Ze is zo vrolijk, onnatuurlijkquote:
Nijmegen is echt leuke stad, gezellige sfeer vind ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
En ik was vandaag weer in de stad
Ook al was het Nijmegen, het voelde goed in de winkelsshoppen
Lekke bourgondisch ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nijmegen is echt leuke stad, gezellige sfeer vind ik.
Verdommequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik voeg wel een flikker toe, ik ben biseksueel vraag maar aan wp
Ze maakt natuurfilmsquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En sof, echt niet? Waarom film je dan?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik voeg wel een flikker toe, ik ben biseksueel vraag maar aan wp
Hoezo moet ik lief doen? Ik gaf slechts mijn meningquote:
Wat ik zei, voor later, dan kan ik terug kijken. En ik vind het gewoon leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
voor haar geheime site vol zelfgemaakte filmpjes en blogpostsquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Nou nou wat een gekwijlquote:
En veel winkels, en er komen meer bij, en het is leuk om door Nijmegen te fietsen in de zomer en er te lopen met de vierdaagse en de mensen zijn chillquote:
Ja boeienquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ik zei, voor later, dan kan ik terug kijken. En ik vind het gewoon leuk.
En misschien omdat ik soms nogal raar doe ik het echt![]()
Ik heb een filmpje en die is echt gestoord
nee niet weer deze discussiequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kent troll schijnbaar nog niet zo goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Hoezo moet ik lief doen? Ik gaf slechts mijn mening
Troll vind het leuk om vaak irritant te doen en dat is prima. Dat ik het niet waardeer maak ik niet tot een publiekelijk geheim though. Als dat overkomt als niet lief doen is dat jammer maar of dat puur aan mij te wijten valt durf ik te betwisten
Hoezo raar doen danquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ik zei, voor later, dan kan ik terug kijken. En ik vind het gewoon leuk.
En misschien omdat ik soms nogal raar doe ik het echt![]()
Ik heb een filmpje en die is echt gestoord
Ooit, ooit zullen we het ontdekkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
voor haar geheime site vol zelfgemaakte filmpjes en blogposts
Ja nou dan zet ik het niet op internetquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja boeienNormale mensen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien en Halvequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschirn een halfe flikker dan
wheheh gewoonquote:
Klopt en dat is wat mij betreft prima zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je kent troll schijnbaar nog niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |