Uit deze zin blijkt dat je weinig kennis hebt van de Nederlandse grammatica en spelling, derhalve is je klacht niet terechtquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef whatdafuck het volgende:
Chicks van 20-25 die er al uitzien als 35-40. Verlebt en een kop als een rotte appel.
Te jong?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
WEEEER een vrouwen afzeik topic
jezus het is ook nooit goed
te lang te klein te dik te dun te jong te oud
Terug naar de keuken, jijquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef whatdafuck het volgende:
Ik val op jong en strak, ik heb later een probleem.. Shiiiit
Klopt, vrouwen zijn per definitie niet goed. Ga maar vast in een hoekje zitten krassen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
Nu maar hopen dat jij ook straks nog jong en strak bent:)quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef whatdafuck het volgende:
Chicks van 20-25 die er al uitzien als 35-40. Verlebt en een kop als een rotte appel.
Vrouwen die al duidelijk aftakelen vanaf hun 25e, en tegen de 30 al doorkunnen voor 40+
Ik val op jong en strak, ik heb later een probleem.. Shiiiit
En straks is hij zelf uitgezakt kaal met een bierpens, en dan nog denken dat vrouwen op hem vallen:)quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
wat verwacht je anders in dit broednest vol met gefrustreerde maagdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
GRINNNNNNNNNquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
maar met jong en strak, bedoel je dan een strak lichaam of strak om je piel
De ekte Fokker neemt alleen genoegen met een type Doutzen Kroes, jwz.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
je moet altijd paar jaartjes jonger zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zei dat ook eens tegen een vrouw. Ze zei "ik ben 29". Toen zei ik "nou, je ziet eruit als 39". Viel niet goed
Wat een onrecht toch in deze wereld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
Terechte vraagquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
maar met jong en strak, bedoel je dan een strak lichaam of strak om je piel
Ik denk dat TS ook wel beseft dat als hij antwoord geeft zichzelf in de vingers snijdtquote:
Dat is dan ook niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, ja.
ik denk dat zelfs strakker is omdat er meer massa om de kut heen zitquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat TS ook wel beseft dat als hij antwoord geeft zichzelf in de vingers snijdt
Want met de opkomst van obese tegenwoordig zijn jonge meisjes qua lichaam ook niet meer zo strak en als je ziet dat er tegenwoordig al op zeer vroege leeftijd wordt geneukt, valt dat strak om de piel ook wel mee
Zo'n opmerking kan alleen een maagd makenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik denk dat zelfs strakker is omdat er meer massa om de kut heen zit
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee man meestal bij een wat steviger figuur voelt het alsof ik hem in een emmertje water hangquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ BENT KANKERGRAPPIGquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:53 schreef Puntenjager het volgende:
Humor al die vrouwen-afplas-top-piks. Deze periode moet echt bijgeschreven worden in de analen
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kan alleen een maagd maken
Zekers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |