abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:28:45 #26
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124524490
Helemaal te gek zeg!! Dankje! Zal dit zeker in m`n gedachte houden en ben blij dat het gezonde spanning is!!
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
pi_124873843
Eerste rijles dus gehad de 28e, ging hartstikke goed vond ik zelf (op in het begin het overpakken en het aanvoelen van het remmen na) én hij had een klein probleempje aangaande het kennen van m`n plek op de weg en dat ik de nummerborden niet kon lezen (Zelfs niet op 10-12,5 meter afstand)

Vanaf de 24e ga ik weer lessen, en ik ga lekker m`n theorie studeren, én ik heb nieuwe glazen in m`n bril met de juiste sterkte en gecorigeerd en dergelijke, dus het komt goed.

het word ook geen 10 daagse cursus maar een *Compact* cursus.. 2 uren per les, 4-5 lessen per week, hij raadde mij zo rond de 50 lesuren aan, dus 25 lessen, dat zijn zeg maar zo rond de 4-5 weken + m`n eind examen waar 4-6 weken tussen zit, dus ik kan van de zomer (Als ik hem in 1 x haal) lekker touren!
pi_124873942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:40 schreef Braddie het volgende:
Eerste rijles dus gehad de 28e, ging hartstikke goed vond ik zelf (op in het begin het overpakken en het aanvoelen van het remmen na) én hij had een klein probleempje aangaande het kennen van m`n plek op de weg en dat ik de nummerborden niet kon lezen (Zelfs niet op 10-12,5 meter afstand)

Vanaf de 24e ga ik weer lessen, en ik ga lekker m`n theorie studeren, én ik heb nieuwe glazen in m`n bril met de juiste sterkte en gecorigeerd en dergelijke, dus het komt goed.

het word ook geen 10 daagse cursus maar een *Compact* cursus.. 2 uren per les, 4-5 lessen per week, hij raadde mij zo rond de 50 lesuren aan, dus 25 lessen, dat zijn zeg maar zo rond de 4-5 weken + m`n eind examen waar 4-6 weken tussen zit, dus ik kan van de zomer (Als ik hem in 1 x haal) lekker touren!
Verstandige keuze!
pi_124874145
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:43 schreef Anne het volgende:

[..]

Verstandige keuze!
Ja, lijkt me persoonlijk ook wel wat fijner! Want ik merk dat 2 uur rijden toch wel redelijk pittig is.

Het duurt langer, maar met een beetje mazzel kan ik zo rond juli dan éindelijk gaan rijden
pi_124879582
quote:
9s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:29 schreef HarryR het volgende:
4 jaar na dat ik zei " Ja, ik wil voor m`n rijbewijs" ga ik er dan ook echt voor.
Alleen nu is het een beetje een klein probleempje, ik ben namelijk héél erg zenuwachtig dat ik dingen verkeerd ga doen (Mijn inzicht in kleine straatjes is niet fantastisch..)

Zit nu al helemaal in m`n hoofd van, straks zak ik 2-3x voor m`n praktijk examen, en wat als ik verkeerd stuur, of een instructie van m`n leraar niet goed hoor ;(

En ik ben ook heel nerveus omdat ik niet weet wat ik de 1e rijles ga doen....
Het lullige is dat als ik bij m`n pa/ma in de auto zit ik constant op let (Spiegels controleren, kijken hoe hij schakelt/stuurt etc.. ) Maar ik ben bang dat ik dit allemaal ga vergeten als ik zelf moet rijden..

Blegh... maar het moet van mezelf, ben nu 22 jaar en vind het wel mooi geweest zo zonder rijbewijs.

(Doe trouwens een 10 daagse cursus bij Wolf)

Wie praat mij wat moed in?
Wolf Roffa,DH of Breda?
pi_124879808
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, lijkt me persoonlijk ook wel wat fijner! Want ik merk dat 2 uur rijden toch wel redelijk pittig is.

Het duurt langer, maar met een beetje mazzel kan ik zo rond juli dan éindelijk gaan rijden
Dat zei ik dus al 8-) je was alleen een beetje eigenwijs!
pi_124885378
quote:
5s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef Travel. het volgende:

[..]

Wolf Roffa,DH of Breda?
Hilly ;)
pi_124885394
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat zei ik dus al 8-) je was alleen een beetje eigenwijs!
Klopt.. Maarja, te snel willen enzo he :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')