abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:30:54 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319077

SPOILER: STONER-MEET POLL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.

Stoners:
bc3Ij.gif Monopasen.jpg Mano2.gif Big%20smoke.gif kruisUI.jpg Tonydrums.gif ollie.png hakken60.gif coderood.jpg sphinx.jpg hajeeonz.gif images.jpg ui.jpg pic.jpg ava.png noiconn.png kerst.gif resizedimage.jpg UI.JPG ren.gif xIbSO.gif avatar1.gif Fritomlogo.png ja,%20hoi.png ui.png smit.gif nerdd.gifstonedSmiley.png imagesCATEM7QA.jpg mononokeicon.png flat2.gif ocdance1.gif 15z1jq0.gif av1.jpg berenpak2.jpg 0.gif 30ded03.jpg salad.gif pestilence.jpg
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij O+ Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden :@

Stoner van de week:
ui.jpg
Studeur

Jointjes draaien:

SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
SPOILER: Skills van Piye
SPOILER: Skills van Aap1000
SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88
SPOILER: Skills van Dr.Mikey
SPOILER: Skills van Dientje12
SPOILER: Skills van Amarantha
SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het om
Andere hendige tuts:

SPOILER: Ster-tip van edjuh18
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
SPOILER: Horse van CodeRood
Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje _O_

Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
SPOILER: By Studeur
SPOILER: By Murdera
Topic-vid by Studeur:

quote:
19s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:31:06 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_124319092
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef onbekendek het volgende:

[..]

gewoon een keer proberen.
de meeste mensen waarmee ik heb gesmoket rollen hem ook zo. ik zelf doe er ook minder lang over dan normaal. als ik bijvoorbeeld buiten even heel snel wil smoken. dan draai lik steek overtollig vloe aan bij tip en als hij bijna bij joint komt beginnen te zuigen aan joint. maar als je binnen bent zou ik gewoon 2 minuten laten liggen na het gelikt te hebben en dan erafscheuren. ziet er beter uit :D
Dat eraf scheuren ging bij mij dus niet goed, waardoor ik het alsnog eraf moest branden, maar dat zag er ook heel rafelig uit :') :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:31:33 #3
288245 crew  Moira
pi_124319113
En hoezo wil jij weekend? Heb je doordeweeks bezigheden dan? :P

Voor mij is elke dag weekend :') Moet iig vaak op vrijdag en zaterdag werken _O-
Fuck the EBU.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:31:57 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319128
Sluit je een topic, wil je nieuwe openen.. Weet je geen titel meer. Overkomt mij nou elke keer
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:32:16 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
En hoezo wil jij weekend? Heb je doordeweeks bezigheden dan? :P

Voor mij is elke dag weekend :') Moet iig vaak op vrijdag en zaterdag werken _O-
Nee maar in het weekend zie ik meer mensen en is het hier gezelliger :P Zit de woonkamer weer vol met mensen en op Zaterdag de kelder. Gezellig!
pi_124319158
haha maakt niet uit.
als hij maar rookt.
als een dame voor mij joints draait. ben ik er altijd tevreden over
ss
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:32:43 #7
288245 crew  Moira
pi_124319168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Sluit je een topic, wil je nieuwe openen.. Weet je geen titel meer. Overkomt mij nou elke keer
Laat mij hem dan gewoon sluiten :') was bezig met die post toen hij ineens rood werd :(
Is de lapo zo'n kut 'dicht!'-post van jou :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:33:00 #8
288245 crew  Moira
pi_124319175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee maar in het weekend zie ik meer mensen en is het hier gezelliger :P Zit de woonkamer weer vol met mensen en op Zaterdag de kelder. Gezellig!
studeer je eigenlijk nog wat? of ga je dat nog doen? of werk je? :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:33:24 #9
288245 crew  Moira
pi_124319200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef onbekendek het volgende:
haha maakt niet uit.
als hij maar rookt.
als een dame voor mij joints draait. ben ik er altijd tevreden over
50/50 he, ene keer draai ik hem, andere keer draai jij hem
Fuck the EBU.
pi_124319275
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

50/50 he, ene keer draai ik hem, andere keer draai jij hem
:) dat is een deal.
alleen deze week even niet smoken ivm met tentamens.
ss
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:37:45 #11
288245 crew  Moira
pi_124319360
http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm
quote:
M&M Candy
40 grams = 200 Calories
Holy shit :') Ik eet wel eens zo'n zak van 400 gram leeg op één avond _O- 2000 calorieën _O-
Genoeg voor een hele dag :D
Fuck the EBU.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:37:49 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319365
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

studeer je eigenlijk nog wat? of ga je dat nog doen? of werk je? :P
Ik zit erg te twijfelen over mijn vorige opleiding die ik heb verneukt. Ik zou er opzich wel weer heen willen. Dierenverzorging. I know stelt niet veel voor maar ik vond het leuk en ik ben gek op dieren dus vond het ook erg interessant.

Maar ja ik durf niet naar die school te gaan om mijn excuses aan te bieden en te vragen of ik nog terug mag komen daar :') Ik ben weg gebleven van de opleiding nadat de leraar letterlijk zei 'verwacht niks positiefs op je stage verslag' (ik liep stage op school met een paar klasgenoten) terwijl ik op sommige momenten de enige was van de meiden die wat deed omdat de rest zo nodig interessant moest doen bij een zwanger tienermeisje in de klas. Vervolgens sta ik me uit de naad te werken om de kooien schoon te krijgen en dan doe ik het fout? Ik was de gene die het lokaal telkens nog na ging omdat mensen van alles achter lieten (stro op de grond, bezems door het lokaal, voerbakjes etc.) en dat werd gewoon niet gezien. Bah dat ging er gewoon verkeerd in bij mij
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:39:06 #13
288245 crew  Moira
pi_124319418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik zit erg te twijfelen over mijn vorige opleiding die ik heb verneukt. Ik zou er opzich wel weer heen willen. Dierenverzorging. I know stelt niet veel voor maar ik vond het leuk en ik ben gek op dieren dus vond het ook erg interessant.

Maar ja ik durf niet naar die school te gaan om mijn excuses aan te bieden en te vragen of ik nog terug mag komen daar :') Ik ben weg gebleven van de opleiding nadat de leraar letterlijk zei 'verwacht niks positiefs op je stage verslag' (ik liep stage op school met een paar klasgenoten) terwijl ik op sommige momenten de enige was van de meiden die wat deed omdat de rest zo nodig interessant moest doen bij een zwanger tienermeisje in de klas. Vervolgens sta ik me uit de naad te werken om de kooien schoon te krijgen en dan doe ik het fout? Ik was de gene die het lokaal telkens nog na ging omdat mensen van alles achter lieten (stro op de grond, bezems door het lokaal, voerbakjes etc.) en dat werd gewoon niet gezien. Bah dat ging er gewoon verkeerd in bij mij
Ja dat zijn nare dingen.
Mijn zus heeft een paraveterinair opleiding gedaan in Barneveld, is nu dierenartsassistente in Amsterdam :7
Fuck the EBU.
pi_124319448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

dat is inderdaad irritant.
dan is meestal mijn motivatie ook weg
ss
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:40:34 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319483
Dat zou ik ook zo graag willen worden. Maar ik weet niet of ik wel die leraar weer wil. Hoewel me wel is verkeerd door een klas hoger dat je, ondanks dat je les krijgt van hem, hem nog weinig ziet omdat je veel zelfstandig moet doen. Dan is het gewoon één jaar dat negeren en mijn best doen.. Hmm
pi_124319497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm

[..]

Holy shit :') Ik eet wel eens zo'n zak van 400 gram leeg op één avond _O- 2000 calorieën _O-
Genoeg voor een hele dag :D
wat mij vooral vroeger heeft geholpen toen ik nog best dik was. om naar 8 uur niet meer te eten.
ss
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:42:14 #17
288245 crew  Moira
pi_124319537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef onbekendek het volgende:

[..]

wat mij vooral vroeger heeft geholpen toen ik nog best dik was. om naar 8 uur niet meer te eten.
Schijnt dus dat het juist handig is om voor je gaat slapen nog wat (kleins) te eten, omdat je maag dan weer opstart en het verteringsproces doorgaat als je slaapt, dus alles beter wordt weggewerkt enzo :7

Mja ik vreet gewoon wanneer ik zin heb om te vreten :') wat er in huis is en waar ik zin in heb.
Ben eigenlijk nog steeds te licht _O- Maar eet ook ziek weinig (en ongezond) eigenlijk :')
Fuck the EBU.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:42:22 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319545
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef onbekendek het volgende:

[..]

dat is inderdaad irritant.
dan is meestal mijn motivatie ook weg
Jep, het was in één klap verdwenen. Ik heb voor deze opleiding zo mijn best gedaan in tegenstelling tot andere opleidingen. Bleh. Was zelfs voor het eerst serieus bezig met huiswerk haha
pi_124319596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Schijnt dus dat het juist handig is om voor je gaat slapen nog wat (kleins) te eten, omdat je maag dan weer opstart en het verteringsproces doorgaat als je slaapt, dus alles beter wordt weggewerkt enzo :7

Mja ik vreet gewoon wanneer ik zin heb om te vreten :') wat er in huis is en waar ik zin in heb.
Ben eigenlijk nog steeds te licht _O- Maar eet ook ziek weinig (en ongezond) eigenlijk :')
meer blowen om meer vreetkicks te krijgen. :)
ss
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:43:58 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319610
Ik moet denk ik gewoon even de knop omzetten, volgende week even heen gaan en kijken of ik mijn oude mentor (is niet die leraar) kan vinden. Zij is een heel lief mens met een hart van goud. Denk dat dat het beste is om te doen voor nu
pi_124319626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Jep, het was in één klap verdwenen. Ik heb voor deze opleiding zo mijn best gedaan in tegenstelling tot andere opleidingen. Bleh. Was zelfs voor het eerst serieus bezig met huiswerk haha
haha dan is het wel heel irritant.
ik ben dit jaar begonnen met studie en ben tot nu toe wel heel goed bezig heb al mijn punten.
ss
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:44:48 #22
288245 crew  Moira
pi_124319642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Dat zou ik ook zo graag willen worden. Maar ik weet niet of ik wel die leraar weer wil. Hoewel me wel is verkeerd door een klas hoger dat je, ondanks dat je les krijgt van hem, hem nog weinig ziet omdat je veel zelfstandig moet doen. Dan is het gewoon één jaar dat negeren en mijn best doen.. Hmm
Met dierenverzorging kun je toch geen dierenartsassistente worden?
En zij ziet er nu na 5 jaar ook een beetje vanaf, het is leuk werk maar verdient weinig en ze wil toch wat meer. Weet niet precies wat ze wil/gaat doen, volgens mij wel iets in dezelfde richting maar dan toch wat 'intelligenter' zegmaar :P
Anyway, je kan altijd andere scholen uitzoeken toch? Je hele leven in Emmen blijven wonen is ook weer zoiets. En anders zou ik idd gewoon dikke schijt hebben aan die leraar, wat is één kutleraar voor één schooljaar nou op een heel mensenleven :)
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:45:08 #23
288245 crew  Moira
pi_124319654
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef onbekendek het volgende:

[..]

meer blowen om meer vreetkicks te krijgen. :)
Ja alleen vaak is er dan dus niks te eten in huis _O-
Fuck the EBU.
pi_124319715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja alleen vaak is er dan dus niks te eten in huis _O-
haha dat is heel irritant.
ik heb ook op vreemde tijdstippen vreetkicks. bijvoorbeeld om 3 uur s'nachts. en dan nog gaan koken,
als er iemand de keuken binnenloopt is dat wel een vreemd moment :7
ss
pi_124319729
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet denk ik gewoon even de knop omzetten, volgende week even heen gaan en kijken of ik mijn oude mentor (is niet die leraar) kan vinden. Zij is een heel lief mens met een hart van goud. Denk dat dat het beste is om te doen voor nu
niet geschoten is altijd mis
ss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')