Heb een keer iets van 15 euz besteld, shirtje bij gelultquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er aan man. Heb pas vijf keer bij B&F besteld. Twee keer wat om dingen gevraagd. Eerste keer om een caliper en de tweede keer om die broek. Sindsdien doen ze moeilijk over die broeken en moet je een bestelling van boven de ¤ 100,- doen. Je moet gewoon goed kunnen lullen tho. Volgende week ga ik een bestelling opnemen, dus wellicht dat ik voor een tweede broek ga of protein bars.
Nope, jammer genoeg niet. XXL wel, maar daar moet je boven de ¤ 150,- bestellen.quote:
Jep. Uiteindelijk moeten ze wel toegeven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb een keer iets van 15 euz besteld, shirtje bij gelult
Een keer zou ik extra samples en een tshirt krijgen omdat n product klote was, omega-3 gevraagd ipv die zooi
Idd gewoon ballen hebben en lullen
Hij doelt niet per se op lichamelijke eigenschappen van een alpha-female maar karakteristieke eigenschappen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker man een wijf die ze tiete eraf heb getraind
fucking schmerig walgelijk een wijf moet vorme hebbe
\quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
fucking schmerig walgelijk een wijf moet vorme hebbe
Volgens mij is er iets gebeurd met het quotenquote:
Jij haat sowieso op mij, dus gooi je kontje.quote:
kweet nite wat er gebeurd mattie ze moete altjd mij hebequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets gebeurd met het quoten
[..]
Jij haat sowieso op mij, dus gooi je kontje.
Ik en haten? Ik ben 100% zen brah.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets gebeurd met het quoten
[..]
Jij haat sowieso op mij, dus gooi je kontje.
Smap niet dat mensen dat niet lusten, gewoon die van danone pakken met aardbei smaakquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is deze kut? Beter gaan we over magere kwark praten.
Proberen dan!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Smap niet dat mensen dat niet lusten, gewoon die van danone pakken met aardbei smaak
Dat hemd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
Side-triceps na trainen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
3
[..]
Proberen dan!![]()
Van die franse magere begin je gigantisch te blaffen op de wc! De buren kwamen laatst al aan de deur of we een hond gekocht hadden.
Wel ziek!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
Side-triceps na trainen.
[ afbeelding ]
En daaropvolgend heb je nog even een balletsessie gedropt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
Side-triceps na trainen.
[ afbeelding ]
Dol, lol, konthol, gladiool, gladiator.quote:
hij heeft geen kont en benen man maar wel 14 onderkinnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
Side-triceps na trainen.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij heeft geen kont en benen man maar wel 14 onderkinnen
tis maar waar je prioriteiten legt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |