quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat klinkt als eengoed doel
. Daar doe ik niet aan.
.
Ik heb vorig jaar al wat lelijke perkjes in de straat van niet-eetbare planten voorzien. Dit is niet echt een heel grote stap verder. Zal eens kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef jerney het volgende:
Neenee, ook als dikke egoist is het handig. Waar je ook bent, je kunt gemakkelijk je honger stillen
Ah wat sociaalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al wat lelijke perkjes in de straat van niet-eetbare planten voorzien. Dit is niet echt een heel grote stap verder. Zal eens kijken.
Bedenk me net ook dat ik al jaren een filmfestival/-nacht wil organiseren. Misschien moet ik dat maar eens goed uitwerken.
Dat, of gewoon inmiddels zo burgerlijk als de pest en wil ik dat het bij mij op de gracht er allemaal keurig en groen uitziet.quote:
Net een mail verstuurd naar Rialto met de vraag wat het kost om een zaal een hele nacht te huren. Mij benieuwen.quote:Klinkt leuk! Doen
Ach, het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluitenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat, of gewoon inmiddels zo burgerlijk als de pest en wil ik dat het bij mij op de gracht er allemaal keurig en groen uitziet..
[..]
Net een mail verstuurd naar Rialto met de vraag wat het kost om een zaal een hele nacht te huren. Mij benieuwen.
Ik snap gelijk waarom mensen jou naïef vinden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:53 schreef jerney het volgende:
Festivallen zijn in mijn hoofd blijkbaar altijd buiten
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik snap gelijk waarom mensen jou naïef vinden.
Nu pas?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik snap gelijk waarom mensen jou naïef vinden.
Je moest ze eens de kost geven, jerney. Van die types als m'n vriendin, de commie documaakster. Geen geld, maar wel met meningen en zo.quote:
She sounds hotquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je moest ze eens de kost geven, jerney. Van die types als m'n vriendin, de commie documaakster. Geen geld, maar wel met meningen en zo..
Uiteraard. Wat moet ik er anders mee? Ze vreet niet eens vlees. Dat moet wel gecompenseerd worden door uren van tantrische seks.quote:
Wie werkt er nou tegenwoordig nogquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze hebben verdomme nog niet teruggemaild. Links werkschuw tuig bij die verenigingsbios.
Tantrische seks. Ze heeft ook smetvrees?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat moet ik er anders mee? Ze vreet niet eens vlees. Dat moet wel gecompenseerd worden door uren van tantrische seks.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat moet ik er anders mee? Ze vreet niet eens vlees. Dat moet wel gecompenseerd worden door uren van tantrische seks.
Same here.quote:
Nu pas. En ja, Quito-Amsterdam. Dat ticket lag naast me toen ik me registreerde op FOK!. Wist ik veel dat ik terug zou keren naar deze vermaledijde site en dat ik me zelfs op meetings voor moest stellen als UIO_AMS. Dat ik ooit mod van TRV werd, is puur toeval.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, trouwens, UI, is jouw username twee luchthavens?
Dat meende ik vandaag pas te begrijpen..
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Die underscore had ook gewoon een normaal streepje moeten zijn, maar ik hield shift ingedrukt..
Ja, wist je dat er mensen zonder voornaam bestaan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:46 schreef Tally het volgende:
Of die van mij.
Maar ach, als je maar een naam hebt he
Mocht dat de naam worden, krijg je van mij een Novib-geitje als geboortegeschenkquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef Tally het volgende:
Hej wel een leuke naam voor mijn dochtertje!Klik klik
Dat vind ik weer een beetje.... te...quote:
Maar zo gaat ze wel genoemd worden door haar mannelijke klasgenootjes. Da's toch zielig!quote:
Das niet zo heel gek met zo'n moeder. Maar zo hoef ik d'r dan niet te roepen over straat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar zo gaat ze wel genoemd worden door haar mannelijke klasgenootjes. Da's toch zielig!
LIK LIK, AAN TAAAFOOLLLLL! ROSBIEF MET WORST!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Tally het volgende:
Das niet zo heel gek met zo'n moeder. Maar zo hoef ik d'r dan niet te roepen over straat.
Rosbief met worst? Hmm...quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
LIK LIK, AAN TAAAFOOLLLLL! ROSBIEF MET WORST!!!!!!!!1111
al wat gehoort ?quote:
lekker dan voor een antwoord wat je maandag zou krijgen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:56 schreef n00cL30n het volgende:
"De man zit in Cardiff. Heel even geduld aub."
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar zo gaat ze wel genoemd worden door haar mannelijke klasgenootjes. Da's toch zielig!
Dat is wat de recruiter er van maakte, mij was verteld dinsdag.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker dan voor een antwoord wat je maandag zou krijgen.
quote:
Da's toch zielig!quote:
alles goed popje?quote:
Ja heel goed!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |