SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef wouter456 het volgende:
Vermoeidheid kan duizend-miljoen-miljard oorzaken hebben waarvan een deel hier al langs is gekomen en een deel niet. De enige die er iets zinnigs over kan vertellen is.... de....Dit, van bloedarmoede tot een te traag werkende schildklier, van een slecht matras tot een vervelende moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orienterend bloedonderzoek kan geen kwaad icm een uitgebreide anamnese.I feel kinda Locrian today
Fruit? Waarom in godsnaam fruit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:12 schreef sturmpie het volgende:
eet eens wat meer fruit
eet je wel lekker ?
Omdat fruit magische stoffen bevat. Duh. ><quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fruit? Waarom in godsnaam fruit.
TS, meer eten en meer water drinken. En die acht uur slaap 's nachts, hoe gaat dat? Slaap je goed en ononderbroken?
En heb je misschien ademhalingsproblemen?
tip: uurtje fruit studerenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
TS, meer eten en meer water drinken. En die acht uur slaap 's nachts, hoe gaat dat? Slaap je goed en ononderbroken?
tip: Ga eerst zelf eens studeren. Fruit bevat niets wat bepaalde groentes, zaden ook niet hebben. Wel zitten er teveel suikers in de je alleen maar meer dips gaan geven. Een uitgebalanceerde voeding met genoeg vitamine B12, D, ijzer, zink en in de winter met zonnig weer buiten zijn zorgt dat die dip zo een stuk minder is.quote:
Michelle?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Misschien een vorm van Pfeiffer
gast ik hoop echt dat jij trollt, altijd die bro science van jouquote:
zon ja goedzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
tip: Ga eerst zelf eens studeren. Fruit bevat niets wat bepaalde groentes, zaden ook niet hebben. Wel zitten er teveel suikers in de je alleen maar meer dips gaan geven. Een uitgebalanceerde voeding met genoeg vitamine B12, D, ijzer, zink en in de winter met zonnig weer buiten zijn zorgt dat die dip zo een stuk minder is.
citroenzuurquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:14 schreef MsMessy het volgende:
Fruit bevat niets wat bepaalde groentes, zaden ook niet hebben
op de klacht van TS kan je een halve bibliotheek loslatenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:19 schreef Seam het volgende:
[..]
gast ik hoop echt dat jij trollt, altijd die bro science van jou
Gertje heeft wel gelijk hierin eigenlijk, helemaal omdat je zegt dat je weinig eet(kan eten). En haal je in het weekeinde slaap in? of slaap je dan nog minder?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:28 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dokter ik ben van s,ochtends tot s,avonds altijd maar bezig en heb geen tijd voor leuke dingen en rust, nu ben ik erg moe ineens, wat zou dat wezen dokter?
Misschien nog een uurtje sporten per week erbij om wat energie op te doen?
LOL !!!!!
Succes in ieder geval.
Ik ben 16.. En heb er eigenlijk last van sinds ik terug in nederland ben. Ben met school een aantal dagen naar londen geweest tijdje terug. Zou het daar eiggenlijk ook door kunnen komen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef Rebubbled het volgende:
Hoe ouwd ben jee. Ik denk dat er sws wijnig aan de hand is en dat het gewoon komt doordat je pubert. Daarbij heb jee ook nog een druk schema. Maar even laten checken is natuurlijk altijd goedt.
Okii, tnxzz. ><
Heel goed slaap ik niet meer sinds ik hier last van heb. Ononderbroeken wel. En ademhalingsproblemen heb ik sinds paar dagen wel lastig van. Vooral zwaar ademig of hoe dat ook mag heten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meestal haal ik slaap in, maar daar merk ik de volgende dag eigenlijk niets van.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:40 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Gertje heeft wel gelijk hierin eigenlijk, helemaal omdat je zegt dat je weinig eet(kan eten). En haal je in het weekeinde slaap in? of slaap je dan nog minder?
okii.. ik zal er is voor kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef XM het volgende:
Ik vind dat je planning er behoorlijk druk uitziet. Maar als je je echt zo niet-energiek voelt als normaal zou ik even langs de huisarts gaan. Het kan zijn dat je van een bepaald stofje teveel of juist te weinig hebt. Even bloedprikken, dat is vaak de eerste stap.
Zal ik doen.. Wel het liefste bij andere dokter want me eige die denkt telkens dat ik overdrijfquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:01 schreef Purplesparks het volgende:
idd bloed even laten checken op pheiffer en bloedarmoede etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |