vergeet niet dat noorwegen geen lid van de EU isquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef BertV het volgende:
Vergeet niet dat de toegang tot je spaarrekening ook gewoon geblokkeerd kan worden als de EU-poep de ventilator raakt.
Je hebt niks te zeggen over je digitale geld. Het systeem is puur gebaseerd op vertrouwen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vergeet niet dat noorwegen geen lid van de EU is
Het gaat mij om het beschermen van mijn spaargeld. Dat Dijsselbloem niet zomaar aan mijn eventuele Noorse rekening kan komen - hij kan hooguit het betalingsverkeer stilleggen - is een mooi extraatje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef BertV het volgende:
[..]
Je hebt niks te zeggen over je digitale geld. Het systeem is puur gebaseerd op vertrouwen.
(Eigenlijk net als contant, maar dan kun je nog even winkeltje spelen)
Dijsselbloem:
[x] blokkeer betalingen van- en naar spaarrekeningen.
Ook een korting van niks eigenlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:41 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Of een broodje
[ afbeelding ]
Koop 5 voor ¤ 507.222,24 per stuk.
Koop 10 voor ¤ 507.122,24 per stuk.
Koop 25 voor ¤ 507.022,24 per stuk.
Koop 50 voor ¤ 506.922,24 per stuk.
Beter nog koop er 50 dan krijg je korting
https://www.doijerkalff.nl/goudbaar-12500-gram.html
Nee daarom juistquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ook een korting van niks eigenlijk.
In 25 jaar gaan nogal wat bedrijven failliet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef iamcj het volgende:
In het slechtste geval moet je 25 jaar wachten totdat de aandelen weer op niveau staan.
Wat versta jij onder kwaliteitsaandelen? Je krijgt misschien wel dividend maar dit is dan ook niet veel meer waard denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef iamcj het volgende:
Ze je geld op een beleggingsrekening. Voor het moment dat je niet meer bij geld kan, je geld omzetten in kwaliteitsaandelen. In Nederland kan niemand die van je afpakken. In het slechtste geval moet je 25 jaar wachten totdat de aandelen weer op niveau staan. In de tussentijd kraag je waarschijnlijk wel dividend.
Dan moet je het bewaarbedrijf van alex bellen denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Wat gebeurt er trouwens met je aandelen als je die bv bij Alex hebt staan en Alex gaat failliet?
Alsof die dan nog de telefoon zouden opnemen. Je moet nu ff bellen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:41 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan moet je het bewaarbedrijf van alex bellen denk ik
Jouw beleggingen zijn ondergebracht in een separaat bewaarbedrijf. Jouw aandelen vallen buiten de boedel van de broker. Een faillissement van Alex heeft geen invloed op de beleggingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Wat gebeurt er trouwens met je aandelen als je die bv bij Alex hebt staan en Alex gaat failliet?
bedanktquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw beleggingen zijn ondergebracht in een separaat bewaarbedrijf. Jouw aandelen vallen buiten de boedel van de broker. Een faillissement van Alex heeft geen invloed op de beleggingen.
Meer dan 4% rente bij de Rabobank Australië. Leuk, maar alleen voor Australiërs...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef Matty___ het volgende:
volgens mij kun je beter een bankrekening in Australie openen.
Dat had je gedacht. De overheid kan gewoon een algemene vermogensheffing invoeren waar alles onder valt: spaarrekeningen, obligaties, aandelen, goud, onroerend goed....quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef iamcj het volgende:
Ze je geld op een beleggingsrekening. Voor het moment dat je niet meer bij geld kan, je geld omzetten in kwaliteitsaandelen. In Nederland kan niemand die van je afpakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |