SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.![]()
Dat eraf scheuren ging bij mij dus niet goed, waardoor ik het alsnog eraf moest branden, maar dat zag er ook heel rafelig uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef onbekendek het volgende:
[..]
gewoon een keer proberen.
de meeste mensen waarmee ik heb gesmoket rollen hem ook zo. ik zelf doe er ook minder lang over dan normaal. als ik bijvoorbeeld buiten even heel snel wil smoken. dan draai lik steek overtollig vloe aan bij tip en als hij bijna bij joint komt beginnen te zuigen aan joint. maar als je binnen bent zou ik gewoon 2 minuten laten liggen na het gelikt te hebben en dan erafscheuren. ziet er beter uit![]()
Fuck the EBU.![]()
En hoezo wil jij weekend? Heb je doordeweeks bezigheden dan?
Voor mij is elke dag weekendMoet iig vaak op vrijdag en zaterdag werken
Fuck the EBU.![]()
Sluit je een topic, wil je nieuwe openen.. Weet je geen titel meer. Overkomt mij nou elke keerYour beauty never ever scared me.![]()
Nee maar in het weekend zie ik meer mensen en is het hier gezelligerquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
En hoezo wil jij weekend? Heb je doordeweeks bezigheden dan?
Voor mij is elke dag weekendMoet iig vaak op vrijdag en zaterdag werken
Zit de woonkamer weer vol met mensen en op Zaterdag de kelder. Gezellig!
Your beauty never ever scared me.![]()
haha maakt niet uit.
als hij maar rookt.
als een dame voor mij joints draait. ben ik er altijd tevreden overss![]()
Laat mij hem dan gewoon sluitenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Sluit je een topic, wil je nieuwe openen.. Weet je geen titel meer. Overkomt mij nou elke keerwas bezig met die post toen hij ineens rood werd
Is de lapo zo'n kut 'dicht!'-post van jou
Fuck the EBU.![]()
studeer je eigenlijk nog wat? of ga je dat nog doen? of werk je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar in het weekend zie ik meer mensen en is het hier gezelligerZit de woonkamer weer vol met mensen en op Zaterdag de kelder. Gezellig!
Fuck the EBU.![]()
50/50 he, ene keer draai ik hem, andere keer draai jij hemquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef onbekendek het volgende:
haha maakt niet uit.
als hij maar rookt.
als een dame voor mij joints draait. ben ik er altijd tevreden overFuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
50/50 he, ene keer draai ik hem, andere keer draai jij hemdat is een deal.
alleen deze week even niet smoken ivm met tentamens.ss![]()
http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htmHoly shitquote:M&M Candy
40 grams = 200 CaloriesIk eet wel eens zo'n zak van 400 gram leeg op één avond
2000 calorieën
Genoeg voor een hele dag
Fuck the EBU.![]()
Ik zit erg te twijfelen over mijn vorige opleiding die ik heb verneukt. Ik zou er opzich wel weer heen willen. Dierenverzorging. I know stelt niet veel voor maar ik vond het leuk en ik ben gek op dieren dus vond het ook erg interessant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
studeer je eigenlijk nog wat? of ga je dat nog doen? of werk je?
Maar ja ik durf niet naar die school te gaan om mijn excuses aan te bieden en te vragen of ik nog terug mag komen daarIk ben weg gebleven van de opleiding nadat de leraar letterlijk zei 'verwacht niks positiefs op je stage verslag' (ik liep stage op school met een paar klasgenoten) terwijl ik op sommige momenten de enige was van de meiden die wat deed omdat de rest zo nodig interessant moest doen bij een zwanger tienermeisje in de klas. Vervolgens sta ik me uit de naad te werken om de kooien schoon te krijgen en dan doe ik het fout? Ik was de gene die het lokaal telkens nog na ging omdat mensen van alles achter lieten (stro op de grond, bezems door het lokaal, voerbakjes etc.) en dat werd gewoon niet gezien. Bah dat ging er gewoon verkeerd in bij mij
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja dat zijn nare dingen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit erg te twijfelen over mijn vorige opleiding die ik heb verneukt. Ik zou er opzich wel weer heen willen. Dierenverzorging. I know stelt niet veel voor maar ik vond het leuk en ik ben gek op dieren dus vond het ook erg interessant.
Maar ja ik durf niet naar die school te gaan om mijn excuses aan te bieden en te vragen of ik nog terug mag komen daarIk ben weg gebleven van de opleiding nadat de leraar letterlijk zei 'verwacht niks positiefs op je stage verslag' (ik liep stage op school met een paar klasgenoten) terwijl ik op sommige momenten de enige was van de meiden die wat deed omdat de rest zo nodig interessant moest doen bij een zwanger tienermeisje in de klas. Vervolgens sta ik me uit de naad te werken om de kooien schoon te krijgen en dan doe ik het fout? Ik was de gene die het lokaal telkens nog na ging omdat mensen van alles achter lieten (stro op de grond, bezems door het lokaal, voerbakjes etc.) en dat werd gewoon niet gezien. Bah dat ging er gewoon verkeerd in bij mij
Mijn zus heeft een paraveterinair opleiding gedaan in Barneveld, is nu dierenartsassistente in Amsterdam
Fuck the EBU.![]()
dat is inderdaad irritant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit erg te twijfelen over mijn vorige opleiding die ik heb verneukt. Ik zou er opzich wel weer heen willen. Dierenverzorging. I know stelt niet veel voor maar ik vond het leuk en ik ben gek op dieren dus vond het ook erg interessant.
dan is meestal mijn motivatie ook wegss![]()
Dat zou ik ook zo graag willen worden. Maar ik weet niet of ik wel die leraar weer wil. Hoewel me wel is verkeerd door een klas hoger dat je, ondanks dat je les krijgt van hem, hem nog weinig ziet omdat je veel zelfstandig moet doen. Dan is het gewoon één jaar dat negeren en mijn best doen.. HmmYour beauty never ever scared me.![]()
wat mij vooral vroeger heeft geholpen toen ik nog best dik was. om naar 8 uur niet meer te eten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm
[..]
Holy shitIk eet wel eens zo'n zak van 400 gram leeg op één avond
2000 calorieën
Genoeg voor een hele dagss![]()
Schijnt dus dat het juist handig is om voor je gaat slapen nog wat (kleins) te eten, omdat je maag dan weer opstart en het verteringsproces doorgaat als je slaapt, dus alles beter wordt weggewerkt enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef onbekendek het volgende:
[..]
wat mij vooral vroeger heeft geholpen toen ik nog best dik was. om naar 8 uur niet meer te eten.
Mja ik vreet gewoon wanneer ik zin heb om te vretenwat er in huis is en waar ik zin in heb.
Ben eigenlijk nog steeds te lichtMaar eet ook ziek weinig (en ongezond) eigenlijk
Fuck the EBU.![]()
Jep, het was in één klap verdwenen. Ik heb voor deze opleiding zo mijn best gedaan in tegenstelling tot andere opleidingen. Bleh. Was zelfs voor het eerst serieus bezig met huiswerk hahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef onbekendek het volgende:
[..]
dat is inderdaad irritant.
dan is meestal mijn motivatie ook wegYour beauty never ever scared me.![]()
meer blowen om meer vreetkicks te krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schijnt dus dat het juist handig is om voor je gaat slapen nog wat (kleins) te eten, omdat je maag dan weer opstart en het verteringsproces doorgaat als je slaapt, dus alles beter wordt weggewerkt enzo
Mja ik vreet gewoon wanneer ik zin heb om te vretenwat er in huis is en waar ik zin in heb.
Ben eigenlijk nog steeds te lichtMaar eet ook ziek weinig (en ongezond) eigenlijk
ss![]()
Ik moet denk ik gewoon even de knop omzetten, volgende week even heen gaan en kijken of ik mijn oude mentor (is niet die leraar) kan vinden. Zij is een heel lief mens met een hart van goud. Denk dat dat het beste is om te doen voor nuYour beauty never ever scared me.![]()
haha dan is het wel heel irritant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, het was in één klap verdwenen. Ik heb voor deze opleiding zo mijn best gedaan in tegenstelling tot andere opleidingen. Bleh. Was zelfs voor het eerst serieus bezig met huiswerk haha
ik ben dit jaar begonnen met studie en ben tot nu toe wel heel goed bezig heb al mijn punten.ss![]()
Met dierenverzorging kun je toch geen dierenartsassistente worden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Dat zou ik ook zo graag willen worden. Maar ik weet niet of ik wel die leraar weer wil. Hoewel me wel is verkeerd door een klas hoger dat je, ondanks dat je les krijgt van hem, hem nog weinig ziet omdat je veel zelfstandig moet doen. Dan is het gewoon één jaar dat negeren en mijn best doen.. Hmm
En zij ziet er nu na 5 jaar ook een beetje vanaf, het is leuk werk maar verdient weinig en ze wil toch wat meer. Weet niet precies wat ze wil/gaat doen, volgens mij wel iets in dezelfde richting maar dan toch wat 'intelligenter' zegmaar
Anyway, je kan altijd andere scholen uitzoeken toch? Je hele leven in Emmen blijven wonen is ook weer zoiets. En anders zou ik idd gewoon dikke schijt hebben aan die leraar, wat is één kutleraar voor één schooljaar nou op een heel mensenleven
Fuck the EBU.![]()
Ja alleen vaak is er dan dus niks te eten in huisquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef onbekendek het volgende:
[..]
meer blowen om meer vreetkicks te krijgen.
Fuck the EBU.![]()
haha dat is heel irritant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja alleen vaak is er dan dus niks te eten in huis
ik heb ook op vreemde tijdstippen vreetkicks. bijvoorbeeld om 3 uur s'nachts. en dan nog gaan koken,
als er iemand de keuken binnenloopt is dat wel een vreemd moment
ss![]()
niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet denk ik gewoon even de knop omzetten, volgende week even heen gaan en kijken of ik mijn oude mentor (is niet die leraar) kan vinden. Zij is een heel lief mens met een hart van goud. Denk dat dat het beste is om te doen voor nuss
Forum Opties Forumhop: Hop naar: