Dit. Daarnaast is het maar een droom, speelseltjes van je brein. Daar moet je niets achter zoeken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iedereen fantaseert. Zolang je het gewoon voor jezelf houd en er verder niks mee doet is er niks aan de hand. Je vriend zal ook best wel eens aan iemand anders denken op zo'n manier, dat is menselijk. Gaat vanzelf voorbij. Het is pas fout als je opeens niet meer van je vriend zou houden of dat je opeens iets doet met zijn broer. Een fantasie doet niemand kwaad ; hem proberen uit te voeren..dat dan weer wel.
Vertel hier eens wat meer overquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:34 schreef Blondjeee1990 het volgende:
We hebben samenwoonplannen en een babywens en het voelt allemaal super goed.
Met zijn broer kan ik goed opschieten, met de vriendin van zijn broer iets minder helaas. Maar dat is een geval apart!
Die redenering raakt kant noch wal.quote:En ik ben altijd erg trouw in een relatie. Anders maakte we ook niet zulke plannen.
Ik merk dus dat ik dat al wel doe. Soms denk ik echt verliefde kriebels te voelen bij die broer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:58 schreef AbsurdHero het volgende:
Zoals zo vaak moet je oppassen lust niet te verwarren met liefde of verliefdheid
Vrouwen mogen niet zo denkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef Coco98 het volgende:
Verder is het fantaseren over vrienden van je partner doodnormaal.
Het is ook niet makkelijk. Verliefdheid en lust kruizen elkaar natuurlijk - en kunnen eigenlijk ook niet los van elkaar bestaan. Ten minste, verliefdheid iig niet zonder lust. Verliefdheid is eigenlijk de focus op 1 enkel persoon. Misschien is het slim om een poosje niet in contact te zijn met hem. Of heb een tijdje geen seks en/of contact met je vriend. Ben benieuwd over wie je dan gaat fantaseren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Blondjeee1990 het volgende:
Ik merk dus dat ik dat al wel doe. Soms denk ik echt verliefde kriebels te voelen bij die broer.
Maar ik kan het natuurlijk ook verwarren.
Mogen je vrienden wel rukken als ze aan je exen dachten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet zo denkenWat een kut idee dat mijn exen hebben lopen soppen terwijl ze aan mijn vrienden dacht o.O
Tuurlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:22 schreef Anyanka het volgende:
Mogen je vrienden wel rukken als ze aan je exen dachten?
nope. Wordt alleen maar erger.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Blondjeee1990 het volgende:
Maar misschien gaat het vanzelf wel over. Ik hoop het! want ik wil dit helemaal niet
Zet hem uit je hoofd, wees streng voor jezelf.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:34 schreef Blondjeee1990 het volgende:
Dit is toch niet normaal! Ik ken mezelf zo helemaal niet! Ik ben stapel gek op mijn vriend en ik zou hem nooit willen kwetsen of bedriegen. Ik wil ook totaal niks met de gevoelens voor zijn broer doen! Het fantaseren gaat vanzelf, maar zelfs dat wil ik niet eens!
Is er iemand die dit ook al eens heeft gehad? of mij advies kan geven?
Ik heb onderzoek gelezen dat als de gemeente een verkeersbord "opletten smalle berm" plaatst, dat de ongelukken ernstiger worden. Omdat mensen in een gevaarlijke situatie gaan denken "niet in de berm! niet in de berm!" Hoppa, ze zitten in de berm :-)quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:34 schreef Blondjeee1990 het volgende:
Het fantaseren gaat vanzelf, maar zelfs dat wil ik niet eens
Dit, dit soort gedachtes krijg je vroeg of laat altijd bij een relatie, gewoon als gedachte laten en er niets mee doen. Sterker nog, omdat jij dit hebt gedroomd ga je ineens overal wat achter zoeken. Laat het voor wat het is en vergeet het.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:36 schreef mootie het volgende:
Je zult nog wel vaker dromen, get over it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |