Maakt me niet uit, de beschrijving klinkt goed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
Je kent me niet. En dat is ook de bedoeling van dit topic niet
wat betekent dat precies wat goed is komt van ver?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit is een klassiek geval van wat goed is komt van ver. Een beetje geluk heb je nodig denk ik.
Het begint allemaal met een positief zelfbeeld. Denk je dat je dat hebt?
En waarom wil jij zo graag een vriend als ik vragen mag? Voel jij je eenzaam oid?
Omdat je waarschijnlijk niet interessant bent.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Maar waarom komen zij dan niet met mij praten?
Dat betekent dat je geduld moet hebben :p. Jouw verhaal heeft veel overeenkomst met de mijne. Omgeving die zich afvraagt waarom ik geen vriendin had. complimenten enz. Maar ik had meer last van bindingsangst als een meisje wat wilde gaan drinken ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
wat betekent dat precies wat goed is komt van ver?
Ik denk dat ik een vriend wil als een soort van bevestiging, maar ook omdat het me gewoon leuk lijkt. Niet omdat ik eenzaam ben, ik heb opzich een heel druk leven. Alleen in dat leven komen voornamelijk vriendinnen en school voor, maar geen mannen.
Ok. Dat is heel mooi voor jou. maar jij was 19, ik ben al 20.. Hoe heb je haar ontmoet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat betekent dat je geduld moet hebben :p. Jouw verhaal heeft veel overeenkomst met de mijne. Omgeving die zich afvraagt waarom ik geen vriendin had. complimenten enz. Maar ik had meer last van bindingsangst als een meisje wat wilde gaan drinken ofzo.
Toen ik 19 was mijn vriendin ontmoet, verliefd geworden en nu 2,5 jaar verder en verloofd. Wat ik toen nooit verwacht had. Het leven laat zich niet leiden en kan zo omslaan. Dus wees geduldig
Zozo..Jij bent 'al' twintig. 19/20 maakt niet zoveel uit toch? :''''')quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
Ok. Dat is heel mooi voor jou. maar jij was 19, ik ben al 20.. Hoe heb je haar ontmoet?
Mwah meeste mannen zijn pussies mee oneens. Als Ts altijd heel gesloten is zoals ze aangeeft dan moet haar prins charming haar al beter kennen. Wat sowieso al een minder oppervlakkige relatie impliceert. Dus dat is niet erg. De Ts moet gewoon relaxen en alles niet willen forceren, anders loop je tegen bad guys en ander vreemdgaand en mentaal brekend gespuis aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef NightH4wk het volgende:
Die vent zat op je te hitten. Wel heel idioot, wat je moet een vrouw nooit met haar relatieleven confronteren want dan denkt ze dat er wat mis is. Vrouwen zijn zwaar paranoide.
De oplossing? Geen idee, je geeft amper informatie. Er zouden genoeg mannen op je moeten hitten. Het probleem is dat de meeste mannen pussies zijn en je niet zullen benaderen. Indien er wel dan eindelijk eentje ballen toont (figuurlijk, en zonder alcohol) dan langer met deze persoon blijven praten en kijken of je hem interessant vindt. High-value mensen vallen toch uiteindelijk op het innerlijk.
Zelf met mannen gaan praten is mogelijk, maar kan problemen geven. Mensen hechten meer waarde aan datgene waar ze hard voor moeten werken. Dus als je het te makkelijk voor ze maakt dan zullen ze je minder waarderen.
Hier ligt duidelijk het probleem. Je kent hem niet, en je houdt meteen al de boot af.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
Je kent me niet. En dat is ook de bedoeling van dit topic niet
Ik heb toch andere ervaringen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef blup het volgende:
Als je wat vaker in de kroeg flirt heb jij binnen een paar uur een vriend hoor.
Logisch toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, en ik bedoel vriendin waar vriend staat.
Eigenlijk niet, omdat ik daar (nog) te onzeker voor ben. Laatst zei een jongen die ik aantrekkelijk vind (van studie) hoi tegen me, Alsof we elkaar kenden, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken of aan elkaar voorgesteld. Hij was me al vaker opgevallen en ik vond hem stiekem heel leuk, maar was zo verbaasd dat hij hoi zei, dat ik hey terugzei en snel verderliep. Het was een uitstekende kans om in gesprek te raken, maar ik durfde het gewoon niet. daar moet ik inderdaad aan werken. Wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren als ik gewoon met een leuke jongen praat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:43 schreef 123dudeguys het volgende:
Vrouwen hebben de macht, dwz zij zenden signalen uit die mannen bewust of onbewust oppikken om daarna je te proberen aan te spreken.
Wat er aan de hand is je zendt de signalen niet genoeg uit.
Mannen die vrouwen aanspreken ongeacht of ze signalen uitzendt kunnen beamen, de succesratio is extreem laag. Maar als je als man alleen vrouwen probeert te versieren die signalen uitzendt, gaat de succesratio zwaar omhoog.
Dus vraag jezelf af, zendt je wel signalen uit als je iemand leuk vindt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |