SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Lekker in de sneeuw rollenbollen.quote:
Eens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Lekker in de sneeuw rollenbollen.
Veel plezier in Zweden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo hoort het. Ik reageer nog op je dm hoor, ff werken.quote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want? Er is hier ook sneeuw,so.quote:
Alleen blote benen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Tamashii het volgende:
Grapjon. Ik wil ook zon. En bruin worden. En eindelijk met blote benen naar buiten.
Nee? Waarvan zou ik je moeten kennen?quote:
Prachtig land.quote:
Dat wil ik ook!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Tamashii het volgende:
Grapjon. Ik wil ook zon. En bruin worden. En eindelijk met blote benen naar buiten.
Kom jij ook dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi, kan jij spelleidster zijndan mag je voelen toch
Uiteraard!!quote:
Ik hou niet van cassisquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!!
Muhahaha zn ghb is nog niet op![]()
Zn cassis ook niet trouwens
Joh, jij ziet me altijd naakt.quote:
Hoeveel precies?quote:
Gammahydroxyboterzuurquote:
Door de cassisquote:
Ohja.quote:
Rokjequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gekke mensonin jullie gezichtjes
Appeltaart in je gezichtquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gekke mensonin jullie gezichtjes
Volgens mij wil je liever wat anders in je gezicht.quote:
Walgelijk weer dit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij wil je liever wat anders in je gezicht.
oh ja? wat mag dat dan zijn?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij wil je liever wat anders in je gezicht.
ik begon te hijgen.. had je willen horen? :$quote:
Gewoon je katten-kop. (vat je em?)quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh ja? wat mag dat dan zijn?
quote:
Ja in facto wel ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik begon te hijgen.. had je willen horen? :$
Maar wel lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ook.. verrekte koud :$
call me maybe :$quote:
Katten-kop op je kop. Je kat, dat hoofd, en dan tegen jouw gezicht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
call me maybe :$
en nee ik vat m niet leg eens uit? :$
zal eens tegen jouw gezichtquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Katten-kop op je kop. Je kat, dat hoofd, en dan tegen jouw gezicht.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Katten-kop op je kop. Je kat, dat hoofd, en dan tegen jouw gezicht.
Ohnoes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal eens tegen jouw gezicht
Nee, niet leuk. Ga maar schamen in een hoekje.quote:
t is bijna alsof je zojuist een foto/gif van mij maaktequote:
hou je tong eens binnenboord vulgair vunzig vlegelkindquote:
Denk dat jij zo gewoon klappen gaat krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, niet leuk. Ga maar schamen in een hoekje.
Denk van niet vriend.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat jij zo gewoon klappen gaat krijgen.
na die post boven je kan ik je niet anders dan gelijk geven.. zulks een praatjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat jij zo gewoon klappen gaat krijgen.
In ieder geval straf met je brutale gedrag.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In ieder geval straf met je brutale gedrag.
quote:
Mijn ijs is lekkerderquote:
Doe er nu eens wat aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
na die post boven je kan ik je niet anders dan gelijk geven.. zulks een praatjes
Ik zie net dat ik GTST op heb staanquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment Bewitched, bothered and bewildered.
Stomquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik GTST op heb staan
Ik ook. Loopt al 10 minuten uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik GTST op heb staan
Kom dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat kan ik doen vanaf hier
Euh, goed. Alleen voelde het nutteloos om buiten de raamkozijnen schoon te maken terwijl het sneeuwde. En dan die hosselpoging ...quote:
zal morgen wel ff kijkenquote:
Hai Rokjon.quote:
Geen knappe vent?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, goed. Alleen voelde het nutteloos om buiten de raamkozijnen schoon te maken terwijl het sneeuwde. En dan die hosselpoging ...Rare vent.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal morgen wel ff kijkeneventueel
Hij was niet lelijk. Maar wel vreemd.quote:
Wat zei hij?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, goed. Alleen voelde het nutteloos om buiten de raamkozijnen schoon te maken terwijl het sneeuwde. En dan die hosselpoging ...Rare vent.
Het lag dus niet aan mijquote:
Tegen de tijd dat jij weer een keer hier bent is het al op hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen als ik niet geproeft heb
Inderdaad!!quote:
Dat is wel een goed ideequote:
Waar dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij
[..]
Tegen de tijd dat jij weer een keer hier bent is het al op hoor
[..]
Inderdaad!!
Ik postte net een plaatje voor jou
Dat is de fifth element toch ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht even dat The Fifth Element op tv was, maar het is een of andere wazige sf-film.
Het is hem wel!quote:
Nee, lag niet aan jou.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij
[..]
Tegen de tijd dat jij weer een keer hier bent is het al op hoor
[..]
Inderdaad!!
Ik postte net een plaatje voor jou
Je weet waar de super zitquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, lag niet aan jou.
Dat kind"Mijn moeder gaat alleen naar seksshops of naar Amsterdam"
Nieuwe kopen
Fap zequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is hem wel!
Er was een stuk dat ik helemaal niet herkende.
Nice,
Fappen op Mila
Ik heb geen 3 katana'squote:Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #1226] Ongeleide projectielen.
* Huppelmuts hides
De rest klopt dus welquote:
?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht even dat The Fifth Element op tv was, maar het is een of andere wazige sf-film.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet waar de super zit![]()
Ik ga eens kijken of een bak ijs kan vullen en opeten met Jules in de buurt
huh wat.... voor een baan bedoel jequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
Afgewezen worden, doorgaan en dan minder afgewezen worden, ik doe dat. Oftewel ik maak nog net zoveel kans as voor het gesprek
.
Owja sorry ik was bezig, ik ben er weer, even.
Lucky youquote:
Neequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
huh wat.... voor een baan bedoel je
Trustenquote:
Baan was wel het laatste waar ik aan dacht in dezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
huh wat.... voor een baan bedoel je
Ja, klopt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
?
die met bruce willis..... is the fifth element
De middelstequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lucky youwie van de drie vind jij het leukst van die meisjes?
Hupsquote:
Dat komt door die hamer op mijn kopquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Baan was wel het laatste waar ik aan dacht in dezen
Nouja sex vriendin danquote:
Droom fijnquote:
Hamer op je kop?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt door die hamer op mijn kop
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt.
De eerste 2 scenes herkende ik vaag, daarna kwam er een scene of 2 die ik niet herkende.
Toen kwam Bruce in beeld en wist ik het zeker.
Dank jequote:
Wat aardig van je...quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Volgende keer mag je blinddoek wel wat eerder af
.
Goeie keuzequote:
Snel?quote:
Trustenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat aardig van je...
Ik ga slapen, ben echt helemaal kapot.
Ik zette hem pas aan om 20:35.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik zag "bruce, mila en nog wat namen en dacht dat is the fifth element.....
Nou, fap fap...quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zette hem pas aan om 20:35.
Mila
[ afbeelding ]
mmm ja mijn smaak is het ook niet. Deze foto heeft een iets te hoog cosplay gehaltequote:
Die is inderdaad leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zette hem pas aan om 20:35.
Mila
[ afbeelding ]
Ik ben samen met charlie buffy aan het kijken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb Jules maar 1 keer van het aanrecht hoeven gooien
Nu lekker relaxen dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm ja mijn smaak is het ook niet. Deze foto heeft een iets te hoog cosplay gehalte
Kan ook.quote:
Ja snelquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm ja mijn smaak is het ook niet. Deze foto heeft een iets te hoog cosplay gehalte
Ja toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die is inderdaad leuk om naar te kijken
Whut?quote:
In the butt!quote:
jij quote mij en ik snapte niet waarom.quote:
Hmmmquote:
Toffe filmsquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook een reden om naar Resident Evil te kijken
maar sowieso een beetje actie kan geen kwaad.
De enige reden om naar die films te kijken, ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook een reden om naar Resident Evil te kijken
maar sowieso een beetje actie kan geen kwaad.
... ik zit af en toe al met mijn ogen dicht .... maar ben ik eindelijk vrij dan ga ik nu niet al maffenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:00 schreef Royco1 het volgende:
Oh zie dat ik de verkeerde quote.
Bedoelde dat Engel lekker moet gaan relaxen.
Mmm ja beterquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige reden om naar die films te kijken, ja.
[ afbeelding ]
Niet de enige reden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige reden om naar die films te kijken, ja.
[ afbeelding ]
dat idd.... er wordt best wat in geknoktquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet de enige reden.
Toffe actiefilms.
Zombies zijn tofquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hou eigenlijk niet van dat genre maar omdat zij er in speelt..... vond ik t best doable
Ik vond het zulke slechte filmsquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet de enige reden.
Toffe actiefilms.
Ik sliep maandag of zo ook al om een uur of 8 geloof ik. Was om 12 uur een half uurtje wakker en sliep weer verderquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... ik zit af en toe al met mijn ogen dicht .... maar ben ik eindelijk vrij dan ga ik nu niet al maffen![]()
Ik snapte jequote:
Jij was niet moe, jij verveelde je eigen gewoon!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sliep maandag of zo ook al om een uur of 8 geloof ik. Was om 12 uur een half uurtje wakker en sliep weer verder
Als je moe bent moet je jezelf niet wakker houden vind ik
Het idee is zeker tofquote:
8 uur al slapen, dat kan ik alleen als ik ziek ben ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sliep maandag of zo ook al om een uur of 8 geloof ik. Was om 12 uur een half uurtje wakker en sliep weer verder
Zag ik er zo slecht uit toen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee..... dat herinnert me teveel aan sommige mensen in de ochtend![]()
En bedanktquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet moe.... af en toe zie ik dubbel, streepjes en sterretjes..... beetje hersenschudding achtigquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg 't dan gewoon ipv er omheen draaienquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van jou had ik het wel verwacht natuurlijk.
dat moet nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik moet the walking dead nog gaan kijken.
Daarom eerst koffiequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is niet onze schuld dat jij de grap niet snaptquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg 't dan gewoon ipv er omheen draaien
Klopt, maar ik zei ook nergens dat ik zo vroeg sliep omdat ik zo moe wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was niet moe, jij verveelde je eigen gewoon!!
pics van haartjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
Haartjes in de verf... Toch best uhm.. rood
Je opmerking ':9' in reactie op de opmerking 'in the butt'.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg 't dan gewoon ipv er omheen draaien
Ik ben 's ochtends niet op mijn best.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe .... waarom voel je je aangesproken?
Ik blijkbaar ook als ik mij verveelquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
8 uur al slapen, dat kan ik alleen als ik ziek ben ofzo
's Middags, 's avonds en 's nachts ook niet hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends niet op mijn best.
Haters gonna hate.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... de wereld vergaat niet als je het niet doet......
then again.... misschien toch wel
Wanneer wel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
's Middags, 's avonds en 's nachts ook niet hoor
Hij maakt het je ook zo gemakkelijk hequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Precies, dus hij mag het risico niet nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... de wereld vergaat niet als je het niet doet......
then again.... misschien toch wel
Ik ook van jouquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorzetjes die ze zelfs bij Willem II nog zouden kunnen inkoppenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij maakt het je ook zo gemakkelijk he.
Hehehe, daar zijn er meer vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends niet op mijn best.
Die heb ik weleens gaarder meegemaaktquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hallo, ik lag naast je te stinken.
Mensen houden zich in als ik er benquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gaarder meegemaakt
Ik ga niet meer naast Evie liggen tijdens meets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga ook niet meer naast Evie zitten tijdens spelletjes.
Die schoof elke keer haar shotjes door naar mij.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, dus hij mag het risico niet nemen.
Valsspelerquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
Haha, bij huppel hebben we toen doen durven of waarheid gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naast Evie liggen tijdens meets.
Die schoof een bak koffie naarbinnen en hield STING en mij vervolgens een uur wakker.
Niks van gemerktquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, bij huppel hebben we toen doen durven of waarheid gedaan.
Alleen bij haar of bij iedereen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kwam meer door mono die maar drank bij bleef zetten.
a.... grote stoelenwissel danquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
Verveeld, verder prima.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe, dat wel.
Met jou?
Hij vroeg hoe lang ik er al werkte, of ik nog vrijgezel was. Toen ik "nee" zei, zei hij iets in de trant van: "We kunnen wel stiekem wat doen, hij komt er toch nooit achter". Ik bleef hem beleefd "nee" zeggen, maar hij ging maar door: "Als je een keer boos op hem bent, kom dan maar naar mij toe". Toen ik zei: "Dat lijkt me geen goed plan", was het: "Ja, alleen om te praten hoor". En later nog eens: "Zou je wel met mij wat willen gaan drinken?"quote:
Rare gast.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij vroeg hoe lang ik er al werkte, of ik nog vrijgezel was. Toen ik "nee" zei, zei hij iets in de trant van: "We kunnen wel stiekem wat doen, hij komt er toch nooit achter". Ik bleef hem beleefd "nee" zeggen, maar hij ging maar door: "Als je een keer boos op hem bent, kom dan maar naar mij toe". Toen ik zei: "Dat lijkt me geen goed plan", was het: "Ja, alleen om te praten hoor". En later nog eens: "Zou je wel met mij wat willen gaan drinken?"
Uiteindelijk kwam zijn mattie en ging hij er vandoor.
Dat is waar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat maakt an sich voor de intake niet zoveel uitik kan ook veel drinken in een korte tijd
Dat is wat ik ook dacht. Wel een aanhouder. Verder deed hij niet vervelend, dus vriendelijk blijven heeft uiteindelijk wel geholpen.quote:
Welk boek?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, en ik heb vrijwel nergens zin in![]()
Je gaat wát kijken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed verder HTMD kijken![]()
Voor hen die mij missen »» whatsapp
Wel pics posten.quote:
Doe ik al een uur.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed verder HTMD kijken![]()
Voor hen die mij missen »» whatsapp
Hotter Than My Daughter. Met Gordon.quote:
Ik ben deel 2 van 50 tinten grijs aan het lezen.quote:
Hoe hou je ze dan bezig?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat hebben die autisten bij ons ook altijd. En dan worden ze vervelend joh.
Fijn is datquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat hebben die autisten bij ons ook altijd. En dan worden ze vervelend joh.
Lees een stukje voor hierquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben deel 2 van 50 tinten grijs aan het lezen.![]()
Weet alleen niet of dat iets voor Vinniiee is.
Ik moet alleen hoofdstuk 25 van boek 1 nog lezen geloof ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben deel 2 van 50 tinten grijs aan het lezen.![]()
Weet alleen niet of dat iets voor Vinniiee is.
Ben wel heel erg benieuwd.quote:
TopGear.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk topgear op canvas
Herhaling van herhaling natuurlijk
Ken ik niet. Maar een vriendin van mij was ook in één aflevering. Die heb ik wel gezien. Verder kijk ik het nooit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh.Ik vind de Britse versie leuker.
In gesprek gaan, ontdekken wat hun interesses zijn en dan een activiteit bedenken die daarop aansluit. Dat werkt meestal wel. Zo niet dan krijgen ze een laatste kans om zelf iets te kiezen, anders kies ik iets. Als je dan eenmaal een spelletje aan het doen bent vinden ze het vaak toch wel leuk.quote:
Google maar.quote:
Hahaha. Ik zou gister echt op tijd geslapen hebben. Als ik dat boek niet had.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijn is dat
Ik slaap de laatste paar dagen echt vroeg uit verveling
Wat voor niveau hebben jouw cliënten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In gesprek gaan, ontdekken wat hun interesses zijn en dan een activiteit bedenken die daarop aansluit. Dat werkt meestal wel. Zo niet dan krijgen ze een laatste kans om zelf iets te kiezen, anders kies ik iets. Als je dan eenmaal een spelletje aan het doen bent vinden ze het vaak toch wel leuk.
Niet voor mijzelf maar voor Vinniieequote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet voor mijzelf maar voor Vinniiee
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet alleen hoofdstuk 25 van boek 1 nog lezen geloof ik
Awww.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In gesprek gaan, ontdekken wat hun interesses zijn en dan een activiteit bedenken die daarop aansluit. Dat werkt meestal wel. Zo niet dan krijgen ze een laatste kans om zelf iets te kiezen, anders kies ik iets. Als je dan eenmaal een spelletje aan het doen bent vinden ze het vaak toch wel leuk.
Wat was je favoriete stuk uit het eerste boek?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Google maar.
[..]
Hahaha. Ik zou gister echt op tijd geslapen hebben. Als ik dat boek niet had.
Jij was in deel 2 bezig tochquote:
Haha, latertje geworden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Google maar.
[..]
Hahaha. Ik zou gister echt op tijd geslapen hebben. Als ik dat boek niet had.
Verschilt nogal per kind. We hebben die van 9 die functioneren alsof ze 6 zijn, en die van 11 die ook wel op die leeftijd functioneren maar zo hun beperkingen hebben. En ook één van 14 die cognitief misschien iets van 8 is ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor niveau hebben jouw cliënten?
Ha, klopt.quote:
Viel mee, half 1. Maar ik lag om 10 uur al op bed.quote:
Oh poeh, dat weet ik niet hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was je favoriete stuk uit het eerste boek?
Dus wel kinderen met meerdere problemen. Lijkt mij lastig om mee te werkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verschilt nogal per kind. We hebben die van 9 die functioneren alsof ze 6 zijn, en die van 11 die ook wel op die leeftijd functioneren maar zo hun beperkingen hebben. En ook één van 14 die cognitief misschien iets van 8 is ofzo?
Oh, dat is nog acceptabelquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, klopt.
[..]
Viel mee, half 1. Maar ik lag om 10 uur al op bed.
[..]
Oh poeh, dat weet ik niet hoor.
Autisme spectrum stoornis, daarbij soms nog ADHD, angststoornissen etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wel kinderen met meerdere problemen. Lijkt mij lastig om mee te werken
Dat was wel echt heel fijn geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is nog acceptabel.
Ik sliep om 22:15 al
Dan maak je het vandaag niet zo laat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat was wel echt heel fijn geweest.Verrekte wekker die om half 7 gaat.
Ik beloof niks. Als ik eenmaal begin met lezen is het erg lastig om te stoppen, en ik heb net nog een aflevering van een serie aangezet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maak je het vandaag niet zo laat?
Hehe, bij mij standaard om 6 uur
Wat is jouw functie dan precies?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Autisme spectrum stoornis, daarbij soms nog ADHD, angststoornissen etc.
Ik vind het geweldig.
Dat is fijn dat je jouw werk leuk vindt. Ik vind het wel interessant psychologiequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Autisme spectrum stoornis, daarbij soms nog ADHD, angststoornissen etc.
Ik vind het geweldig.
Ik ben stagiaire, haha.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is jouw functie dan precies?
(sorry als dat net al ergens gepost is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |