn en dus lekkerder om onder te zitten/liggen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog geen ami's gehaakt ermahgerd.
tof, voor wat voor beestje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er wel al katoen voor klaar liggen meheh
Wat, dat is toch tof?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik mn nagels lakken en dan één accent nagel vol met zilveren ronde studs omdat het kan?
Ja, maar ik zie altijd een groot fiasco voor me als ik iets ga nailarten, vandaar.quote:
Gewoon proberen, lukt 't niet heb je die nagel alsnog snel gelaktquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie altijd een groot fiasco voor me als ik iets ga nailarten, vandaar.
STUDS EVERYWHERE.
ik hoopte eigenlijk dat het ze zou lukken op het eindquote:
quote:But i was a little disappointed that you have el corezon in your blog.
They really have good colors but their policy is really bad.
For example nail polishes from collection bio-gel like eggs of wild birds consist in it formaldehyde
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Dus dan mail je zo'n merk om samples te vragen, krijg je dit terug:
[..]_!
HAHAHAHAHAHA ik zou het bijna doen.quote:
lolwhut, dan pleuren ze toch opquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Dus dan mail je zo'n merk om samples te vragen, krijg je dit terug:
[..]_!
of dezequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA ik zou het bijna doen.
Als het niet om Dance Legend holo's ging.
Ik heb er gewoon niet op gereageerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lolwhut, dan pleuren ze toch op
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet op gereageerd. Op dat stukje, dan
.
NEINquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, check NED 3. anaalklieren van bevers in vanilleijs omnomnom!
de proever(s) vonden ijs mét lekkerder dan zonderquote:
Trieds of untriedsquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
*haalt lakjes die ze weg wil doen uit spreadsheet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |