Dat gaat op 200 graden echt wel lukken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar ik wil ze met zo'n mooi krkant laagje
Alleen kruiden, en het beste is dat je ze op een rekje legt op de bakplaat dus niet direct op de bodem ervan. Erg lekker is het om aardappels geschild en gekwart er onder te leggen op de licht beboterde bakplaat. Het kippenvet wat uit de poten komt wordt opgezogen door de aardappels en die smaken dan goddelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Insmeren met wat boter of alleen kruiden?
Ik neem ze als snack en wilde ze gewoon op het rooster leggen zonder bakplaat of ovenschaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen kruiden, en het beste is dat je ze op een rekje legt op de bakplaat dus niet direct op de bodem ervan. Erg lekker is het om aardappels geschild en gekwart er onder te leggen op de licht beboterde bakplaat. Het kippenvet wat uit de poten komt wordt opgezogen door de aardappels en die smaken dan goddelijk.
Ook zo.quote:
Als je geen bakplaat onder het roosten hangt, druipt je oven vol en wordt smerig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Ik neem ze als snack en wilde ze gewoon op het rooster leggen zonder bakplaat of ovenschaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:56 schreef borisz het volgende:
1 persoon afgevoerd. Rest veilig.Zo. Stevig vlammetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Je hebt nu echt een leuke baan, denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
hebben ze t kunnen redden?
Net terug van de beurs. Wat was het leuk! Werd mooi opgemaakt, heb mijn eigen ketchup (met op het etiket FF's favoriete smulsaus), een doos met 40 muffins en heeeeeeeeel veel gekletst en geproefd. Vervelend
Heeft Steer nou al een uitonderhandelde baan via de detacheerders?quote:
Wat moet jij nou met 40 (!!) muffinsquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
hebben ze t kunnen redden?
Net terug van de beurs. Wat was het leuk! Werd mooi opgemaakt, heb mijn eigen ketchup (met op het etiket FF's favoriete smulsaus), een doos met 40 muffins en heeeeeeeeel veel gekletst en geproefd. Vervelend
Voorstellen bij de multinationals duren een week of 2quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft Steer nou al een uitonderhandelde baan via de detacheerders?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:56 schreef borisz het volgende:
1 persoon afgevoerd. Rest veilig.Jaguar in de fik gevlogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |