ik dacht dat jij nog een puber was?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Dimachaerus het volgende:
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratie
hey beach ben je nog aan het stallenquote:
Bij ons heb je zo'n Turk in een strak voetbalshirt en opgetrokken sokken onder een voetbalbroekje.quote:
wa kom je hate dan sie je me sixpek tenmniste iedere myre fuark sick kentquote:
Nee vandaag er extra bijgedaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hey beach ben je nog aan het stallen
[..]
Bij ons heb je zo'n Turk in een strak voetbalshirt en opgetrokken sokken onder een voetbalbroekje.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
Maar hey Dimachaerus, dat kan gewoon. Ben zelf ook ectomorph en train al sinds ik een beetje massa heb in een tanktop. Nu moet je natuurlijk wel zorgen dat je dat beetje massa hebt.
Bij ons loopt er ook eentje rond in een strak hemdje, en die is me toch mager, jakkes.Soms erger ik me er wel een beetje aan. Hij loopt namelijk met handschoentjes rond en houdt het squatrack de hele tijd (lees: minstens een halfuur) bezet. Hij doet dan wel 10 sets ofzo in zijn lange slobbertrainingsbroek, waardoor je extra goed de helften van zijn onderontwikkelde aars ziet. Vooral ook heel serieus kijken en in de spiegel naar zijn armen kijken enzo. Erg vervelend.
![]()
Heb een periode er doorheen gezeten maar toch weer de draad opgepakt en nu sport ik weer met veel plezier. Elke keer als die handschoenen-en-aars manifestatie weer in mijn ooghoek opdoemt kijk ik vlug naar de grond. Ik zal me niet meer laten beinvloeden door hem. Daar ben ik te animal voor.
Bedankt voor het lezen, als beloning een foto van hem in de smith machine.goodmornings in de smithSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
ik las cystequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee vandaag er extra bijgedaan.
Tegelijk met m'n eerste cycle.
hoop wel oral onlyquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee vandaag er extra bijgedaan.
Tegelijk met m'n eerste cycle.
Jawel, Johnny. Die heeft een spuit in z'n kadaver gekankert.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:15 schreef Mopst3r het volgende:
Durf te wedden dat nog nooit iemand hier echt een cycle heeft gedaan :$
jij wel tovh?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:15 schreef Mopst3r het volgende:
Durf te wedden dat nog nooit iemand hier echt een cycle heeft gedaan :$
Maar hey Dimachaerus, dat kan gewoon. Ben zelf ook ectomorph en train al sinds ik een beetje massa heb in een tanktop. Nu moet je natuurlijk wel zorgen dat je dat beetje massa hebt.
Bij ons loopt er ook eentje rond in een strak hemdje, en die is me toch mager, jakkes.Soms erger ik me er wel een beetje aan. Hij loopt namelijk met handschoentjes rond en houdt het squatrack de hele tijd (lees: minstens een halfuur) bezet. Hij doet dan wel 10 sets ofzo in zijn lange slobbertrainingsbroek, waardoor je extra goed de helften van zijn onderontwikkelde aars ziet. Vooral ook heel serieus kijken en in de spiegel naar zijn armen kijken enzo. Erg vervelend.
![]()
Heb een periode er doorheen gezeten maar toch weer de draad opgepakt en nu sport ik weer met veel plezier. Elke keer als die handschoenen-en-aars manifestatie weer in mijn ooghoek opdoemt kijk ik vlug naar de grond. Ik zal me niet meer laten beinvloeden door hem. Daar ben ik te animal voor.
Bedankt voor het lezen, als beloning een foto van hem in de smith machine.mattie volgens mij heeft ie door dat je foto hebt gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende week pakt hij jou terug denk ik
JohnnyD.?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel, Johnny. Die heeft een spuit in z'n kadaver gekankert.
Johnny B, maar hij trainde alleen zijn bovenlichaam. Zag er hilarisch uit.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef seto het volgende:
Deze aflevering is echt hilarisch nu je wat meer weet over bulken etc.
quote:los1wochos 5 days ago
SS+GOMAD
![]()
Bedankt voor het lezen, als beloning een foto van hem in de smith machine.Haten op Maikuuul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Kan wel. In ieder geval een Johnny. Had er een paar een DM gestuurd hoe de progress was maar geen van allen wist iets van roids.quote:
Haha.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan wel. In ieder geval een Johnny. Had er een paar een DM gestuurd hoe de progress was maar geen van allen wist iets van roids.
Nooit geweten dat Seth MacFarlane deel uitmaakte van de Johnny Bravo-crew.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef seto het volgende:
Deze aflevering is echt hilarisch nu je wat meer weet over bulken etc.
Jij ook, want je lift niet eens.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Dat is de grootste troll van fok
haha ik heb Maikuuul een paar keer gezien in de gymquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:42 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Haten op Maikuuul.![]()
[ afbeelding ]
Boh gek, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef Seam het volgende:
[..]
haha ik heb Maikuuul een paar keer gezien in de gym![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |