- FNN (FokNewsNetwork)
- FINGO (quiz voor alle eilanders en vastelanders)
- Big Brother: The Island (V)
En nog veel meer, contacteer ons hier !
--++==TeLLme==++--
* Fok!TV Youth (jongerenprogramma)
* Fok!TV Wazige Bloemen (soap)
* Een dierenprogramma
* Fok!TV News (nieuws)
Graag zien wij uit naar een paar pilots en misschien kunnen we dan een contract voor uitzendig afsluiten.
Met Fok!-groeten,
TheScienceMan
Directeur Fok!TV
Wat het eiland mist is een meer levensbeschouwelijk, spiritueel, religieus programma. Met zoveel verschillende levensovertuigingen heeft het eiland haar lokale heilige.
Voorgesteld wordt dat vanuit de *brandende bramenstruik* SATANISTENKERK live een wekelijkse hoogmis wordt uitgezonden met het liedprogramma "Zingt Sint Lurky Lof"
* Het lijkt net of ze het zelf bedacht hebben. Ze nemen het meteen op als agendapunt. Het is zeker de moeite waard om met een eredienst op de vroege morgen de oude eilanders tevreden te stellen. Als ze erbij in slaap vallen worden ze wel wakker tijdens de commercieele boodschappen. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
Bwoewahahahaha
quote:Wij zijn bezig met het ontwikkelen van een programma. Het heet de Sterkste Schakel en het gaat erom dat de slimste persoon door de domme mensen eruit wordt gestemd. Als u wilt kunt u morgen op kantoor de eerste aflevering zien. Heeft u Interesse ?
Op zondag 08 september 2002 15:16 schreef TheScienceMan het volgende:
Hallo, ik ben directeur van FOK! TV en wij als Fok!TV hebben wel interesse in uw productiemaatschappij. Onderstaande programma's worden in eigen productie gemaakt, maar meer programma's zijn altijd welkom.* Fok!TV Youth (jongerenprogramma)
* Een dierenprogramma
* Fok!TV News (nieuws)Graag zien wij uit naar een paar pilots en misschien kunnen we dan een contract voor uitzendig afsluiten.
Met Fok!-groeten,
TheScienceMan
Directeur Fok!TV
quote:Ik wil het graag voor u produceren, maar u dient zelf het uurtje op de FOK! zender te krijgen, want ik twijfel aan de rendabiliteit van het program.
Op zondag 08 september 2002 15:57 schreef Lurky het volgende:
* Vanuit de astrale wereld brengt de geest van Sint Lurky ineens een grandioos idee in de breinen van de brainstormende televisiemakers.Wat het eiland mist is een meer levensbeschouwelijk, spiritueel, religieus programma. Met zoveel verschillende levensovertuigingen heeft het eiland haar lokale heilige.
Voorgesteld wordt dat vanuit de *brandende bramenstruik* SATANISTENKERK live een wekelijkse hoogmis wordt uitgezonden met het liedprogramma "Zingt Sint Lurky Lof"* Het lijkt net of ze het zelf bedacht hebben. Ze nemen het meteen op als agendapunt. Het is zeker de moeite waard om met een eredienst op de vroege morgen de oude eilanders tevreden te stellen. Als ze erbij in slaap vallen worden ze wel wakker tijdens de commercieele boodschappen. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
Bwoewahahahaha
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 08-09-2002 16:25]
quote:Uw taal encryptend hoor ik in uw woord twijvel de verbastering van het woord duivel doorklinken.
... twijvel...
* Dit is Sinte Lurky welgevallig. De TV is immers het medium bij uitstek voor Het Boze.
quote:hier klinkt het woord grensdebiliteit door. Kom niet zo denigrerend over gelovige mensen. Het is wel de bedoeling dat de eilanders zo goedgelovig zijn zelf de zang en eredienst uit te voeren in de kapel. Voor de doorstraling zorgt Het Hogere dan wel.
...rendabiliteit...
Bwoehahahahaha
Bwoehahahahaha
quote:U wilt beeld op een bandrecorder ? Hmm, dat moet ik even laten bekijken. Voor wanneer is het ? Is het dagelijks ? Wekelijks of eenmalig ?
Op zondag 08 september 2002 16:55 schreef Lurky het volgende:
U moet de mensen bijelkaar laten halen, de kapel laten decoreren, een draaiboek laten maken en cameralieden en geluidsmensen het geheel laten opnemen.
Het eindresultaat speelt u dan af op een ouderwetse bandrecorder. Het signaal mag niet digitaal zijn maar moet magnetisch zijn. Dat signaal speelt u af.
Ik vang het op, straal het door en zorg ervoor dat het uit de televisie komt. Om de Eilanders welwillend te zijn zal ik dit niet doorzenden tijdens de dagelijkse soap.Bwoehahahahaha
quote:Hier heb ik wel oren naar. Ik zal morgen naar uw kantoor komen voor de pilot.
Op zondag 08 september 2002 16:02 schreef detulp050 het volgende:[..]
Wij zijn bezig met het ontwikkelen van een programma. Het heet de Sterkste Schakel en het gaat erom dat de slimste persoon door de domme mensen eruit wordt gestemd. Als u wilt kunt u morgen op kantoor de eerste aflevering zien. Heeft u Interesse ?
quote:Binnenkort krijg ik de eerste pilots binnen van de volgende programma's
Op zondag 08 september 2002 15:16 schreef TheScienceMan het volgende:
Hallo, ik ben directeur van FOK! TV en wij als Fok!TV hebben wel interesse in uw productiemaatschappij. Onderstaande programma's worden in eigen productie gemaakt, maar meer programma's zijn altijd welkom.* Fok!TV Youth (jongerenprogramma)
* Een dierenprogramma
* Fok!TV News (nieuws)Graag zien wij uit naar een paar pilots en misschien kunnen we dan een contract voor uitzendig afsluiten.
Met Fok!-groeten,
TheScienceMan
Directeur Fok!TV
- Fok! Boyard (avontuurlijk spelprogramma met Eilanders)
- Ter Land, ter Zee en op het Eiland
- Klussen met Fok!kers (Doe het zelf)
- Jenna Jameson loves Fok! (adultmovie voor Eilanders)
- F!ananasplit (neem een eilander in de maling)
- TMF! (The Music on FOK! - Muziekkanaal)
quote:Hoe laat wil je de uitzending hebben en hoe vaak per week? Het kan namelijk alleen via de Fok!TV-studio's, omdat alle uitzendingen van programma's beveiligd zijn met een speciale beveiliging.
Op zondag 08 september 2002 15:57 schreef Lurky het volgende:
* Vanuit de astrale wereld brengt de geest van Sint Lurky ineens een grandioos idee in de breinen van de brainstormende televisiemakers.Wat het eiland mist is een meer levensbeschouwelijk, spiritueel, religieus programma. Met zoveel verschillende levensovertuigingen heeft het eiland haar lokale heilige.
Voorgesteld wordt dat vanuit de *brandende bramenstruik* SATANISTENKERK live een wekelijkse hoogmis wordt uitgezonden met het liedprogramma "Zingt Sint Lurky Lof"* Het lijkt net of ze het zelf bedacht hebben. Ze nemen het meteen op als agendapunt. Het is zeker de moeite waard om met een eredienst op de vroege morgen de oude eilanders tevreden te stellen. Als ze erbij in slaap vallen worden ze wel wakker tijdens de commercieele boodschappen. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
Bwoewahahahaha
quote:Hoe krijg je die link als Fok!tv in je signature ?
Op zondag 08 september 2002 17:25 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Hoe laat wil je de uitzending hebben en hoe vaak per week? Het kan namelijk alleen via de Fok!TV-studio's, omdat alle uitzendingen van programma's beveiligd zijn met een speciale beveiliging.
En Heb je interesse in mijn programma's ? Heb je een budget ? Eventueel is een deel van de kosten te dekken door reclame voor TulpAdvies
quote:Ubb code dus:
Op zondag 08 september 2002 17:28 schreef detulp050 het volgende:[..]
Hoe krijg je die link als Fok!tv in je signature ?
code:[url="http://www.ikbenhier"]Fok!tv[/url]
quote:EDIT: rickmans was me voor
Op zondag 08 september 2002 17:28 schreef detulp050 het volgende:[..]
Hoe krijg je die link als Fok!tv in je signature ?
En Heb je interesse in mijn programma's ? Heb je een budget ? Eventueel is een deel van de kosten te dekken door reclame voor TulpAdvies
En of ik interesse heb in de programma's? Natuurlijk, door meer programma's te hebben kan Fok!TV beginnen met uitzendingen. En budget heb ik genoeg, dus dat is geen probleem.
Voorbeeld: kijk dit vang ik nu uit de lucht en tover het op uw computerscherm...
De lucht barst van de signalen maar er is nog geen een eredienst voor het Eiland bij.
Hoe vaak dit moet geschieden? 24-7. Bwoehahahaha. Grapje, ik ben soms erg geestig. Serieus: zo vaak als realiseerbaar is. Ik ben zeer begripvol.
u hoeft mij ook niet te quoten: ik maak uit uw woorden wel op dat u het tegen mij heeft.
Bwoehahahahaha
quote:Welke programma's interesseren het meest ?
Op zondag 08 september 2002 17:34 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
EDIT: rickmans was me voor
En of ik interesse heb in de programma's? Natuurlijk, door meer programma's te hebben kan Fok!TV beginnen met uitzendingen. En budget heb ik genoeg, dus dat is geen probleem.
Gaat u de mensen maar bijelkaar halen in mijn kapel. Er zijn een paar zeer vrome gelovigen in Onze Stoute Vrouwe die u daarbij behulpzaam kunnen zijn: Odulah, Faat en Callista, Mrs.R.Mortis, rebel_girl, Craziest en VixenFromHell.
Bwoehahahahaha
* Inmiddels raakt Sint Lurky uitgeput. Het in taal communiceren met stervelingen is erg zwaar voor een geest. Zeker als de sterveling is omringd door signalen en machnetische ruis van aparatuur. En ineens visualiseert deTulp050 het zich op die manier. Hij begrijpt wat er van hem verwacht wordt.
Het verbuigen van de windrichting, aardbevingen, vloedgolven, zonnestralen, natuurbranden, stormen en hagelbuien gaan haar gemakkelijker af. Bij leven was zij per slot van rekening de eiland natuurkundige en professor in de biologie. Zodoende heeft ze ook helemaal uitgedacht hoe de uitzending te doen op astrale wijze. Alleen de uitvoering blijft mensenwerk.
"ik kan het alleen kokosnoten laten regenen als er kokosnoten zijn", bedenkt ze zich als voorbeeld dat ze had moeten geven aan de Tulp050.
- Fok! Boyard (avontuurlijk spelprogramma met Eilanders)
- Ter Land, ter Zee en op het Eiland
- Klussen met Fok!kers (Doe het zelf)
- F!ananasplit (neem een eilander in de maling)
- TMF! (The Music on FOK!)
Alleen wil ik van TMF! een muziekprogramma maken en geen muziekkanaal. Later bestaat de mogelijkheid om TMF! als apart kanaal door te geven. Op dit moment is er maar een kanaal: Fok!TV 1 en we hebben uitbereidingsplannen.
Waar blijft mijn programma
Zingt Sint Lurky Lof
Bwoehahahahaha
Is het voor u mogelijk om deze pilot in een week klaar te hebben?
Omschrijving: een real-videobestand van en brandende braamstruik met daarin de spookgestalte van Sinte Lurky die haar holle lach laat horen ondersteund door heilige zang. Duur 1:15
Het zou, kwa productietijd, prettig zijn als deze uitzending van St Lurky Lof herhaalt wordt tzt. Steeds een nieuwe maken is nogal bewerkelijk...
In elk geval hartelijk dank voor het uitzenden!!! En tevens mijn dank aan de 'onzichtbare krachten achter deze productie Uw eilandheige is er zeer content mee
Gezegend zijt gij allen
Bwoehahahahaha
Alleen wil ik van TMF! een muziekprogramma maken en geen muziekkanaal. Later bestaat de mogelijkheid om TMF! als apart kanaal door te geven. Op dit moment is er maar een kanaal: Fok!TV 1 en we hebben uitbereidingsplannen.
een programma waar een Fokker zijn buurfokker in de maling kan nemen, met veel verborgen camera's
naam:
Fok fokt Fok
code:-------------------------------------------------
| FAX |
-------------------------------------------------
| Afzender: Fok!TV |
| Aan: GeenIDtV producties |
| Betreft: Productie programma's Fok!TV |
| Datum: 15-04-2003 |
-------------------------------------------------
| Geachte heer detulp050, |
| |