Eehh... een Synthesizer. maar ik krijg nu net van een vriend van me dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
En wat moet je dan in de praktijk meeslepen wat jóuw pakkie an is?
En het is een Furd; neem dan maar een Astra, blijft alles iig redelijk heelquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:01 schreef HarryR het volgende:
[..]
Eehh... een Synthesizer. maar ik krijg nu net van een vriend van me dit.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Schiet mij maar lek. 749 euro, 56K op de teller... (Alleen issie 4 meter 30...)
Ik zeg terug gedraaid, of er zit onderhoud aan te komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:01 schreef HarryR het volgende:
[..]
Eehh... een Synthesizer. maar ik krijg nu net van een vriend van me dit.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Schiet mij maar lek. 749 euro, 56K op de teller... (Alleen issie 4 meter 30...)
Afmeting zit tussen je oren? Kan je me dat misschien even uitleggen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
Afmetingen zitten tussen je oren, maar een E-klasse kost aardig wat in de MRB en verzekering, plus dattie redelijk zuipt. Zo'n auto is al duur als hij stil voor de deur staat zeg maar, laat staan rijdend.
Nouja, combinatie van onzekerheid en het nog niet kunnen autorijden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:10 schreef Anne het volgende:
De vraag is eerder: Waarom maak je jezelf druk om de afmeting?
Je went gauw genoeg aan die overstap van een kleine naar een wat grotere auto hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:11 schreef HarryR het volgende:
[..]
Nouja, combinatie van onzekerheid en het nog niet kunnen autorijden.
Ik ben bang dat (omdat ik ga lessen in een Polo) ik niet goed zal kunnen autorijden in iets groters(Lees: sneller denk dat ik ergens tegen aan zit i.v.m zicht)
Ok, fijn dat dit duidelijk isquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Je went gauw genoeg aan die overstap van een kleine naar een wat grotere auto hoor.
Ik zou mij daar niet zo druk over maken, dat zit zoals SD al zei tussen je oren.
Alles is spannend een eerste keer. De een trekt zich daar wat meer van aan dan de ander.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:14 schreef HarryR het volgende:
[..]
Ok, fijn dat dit duidelijk is(gaat nog wat worden, zélfs in die polo in kleine straatjes.. bah... heb lichte faal angst/nerveus.. weet niet of dat normaal is bij je eerste rijles? Maar ik ben écht bang dat ik zak.)
een Multipla is vet ruim en groot. daar kan je echt veel in kwijt. zal wel iets duurder zijn mbt vaste kosten en verbruik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:18 schreef Daantke het volgende:
Je kan de Multipla lelijk vinden maar ze zijn wel zuinig, goedkoop en het schijnt prima te rijden.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En het is een Furd; neem dan maar een Astra, blijft alles iig redelijk heel![]()
Het is een feit dat grotere auto's vaak een slokkie meer lusten qua verbruik, en daarom zijn ze minder populair en dus vaak veel goedkoper in de aanschaf
Ja, ik zie op marktplaats verschrillende E-Klasses voorbij komen met verse APK voor echt amper 2000 euro. Gaat nergens over, maar om nou meteen zo`n fantastische bak aan te schaffen als eerste auto vind ik eigenlijk ook weer zoiets (Al heb ik daar meer aan, en meer plezier aan, dan wanneer ik echt zo`n kleine A-Klasse koop)quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:25 schreef sturmpie het volgende:
[..]![]()
ja geweldig is dat he
een grote bak rijd je al voor een prikkie
het zijn de vaste/verbruiks kosten die um zo duur maken maar aanschaf is echt pinuts
voor enkele duizenden euro's rijd je al:
BMW 5/7 serie
Volvo 7/8/9 serie
Mercedes C/E klasse
Opel Omega
GEWELDIG
Ok, thanks om me een beetje gerust te stellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
Als je net rijdt is alles 'eng' maar dat slijt vanzelf als je straks wat meer thuis bent in de auto waarin je rijdt. Geen enkele reden om je nu al sappel te gaan maken over afmetingen
Totdat er iets stukgaat. En bij de pomp is ook echt geweldig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:27 schreef HarryR het volgende:
[..]
Ja, ik zie op marktplaats verschrillende E-Klasses voorbij komen met verse APK voor echt amper 2000 euro. Gaat nergens over, maar om nou meteen zo`n fantastische bak aan te schaffen als eerste auto vind ik eigenlijk ook weer zoiets (Al heb ik daar meer aan, en meer plezier aan, dan wanneer ik echt zo`n kleine A-Klasse koop)
Toen ik een aantal maanden geleden een klein stukje reed in de auto van m`n moeder ging dat opzich best prima (schakelen van 1/2 zonder afslaan.. en remmen en gas geven ging ook wel prima)quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Alles is spannend een eerste keer. De een trekt zich daar wat meer van aan dan de ander.
Die zenuwen/angst trekken wel weg zodra je een beetje aan het rijden bent. Daarnaast zijn instructeurs zenuwachtige leerlingen gewend, en daarom kunnen de meeste je zo op je gemak stellen met een babbeltje.
We hebben trouwens ook een rijlestopic. Misschien interessant voor je om je daar ook te melden:
PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #177
Nouja. zo`n E-Klasse CDI valt wel mee (Verbruik 1 op 14 gemiddeld lees ik overal)quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Totdat er iets stukgaat. En bij de pomp is ook echt geweldig.
Verder heb je nog de hogere wegenbelasting en duurdere verzekering
Pas je wel op met het rondrijden (ook al is het maar een klein stukje) zonder rijbewijs.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef HarryR het volgende:
[..]
Toen ik een aantal maanden geleden een klein stukje reed in de auto van m`n moeder ging dat opzich best prima (schakelen van 1/2 zonder afslaan.. en remmen en gas geven ging ook wel prima)
Maar het probleem is echt een beetje het inschatten in kleine straatjes.. daar ben ik vrij bang voor.
je kan beter een auto kiezen op gewichtsklassequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef HarryR het volgende:
[..]
Toen ik een aantal maanden geleden een klein stukje reed in de auto van m`n moeder ging dat opzich best prima (schakelen van 1/2 zonder afslaan.. en remmen en gas geven ging ook wel prima)
Maar het probleem is echt een beetje het inschatten in kleine straatjes.. daar ben ik vrij bang voor.
grote auto rijden is vet coolquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef HarryR het volgende:
[..]
Nouja. zo`n E-Klasse CDI valt wel mee (Verbruik 1 op 14 gemiddeld lees ik overal)
Wegenbelasting/verzekering is duur ja, maar je krijgt er een fijn karretje voor terug (ghehe.. Heerlijk ook als ik van de zomer op vakantie ga met m`n vriendin)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |