Ik kwam echt deze tegen, een klein stukje;quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Moest je een beetje overgeven in je mond?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kwam echt deze tegen, een klein stukje;
Geil omaatje wil genomen worden
77 jaar, Heterosexueel, Vrouw, .........,
misschien dat iemand me kan helpen met reageren, ik ben niet zo handig met die dingen
Ligt er maar net aan wie dat foutje maakt hèquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
ach gut ze leezd weer een fautjenu heb ik haar dag helemaal goed gemaakt, die gaat met een glimlach straks slapen hoor en denkt dan, hahaha had ik ff die heks goed te pakken weer
ja en, niet iedereen is zo een taalwonder als sommige van jullie, als je je eraan stoort zal ik zeggen geef Gert of pietje even een dm/pm dat het verbetert kan worden, of beter zet het even in de FB met koeienletters, dat er vooral niet overheen gelezen wordt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef Copycat het volgende:
Nou foutje ... Dat is toch wel een fikse misser, in de TT.
Kan je beter niet op reagerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kwam echt deze tegen, een klein stukje;
Geil omaatje wil genomen worden
77 jaar, Heterosexueel, Vrouw, .........,
misschien dat iemand me kan helpen met reageren, ik ben niet zo handig met die dingen
Mag ik het ook zingen?quote:
Zing je niet vals dan?quote:
als je het nu even zegt in normaal nederlands want dit is toch wel een erg rare zin of vind jezelf van niet, google jij nou op zulke zinnen? echt Cc waar val je over, dat BQ erover valt dat was te voorspellen maar jij, sorry hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik denk niet dat de correcte vervoeging van het werkwoord zeggen echt op het zijn van een taalwonder wijst. Dat is redelijk basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |