Omdat ik dat gister heb moeten leren en ik ben nu nieuwsgierig naar die van jullie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is dit voor een onderzoek, of waarom is dit topic er?
Zal wel ongeveer overeenkomen met het gemiddelde van de verdeling van de bloedgroepen...hopelijk heb je dat ook geleerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik dat gister heb moeten leren en ik ben nu nieuwsgierig naar die van jullie.
Nee...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal wel ongeveer overeenkomen met het gemiddelde van de verdeling van de bloedgroepen...hopelijk heb je dat ook geleerd.
Aha, daarom dus dit onderzoekje.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:23 schreef Tanin het volgende:
Ik had eens een Chinese vriend die thuis geslagen werd. Ik vroeg hem waarom, hij zegt "ik kreeg een B- op m'n bloedtest"
Degene die na de meest voorkomende komt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik had het al gegoogled, maar tochh...
Wat is die van jou?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is dit voor een onderzoek, of waarom is dit topic er?
Negatieve resusfactor is nooit de meest voorkomende.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
0 negatief, is geloof ik ook het meest voorkomende
Zeg het maar gewoon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Degene die na de meest voorkomende komt.
Ik heb je poll al ingevuld dus heb ik al gedaan.quote:
O positief juistquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
0 negatief, is geloof ik ook het meest voorkomende
A+?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb je poll al ingevuld dus heb ik al gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |