Wat een non-issue, hoe harder hoe beter juist tenzij je eruit vliegt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef MrLobaLoba het volgende:
Ik heb 46 uur gelest en ben 1x gezakt (ik reed keurig, maar mijn enigste fout was dat ik te hard door een bocht ging).
Fixed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had 22 uur les gehad, alles in 1x gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Van 1 uur.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef pl4kkie het volgende:
46 uur e.g lessen van 1 uur of anderhalf uur ?
Ging jouw herexamen veel makkelijker dan je eerste examen in de zin van; minder zenuwachtig etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:52 schreef DeRakker. het volgende:
35, gezakt
37, gehaald
Lessen van 1 uur.
Jij hebt het helemaal bont gemaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn rijbewijs kostte 3000, 3x gefaald ook.
Nee was gewoon een verzuurde man waar ik gek van werd... ging geintjes uithalen zoals spelen met de verwarming oid... waardoor 1 raam besloeg enz.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef MrLobaLoba het volgende:
[..]
Ging jouw herexamen veel makkelijker dan je eerste examen in de zin van; minder zenuwachtig etc.
haha ook 2 lessen ertussenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zat op 31, gezakt.
Ik zat op 33, gehaald.
Ah oke! Nee ik had mijn TTT behaald, (uiteindelijk dus beter niet kunnen doen.) dus ik hoefde de afgelopen 10 uur aan rijles niet meer te parkeren. Dus ik ga denk even nog 1 les oefenen met bijzondere manoeuvres en die andere les meer op de snelweg en dan heb ik hem ook hopelijkquote:Nee was gewoon een verzuurde man waar ik gek van werd... ging geintjes uithalen zoals spelen met de verwarming oid... waardoor 1 raam besloeg enz.
Domme vragen stellen aan het begin... kut reacties enz.
Zenuwachtigheid was gewoon hetzelfde.
De 2e keer krijg ik een aardige vrouw zonder vragen en kon meteen gaan rijden...
Leuk gesprek mee gehad en gewoon een normaal aardig persoon waar ik me niet door erger.
1 les was voor het examen om er heen te rijden en de ander was ff bijhouden omdat er een aantal weken tussen zaten. Niks erbij geleerd tussen de examens want ik kon het al volgens de rij instructeur. Wat dus ook blijkt want in 2 lessen ertussen leer je niks erbij
Je bent een gevaar op de wegquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn rijbewijs kostte 3000, 3x gefaald ook.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je bent een gevaar op de weg
Bij mensen die het na 2x nog niet kunnen zou er een verbod op moeten komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |