Ben het hier gedeeltelijk mee eens, ik heb een paar vrienden (beiden 25 jaar) welke allebei een vriendin hebben en als ik vraag wat doe je zoal om je vriendin te verwennen enz. geven ze standaard antwoorden zoals keer uit eten nemen of een cadeau'tje terwijl ik een waslijst aan dingen heb om mijn toekomstige vriendin te verwennen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:34 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Nederlandse mannen missen passie, zijn saai, zullen niet vaak een lange tijd hun vrouwen kunnen verwennen, willen zich niet (gedeeltelijk) aanpassen en kwa uiterlijk besteden ze ook niet echt veel aandacht. Misschien ligt het aan jullie? #nohating #nohommo #erdogan #pvv #hoi.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Zoals massages geven zo nu en dan, avondje lekker dansen in de woonkamer op salsa muziek, dagje flink te laten shoppen en een make-over te geven indien gewenst en haar gewaardeerd en een echte dame te laten voelen en daarnaast gewoon plezier te laten hebben in jouw bijzijn.
* Droomt weg*
Haha je hebt een punt, maar neemt niet weg dat ik dit wel zou willen doen bij haarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:18 schreef durrrr het volgende:
[..]![]()
Daarom heb jij geen vriendin. Te soft.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:20 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Haha je hebt een punt, maar neemt niet weg dat ik dit wel zou willen doen bij haarEn wat is definitie te soft volgens jou dan? Want is wel een snelle conclusie op basis van 3 regels.
En nee heb geen vriendin omdat ik nooit echt behoefte heb gehad om 'erachter' aan te gaan. Wel een paar dates gehad met een paar dames maar is niks geworden door diverse redenen waar ik wel van geleerd heb
Dit is hetzelfde als zeggen dat je net zo goed alleen brood kan eten of wat dan ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:13 schreef b4kl4p het volgende:
Nederlander/marokkaan of turk, het boeit geen reet. Neukt allemaal hetzelfde.
Nee, want ik weet wel dat brood en patat anders smaken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als zeggen dat je net zo goed alleen brood kan eten of wat dan ookje stopt het eten allemaal in je mond.
Deze ontwetende snappe niet dat zo'n exotische schone met zandloper figuur veel beter is dan zo'n uitgerekte curveloze blonde smurf met blauw oogquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als zeggen dat je net zo goed alleen brood kan eten of wat dan ookje stopt het eten allemaal in je mond.
Idd zeg. Ga er ook maar verder niet op inquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze ontwetende snappe niet dat zo'n exotische schone met zandloper figuur veel beter is dan zo'n uitgerekte curveloze blonde smurf met blauw oog
Kwam je daar pas tijdens je huwelijk achter?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:27 schreef vaginabeheerder het volgende:
ben met een Marokkaanse getrouwd geweest, geen succes.
te veel cultuurverschillen
nee eerder al maar ze neukte wel lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kwam je daar pas tijdens je huwelijk achter?
Alsof jij ooit iemand hebt gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
In Alanya hebben ze mooie
Al die lui die "eerst zijn ze zo" en "daarna zijn ze zo" plaatsen zijn echt jaloers. Je kunt ook op je 23ste een leuke hollandse hebben. Op hun 25ste hebben ze al een pittig koppie en zijn ze al zo verheven als maar kanHet is maar net wat je wil
Ben jij echt bekeerd tot de islam?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:56 schreef Piye het volgende:
Bekeer je gewoon tot de islam. Beste keuze die ik ooit heb gemaakt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
nee eerder al maar ze neukte wel lekker
Nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben jij echt bekeerd tot de islam?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
nee eerder al maar ze neukte wel lekker
|
|
| Forum Opties | |