De live-versies van Zonnestralen vind ik altijd erg mooi, vooral het muzikale intermezzo tussen "en nou wist-ie het niet meer" en "Herman lees wel 100 keer de krant" blijft geweldigquote:
mooi!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De live-versies van Zonnestralen vind ik altijd erg mooi, vooral het muzikale intermezzo tussen "en nou wist-ie het niet meer" en "Herman lees wel 100 keer de krant" blijft geweldig
Zoals hier op 2:45:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:45 schreef HPLC het volgende:
[..]Deze vind ik ook wel mooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |