Dat is niet leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik had een keer een barbie van een vriendinnetje onthoofdmaar ze dacht dat een andere vriendin dat deed en toen wilde ze nooit meer met die vriendin spelen want die had de barbie onthoofd
ik voelde me echt schuldig toenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha omijngod prachtigzo onschuldig maar ondertussen
Maar van Pokémons blijf je ook gvd afquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is niet leukeen vriend van mij had me ooit hetzelfde geflikt met pokemon
hij had al mijn pokemons verwijderd
Ik heb nooit barbies gehadquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik voelde me echt schuldig toenmaar ik wilde niet vertellen dat ik het had gedaan want ze had best veel barbies om mee te spelen en ik niet.
Heb jij pokémon gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar van Pokémons blijf je ook gvd afbarbie's oké.
aaaaawhquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik voelde me echt schuldig toenmaar ik wilde niet vertellen dat ik het had gedaan want ze had best veel barbies om mee te spelen en ik niet.
plagiaatquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik had een keer een barbie van een vriendinnetje onthoofdmaar ze dacht dat een andere vriendin dat deed en toen wilde ze nooit meer met die vriendin spelen want die had de barbie onthoofd
ik had die kaarten en was verliefd op ashquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee want dat was voor jongens.
Maar stiekem keek ik het wel op tv
Alle jongens keken ook meisjesprogramma's hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee want dat was voor jongens.
Maar stiekem keek ik het wel op tv
Ik altijd op mistyquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had die kaarten en was verliefd op ash
Wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hhahahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
winx club was leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alle jongens keken ook meisjesprogramma's hoorwinx club
en totally spiesquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alle jongens keken ook meisjesprogramma's hoorwinx club
NEE DAT DEED IK NIETquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beetje dat onschuldige meisje beschuldigen
Ik weet nog dat we ooit op school winx club gingen spelen en toen zei ik dat ik die hoofdelf wilde zijn (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |