abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124339331
Ik zit met een enorm probleem...
Ik ben nu een tijdje samen met mijn vriend. We zijn stapel gek op elkaar. en hij is ook de eerste bij wie ik dit gevoel ooit had.
We hebben samenwoonplannen en een babywens en het voelt allemaal super goed. Ik kan met mijn schoonouders geweldig opschieten, ik ben ook heel vaak daar.
Met zijn broer kan ik goed opschieten, met de vriendin van zijn broer iets minder helaas. Maar dat is een geval apart!
Nu gaat het om die broer. Het is een leuke jongen om te zien, iets jonger dan mijn vriend, maar wel een jaar ouder dan ik. Ik kan al vanaf het begin goed met hem opschieten. Ondanks dat hij erg lange tenen heeft, is hij super aardig.
Nu is een paar weken geleden iets voorgevallen waardoor ik een beetje woorden met hem gehad heb. Die nacht heb ik over hem gedroomt, een licht erotische droom. En sinds die droom ben ik anders tegen hem gaan aankijken.
Soms als hij me aankijkt, kijkt hij met een bepaalde blik in zijn ogen. Hij glimlacht naar me. Maar maakt tegelijkertijd een grap of wat dan ook. Hij is altijd aan het ouwehoeren en aan het etteren, dus ik heb me er nooit iets bij gedacht.
Maar sinds die droom, ben ik steeds vaker over hem gaan fantaseren. Dat maakt me in de war, want ik hou zielsveel van mijn vriend. En ik ben altijd erg trouw in een relatie. Anders maakte we ook niet zulke plannen. Soms zelfs tijdens de seks dan denk ik aan zijn broer.
Dit duurt nu al een aantal weken, het is af en toe zo erg dat ik gewoon jaloers word als hij zijn vriendin een kus geeft! Ik vind het leuk als hij thuis is (misschien zelfs TE leuk) want dan kan ik hem zien.
Dit is toch niet normaal! Ik ken mezelf zo helemaal niet! Ik ben stapel gek op mijn vriend en ik zou hem nooit willen kwetsen of bedriegen. Ik wil ook totaal niks met de gevoelens voor zijn broer doen! Het fantaseren gaat vanzelf, maar zelfs dat wil ik niet eens!
Is er iemand die dit ook al eens heeft gehad? of mij advies kan geven?
pi_124339405
Je zult nog wel vaker dromen, get over it.
pi_124339721
Kijk GTST als je wilt weten wat er kan gebeuren als je erop in gaat ;)
pi_124339755
Iedereen fantaseert. Zolang je het gewoon voor jezelf houd en er verder niks mee doet is er niks aan de hand. Je vriend zal ook best wel eens aan iemand anders denken op zo'n manier, dat is menselijk. Gaat vanzelf voorbij. Het is pas fout als je opeens niet meer van je vriend zou houden of dat je opeens iets doet met zijn broer. Een fantasie doet niemand kwaad ; hem proberen uit te voeren..dat dan weer wel.
  Redactie Games donderdag 21 maart 2013 @ 16:57:53 #5
181272 crew  Noppie2000
pi_124340149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iedereen fantaseert. Zolang je het gewoon voor jezelf houd en er verder niks mee doet is er niks aan de hand. Je vriend zal ook best wel eens aan iemand anders denken op zo'n manier, dat is menselijk. Gaat vanzelf voorbij. Het is pas fout als je opeens niet meer van je vriend zou houden of dat je opeens iets doet met zijn broer. Een fantasie doet niemand kwaad ; hem proberen uit te voeren..dat dan weer wel.
Dit. Daarnaast is het maar een droom, speelseltjes van je brein. Daar moet je niets achter zoeken.
pi_124340174
Het komt vaak voor. Immers zullen de broers ook bepaalde gelijkenissen hebben. Grote kans, dat als jij een relatie had gehad met de jongere broer, en daarna de oudere leerde kennen, ook hem -op den duur- gei/interessant zou vinden.

Zoals zo vaak moet je oppassen lust niet te verwarren met liefde of verliefdheid. Kom je er achter dat die broer veel beter bij je past (wb persoonlijkheid) dan zal ik afstand nemen van beide - of doorgaan met je huidige vriend en het contact met zijn broertje minimaliseren. Wanneer je dat doet moet je hem gaan aanschouwen als niet bereikbaar, zoals een tv-bekendheid, o.i.d.

Verder zal ik dit nooit -maar dan ook nooit- bespreken met je vriend. En al helemaal geen lichtelijke plagende grapjes over uiten. Vermoedens zijn snel gecreëerd.

Maar misschien is dit allemaal onnozel gezemel. Wellicht lijkt het jouw vriend wel wat om jou te delen met zijn broertje, of neemt hij jou sowieso niet serieus en zou hij het niet erg vinden om jou te verliezen aan zijn broertje. Broertjes krijgen immers altijd de kapotte kleren van de oudere.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 17:02:29 ]
pi_124340213
Heb het zelf ook gehad trouwens. Maar dan de moeder van mijn toenmalige vriendin. Erg geil hoe ze samen klaar lagen voor mij, in mijn fantasieën >:)
  Moderator donderdag 21 maart 2013 @ 17:06:05 #8
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_124340489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:34 schreef Blondjeee1990 het volgende:

We hebben samenwoonplannen en een babywens en het voelt allemaal super goed.
Met zijn broer kan ik goed opschieten, met de vriendin van zijn broer iets minder helaas. Maar dat is een geval apart!
Vertel hier eens wat meer over

quote:
En ik ben altijd erg trouw in een relatie. Anders maakte we ook niet zulke plannen.
Die redenering raakt kant noch wal.

Verder is het fantaseren over vrienden van je partner doodnormaal.
What can change the nature of a man?
pi_124341352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:58 schreef AbsurdHero het volgende:
Zoals zo vaak moet je oppassen lust niet te verwarren met liefde of verliefdheid
Ik merk dus dat ik dat al wel doe. Soms denk ik echt verliefde kriebels te voelen bij die broer.
Maar ik kan het natuurlijk ook verwarren.

Mijn vriend is wel degelijk serieus met me. En daarom voel ik me ook zo schuldig over mijn fantasieën.
Maar misschien gaat het vanzelf wel over. Ik hoop het! want ik wil dit helemaal niet
pi_124355879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef Coco98 het volgende:
Verder is het fantaseren over vrienden van je partner doodnormaal.
Vrouwen mogen niet zo denken :( Wat een kut idee dat mijn exen hebben lopen soppen terwijl ze aan mijn vrienden dacht o.O
pi_124356089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Blondjeee1990 het volgende:
Ik merk dus dat ik dat al wel doe. Soms denk ik echt verliefde kriebels te voelen bij die broer.
Maar ik kan het natuurlijk ook verwarren.
Het is ook niet makkelijk. Verliefdheid en lust kruizen elkaar natuurlijk - en kunnen eigenlijk ook niet los van elkaar bestaan. Ten minste, verliefdheid iig niet zonder lust. Verliefdheid is eigenlijk de focus op 1 enkel persoon. Misschien is het slim om een poosje niet in contact te zijn met hem. Of heb een tijdje geen seks en/of contact met je vriend. Ben benieuwd over wie je dan gaat fantaseren.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:22:33 #12
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_124361352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef AbsurdHero het volgende:

[..]

Vrouwen mogen niet zo denken :( Wat een kut idee dat mijn exen hebben lopen soppen terwijl ze aan mijn vrienden dacht o.O
Mogen je vrienden wel rukken als ze aan je exen dachten? :+

Maarja, fantasieën zijn normaal. Ik had een keer een seksdroom over een niet erg aantrekkelijke vriend van me, en in die droom was hij zo goed dat het een paar dagen duurde voor het idee dat hij een seksgod was weer helemaal was weggeëbd. :P

Verliefdheid kan wel heel vervelend zijn, probeer je hoofd erbij te houden. Dat iets heftig of belangrijk voelt, betekent niet dat het zo is. Het gaat vanzelf weer over.
...as always
pi_124361572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:22 schreef Anyanka het volgende:
Mogen je vrienden wel rukken als ze aan je exen dachten?
Tuurlijk :7 Grotere ego-strelerij is er niet.
pi_124362128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Blondjeee1990 het volgende:
Maar misschien gaat het vanzelf wel over. Ik hoop het! want ik wil dit helemaal niet
nope. Wordt alleen maar erger.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:55:07 #15
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124362210
Fantasieën zijn maar fantasieën. Je houdt van iemand als je echt plannen gaat maken zoals trouwen etc.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:07:50 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_124362415
Het is maar een droom. Ik weet uit ervaring dat ze indruk kunnen maken, maar in jouw geval zou ik zeggen dat je een beetje doorslaat nu. Dat wil zeggen, jij maakt dit heel groot in je hoofd, in het echte leven is er helemaal NIETS veranderd.

Als ik jou was, dan zou ik proberen om die broer uit je kop te zetten. Daarvoor kun je een paar concrete dingen doen:

Iedere keer als je denkt aan hem op die manier, stop jezelf heel bewust in je gedachten en focus je gedachten op je vriend/paard/werk/school/moeder/het waarom van het universum of wat dan ook, maar NIET hem.
Blijf dit volhouden en binnen een paar weken is het broertje gewoon weer het broertje, in plaats van iemand waarover je fantaseert.
Ga het broertje in kwestie een paar weken uit de weg, kan zeker geen kwaad. Hoe vaker je met hem geconfronteerd wordt, hoe vaker je aan hem zult denken en dat wil ook zeggen dat de kans dat je gaat fantaseren veel groter wordt.

Dit is de manier om een gedachtenpatroon te doorbreken en om een beginnende verliefdheid in de kiem te smoren. Succes.
Resistance is futile.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:18:07 #17
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124362520
Of elke keer dat je aan hem denkt, fantaseer je dat hij een grote scheet laat, boert en uit zijn neus peutert :r :+
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_124363190
quote:
Dit is toch niet normaal! Ik ken mezelf zo helemaal niet! Ik ben stapel gek op mijn vriend en ik zou hem nooit willen kwetsen of bedriegen. Ik wil ook totaal niks met de gevoelens voor zijn broer doen! Het fantaseren gaat vanzelf, maar zelfs dat wil ik niet eens!
Is er iemand die dit ook al eens heeft gehad? of mij advies kan geven?
Zet hem uit je hoofd, wees streng voor jezelf.
Jij hebt een vriend, hij een vriendin. En nee, het is nou niet écht normaal als je naar je eigen zeggen zo stapel op hem bent, maar ik heb wel eerder iets raars gezien van iemand die zei verliefd te zijn/van iemand te houden wat een stuk erger was, dus misschien valt dit wel mee.. ;)

Anyway, probeer je gedachten te blokkeren/herleiden als je merkt dat je op zo'n manier begint te denken, of zoek bij/in jezelf of er misschien een diepere reden zit achter het feit dat je aan iemand anders denkt en zo ja, wat je eraan kan doen om dat op te lossen?

[ Bericht 7% gewijzigd door killeroy_nl op 22-03-2013 04:03:29 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:45:05 #19
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_124364289
quote:
Het fantaseren gaat vanzelf, maar zelfs dat wil ik niet eens
Ik heb onderzoek gelezen dat als de gemeente een verkeersbord "opletten smalle berm" plaatst, dat de ongelukken ernstiger worden. Omdat mensen in een gevaarlijke situatie gaan denken "niet in de berm! niet in de berm!" Hoppa, ze zitten in de berm :-)

Dus ga er ontspannen mee om, en de kans wordt groter dat het vanzelf weer weggaat.

Sowieso, wat is er mis met een lekkere sexy fantasie? Ik zou wel op die gevoelens letten, zonder boos op jezelf te worden. Als dat erger wordt, zorg er dan voor dat je de broer wat minder ziet.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:14:04 #20
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_124371035
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:36 schreef mootie het volgende:
Je zult nog wel vaker dromen, get over it.
Dit, dit soort gedachtes krijg je vroeg of laat altijd bij een relatie, gewoon als gedachte laten en er niets mee doen. Sterker nog, omdat jij dit hebt gedroomd ga je ineens overal wat achter zoeken. Laat het voor wat het is en vergeet het.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:15:15 #21
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124371075
Misschien ben je onbewust bang voor de samenwoon en babyplannen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')