Met een vleugje alcoholmisbruik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef MissJ het volgende:
ze heeft wel een onwijs ranzige rokersstem zeg
Ik hoop van wel. Anders nog een behandeling tegen vlekken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef mootie het volgende:
Haar huid is nog wel heel vlekkerig, zou dat wegtrekken?
Met make-up krijg je alles weg, beetje eng idd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef mootie het volgende:
Haar huid is nog wel heel vlekkerig, zou dat wegtrekken?
Dat ja, die valt nu ineens heel erg op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef Disana het volgende:
Hadden ze niet ook meteen iets aan die grote varkensneus kunnen doen?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef Disana het volgende:
Hadden ze niet ook meteen iets aan die grote varkensneus kunnen doen?
Viel me al eerder op, die dochter heeft ook zo'n neus waarbij je recht naar binnen kijkt. Kleine moeite toch als ze toch onder narcose was?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ja, die valt nu ineens heel erg op.
Gordon. Dat topic ging ook 10x sneller hierquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:19 schreef hunter2011 het volgende:
Wat een contrast met dat programma van Gordon.
Vraag me af welke meer kijkers scoort
Ja, en toch..Gordon heeft mazzel dat het op RTL4 wordt uitgezonden, bij RTL5 zou zijn programma niet goed scoren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gordon. Dat topic ging ook 10x sneller hier
Jazeker, dokter Laban van de Bergmankliniek. Die beelden van bepleisterde tepels, die waren niet mooiquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:24 schreef mootie het volgende:
Disana, dokter Laban, daar neuzelde Natasia toch altijd over?
Morgenvroeg weet je het zeker dan zijn de kijkcijfers bekend.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, en toch..Gordon heeft mazzel dat het op RTL4 wordt uitgezonden, bij RTL5 zou zijn programma niet goed scoren.
Ja, en toch zou ik het Angela meer gunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gordon. Dat topic ging ook 10x sneller hier
Bij haar zijn de neusgaten wel heel groot hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef mootie het volgende:
Ik heb ook een inkijkneus, maar wel een heel kleintje.
Meneer is van werkgever veranderd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, dokter Laban van Velthuis kliniek. Die beelden van bepleisterde tepels, die waren niet mooi
Ja waarom hebben ze dat niet even aangepakt iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij haar zijn de neusgaten wel heel groot hoor
Misschien is het wel een broer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meneer is van werkgever veranderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |