Germanicus Julius Caesar?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:03 schreef Finitio het volgende:
Hij is nog niet geraden. Hintje: het was een Italiaan.
Best leerzaam zo'n initialenquizquote:
Giacomo Casanova? (Z'n voornaam wist ik eigenlijk niet.)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:53 schreef Finitio het volgende:
[..]
Helaas is het hem nog niet. De GC die ik bedoel is erg bekend, er zijn veel boeken, films, toneelstukken, gedichten et cetera over hem gemaakt.
Yes, dat was m!quote:Op zondag 24 maart 2013 08:14 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Giacomo Casanova? (Z'n voornaam wist ik eigenlijk niet.)
Haha nog maar een poging dan:quote:Op zondag 24 maart 2013 13:31 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]Maar voornaam klopt, behalve dat ...
.
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:32 schreef Finitio het volgende:
[..]
Haha nog maar een poging dan:
David Gray?
Vooruit, David Gilmour?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]Maar wel iemand uit de muziek. En veel bekender dan Gray, met alle respect.
quote:
Misschien dat je niet direct Dave met David associeerde. Dat soort dingen heb ik soms ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:38 schreef Finitio het volgende:
[..], eindelijk! En dat terwijl ik groot fan ben..
Ja misschien dat het daar mis gingquote:Op zondag 24 maart 2013 13:40 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Misschien dat je niet direct Dave met David associeerde. Dat soort dingen heb ik soms ook.
Nog niet. Ik zie hier trouwens dat zijn echte voornaam niet B is, maar hij is wel bekend als BW.quote:
De persoon die ik bedoel leeft nog, is in Duitsland geboren maar is Amerikaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:47 schreef HilarityEnsues het volgende:
Billy Wilder? Hoewel, "is"; die is al dood, volgens mij.
Zoek niet te diep door trouwens, deze persoon is erg bekend.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef Finitio het volgende:
[..]
De persoon die ik bedoel leeft nog, is in Duitsland geboren maar is Amerikaan.
Zelfde business als Wilder.
O ja, Bruce Willis is in Duitsland geboren.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:56 schreef Finitio het volgende:
[..]
Zoek niet te diep door trouwens, deze persoon is erg bekend.
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:56 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
O ja, Bruce Willis is in Duitsland geboren.
William Verstraeten?quote:
Nog niet. Het gaat om een man, die wereldwijd erg bekend is geworden en al een tijd overleden is. Het is geen Nederlander.quote:
Origineel, maar helaas niet goed. Ik ben van mezelf helaas niet zo origineel.quote:
Zal er rekening mee houdenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Origineel, maar helaas niet goed. Ik ben van mezelf helaas niet zo origineel.
Nu ben ik in verwarring, welke hoek is dat? Sporter, Nederlandse sporter, iets met schaatsen?quote:
Geen Nederlandse sporterquote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef Finitio het volgende:
[..]
Nu ben ik in verwarring, welke hoek is dat? Sporter, Nederlandse sporter, iets met schaatsen?
Wellicht ziet iemand anders m wel
Gary Kasparov is het ook niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:11 schreef Finitio het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of schaken ook als sport kwalificeert, Gary Kasparov?
Hmm, die moet ik nog leren kennenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef livelink het volgende:
Ook niet. Je moet het in de schaatswereld zoeken.
Dat was toch een hele goede poging. Dat was inderdaad degene die ik zocht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:19 schreef Finitio het volgende:
[..]
Hmm, die moet ik nog leren kennen
Hier een poging: Geir Karlstad
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was toch een hele goede poging. Dat was inderdaad degene die ik zocht.
Dat was inderdaad de volgende van mijn lijstjequote:
Woonwagenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Limburg82 het volgende:
Als het Prince niet is, dan graag een hintje.
Geef een hintjequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef Szura het volgende:
Gerard Kemkers?
Quote me aub, anders vergeet ik het
Niet goed.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef Szura het volgende:
Gerard Kemkers?
Quote me aub, anders vergeet ik het
Lauwquote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef livelink het volgende:
Het zal dan wel een voetballer zijn. Daar ben ik niet zo goed in.
Borst, Hugo is vast niet goed
Als je Haarlem had gezegd, had ik het geweten.quote:Op donderdag 4 april 2013 06:48 schreef Pugg het volgende:
[..]
Beide niet
man dat wel , denk iets met Rotterdam
Altijd achteraf bij jou, en kan je even wachten tot de winnaar ook rader ook weer eens kan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 06:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je Haarlem had gezegd, had ik het geweten.
Goeiemorgen
Chagerijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 06:48 schreef Pugg het volgende:
[..]
Altijd achteraf bij jou, en kan je even wachten tot de winnaar ook rader ook weer eens kan.
Ik reken hem gewoon goed. Kom hier niet meer terug. De laatste keer dat Pugg het plezier voor me hier weghaalde was de druppel.quote:
Voor mij blijft het leuk tijdverdrijf, dus we gaan gewoon door.quote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reken hem gewoon goed. Kom hier niet meer terug. De laatste keer dat Pugg het plezier voor me hier weghaalde was de druppel.
Succes met die zeiksnor.
En dat verwijt een ander geen leven te hebbenquote:geregistreerd op: zondag 3 december 2000 @ 05:14
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 504314 (gemiddeld 112 per dag)
Moeilijk leven zei ik lachebekje.quote:Op maandag 8 april 2013 06:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
En dat verwijt een ander geen leven te hebben![]()
![]()
![]()
Huilebalk .
Anton Slotboom?quote:Op maandag 8 april 2013 13:24 schreef Finitio het volgende:
Hij is nog niet geraden, het gaat om een niet Nederlandse man.
Ja I know, pas die film nog gezien, wat een heldquote:Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef Pugg het volgende:
[..]
Foutje(Senna was ook buitenlands trouwens)
Andriy Shevchenko
Ja, ik zou graag voor een moeilijkere gaan. Mijn beste vriend wordt echter ook altijd Arnie (Arnold) Schwarzenegger genoemd, dus ik moest wel.quote:Op maandag 8 april 2013 14:29 schreef livelink het volgende:
was niet zo moeilijk, je had hem zelf een paar posts erboven ook al genoemd.
PM
Hehe okee, Peer Mascini?quote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef livelink het volgende:
daar hoef je het deze keer niet te zoeken. Piet Mondriaan is het ook niet.
Peter Mueller.quote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef livelink het volgende:
daar hoef je het deze keer niet te zoeken. Piet Mondriaan is het ook niet.
Okee dan, ik zal m intikkenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:07 schreef livelink het volgende:
Hij is al enkele eeuwen dood, gevierendeeld in Delft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:51 schreef Finitio het volgende:
ECEric CantonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:59 schreef livelink het volgende:
Balthasar Gerards was goed inderdaad, ik ga nadenken over een EC
Ik weet dat je KV had gevraagd, maar ik kon echt niks bedenken. Hintje misschien?quote:
Prima, dan werken we daarmeequote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet dat je KV had gevraagd, maar ik kon echt niks bedenken. Hintje misschien?
Ik dacht dat jullie allemaal gestopt waren , vandaar.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet dat je KV had gevraagd, maar ik kon echt niks bedenken. Hintje misschien?
neequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef Finitio het volgende:
[..]
Prima, dan werken we daarmee
kenneth vermeer?
Same here, nog een hintje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:51 schreef livelink het volgende:
Je zou toch zeggen dat het met de voornaam een koud kunstje is, maar ik ben blanco.
Je moet niets van mijquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef Finitio het volgende:
[..]![]()
Zouden we hem moeten kennen?
Kees Verkade?
Fair enough. Ik zit deze uit. Ben wel benieuwd wat er uit komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
Je moet niets van mij![]()
Was (en is) een bijtertje .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Algemene_Rekenkamerquote:Het bestuur van de Algemene Rekenkamer wordt gevormd door het College. Leden worden bij Koninklijk Besluit benoemd uit een door de Tweede Kamer opgemaakte voordracht van drie personen. De Tweede Kamer ontvangt hiertoe op zijn beurt een aanbevelingslijst van zes kandidaten van de Algemene Rekenkamer zelf.
Sinds 1984 is Saskia Stuiveling lid van het college, sinds 1 mei 1999 is ze president van de Algemene Rekenkamer. Naast haar zijn Kees Vendrik (sinds 2011) en Arno Visser (sinds 2013) lid van het college. Er zijn twee collegeleden in buitengewone dienst: drs. Paul Doop en dr. Mark van Twist.
Ja dat wist ik ook niet. Maar de algemene rekenkamer is ook niet erg belangrijk helaas. Politiek zou er veel meer waarde aan moeten hechten imo.quote:Op woensdag 17 april 2013 06:18 schreef livelink het volgende:
Ja, daar schijn je lid van te zijn als bestuurder. Ik dacht ook gewoon dat je daar werkte. Ze zijn dan wel lid van het College.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Algemene_Rekenkamer
Kevin Spacey .quote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef Finitio het volgende:
[..]
Nog niet. Het gaat om een man. Mijn favoriete acteur.
Er ging iets mis. Joop Schafthuizen wilde ik zeggen.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Er ging iets mis. Joop Schafthuizen wilde ik zeggen.
Conny Vandenbos ??quote:Op vrijdag 19 april 2013 06:59 schreef livelink het volgende:
Nederlandse vrouw, al meer dan 10 jaar geleden overleden.
Was toevallig op zo'n thema kanaal van de week , wist niet dat je de naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |