SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door magnetronkoffie op 20-03-2013 18:57:38 ]
Snap ik. Ik kreeg wel financiële steun voor de studie zelf. Op het MBO betaalde mijn vader het collegegeld (wat daar niet zoveel is) en op het HBO heeft hij daar ook een tijdje aan bijgedragen. Toch werden de boeken en dat soort dingen wel aardig duur. Maar ja, toen had ik ook niet echt een riant bijbaantje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je niet het spel komt leiden, de 12de. Jammer wel.
[..]
Zorgtoeslag, bijbaantje en stufi waren net aan voldoende toen ik op kamers woonde. Toen moest ik wel een beetje karig eten.
Maar ik heb geen stufi meer.
Toen kreeg ik ook nog eens geen vergoeding voor mijn stage en heb ik toch maar even geïnformeerd of ze wat geld voor me hadden.
Omdat mijn ouders iets met mijn oma hebben gepland dat weekend. En aangezien oma niet lang meer te leven heeft mag ik dit soort dingen niet afzeggen. Wil ik ook niet, maar komt nu wel slecht uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:48 schreef Fera het volgende:
En waarom komt Buurmeisje niet op de meet?
Zal ik je van de lijst schrappen dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders iets met mijn oma hebben gepland dat weekend. En aangezien oma niet lang meer te leven heeft mag ik dit soort dingen niet afzeggen. Wil ik ook niet, maar komt nu wel slecht uit
Komen nog wel meer meets joh, beter om nu die tijd met je oma te besteden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders iets met mijn oma hebben gepland dat weekend. En aangezien oma niet lang meer te leven heeft mag ik dit soort dingen niet afzeggen. Wil ik ook niet, maar komt nu wel slecht uit
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komen nog wel meer meets joh, beter om nu die tijd met je oma te besteden.
Ja, moet dan maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal ik je van de lijst schrappen dan?
Weet ik wel, het is alleen zo jammer dat het nu net de meet is waar ik mede voor gezorgd heb dat die er kwamquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komen nog wel meer meets joh, beter om nu die tijd met je oma te besteden.
Ja dat wel, maar dan doen we gewoon nog een keer een meet bij Muhahaha die je weer mee mag opzetten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet dan maar
[..]
Weet ik wel, het is alleen zo jammer dat het nu net de meet is waar ik mede voor gezorgd heb dat die er kwam
Gedaanquote:
Ja, ken ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik wel, het is alleen zo jammer dat het nu net de meet is waar ik mede voor gezorgd heb dat die er kwam
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan doen we gewoon nog een keer een meet bij Muhahaha die je weer mee mag opzetten.
Ah, dat is wel belangrijk inderdaad. Maar wel jammer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed planquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan in de zomer, doen we er ook een bbq bij.
Yeah!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:55 schreef Fera het volgende:
C_A kwam trouwens ook niet, of wel? Ik dacht dat ze gisteren zoiets zei.
Jammer dat ik niet meer bij de C1000 slager werk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik was gister niet bepaald aanwezig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:55 schreef Fera het volgende:
Geniet van de tijd die jullie nog samen hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope die komt ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:55 schreef Fera het volgende:
Behalve je ik-cancel-de-meets-bij-hups-plannen!!quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, dat is wel belangrijk inderdaad. Maar wel jammer.
Klopt, die komt ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:55 schreef Fera het volgende:
Doe ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geniet van de tijd die jullie nog samen hebben.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope die komt ook niet
[..]
Behalve je ik-cancel-de-meets-bij-hups-plannen!!
Weer iemand van de lijst.quote:
Het spel ligt bij m'n vader en die zie ik als het goed is twee weken van tevoren. Ik kan het dus meenemen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
In de zomer kan ik ook een meet met bbq fixen bij mij thuis. Maarja, dat is in Enschede, dat moeten sommigen er maar voor over hebben
[..]
Inderdaad
Had jij nou ook Weerwolven of was dat iemand anders?
Die waren wat minder ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope die komt ook niet
[..]
Behalve je ik-cancel-de-meets-bij-hups-plannen!!
Ja maar dat is toch leuk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm. Dan heb je een tweeling en maak je al de fout om die dezelfde outfit aan te doen.
Maar om dan als moeder ook nog dezelfde outfit aan te doen is gewoon echt te erg!!
Ik zou haar bij misschien kunnen zetten, maar denk dat ik haar gewoon laat staan en het aan een volgende lapo-er overlaatquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens staat Arachide ook nog in de lijst, maar heeft ze verder nog niet gereageerd op de datum. Het is dus nog niet zeker of zij kan die dag.
Onder ovb plaatsen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens staat Arachide ook nog in de lijst, maar heeft ze verder nog niet gereageerd op de datum. Het is dus nog niet zeker of zij kan die dag.
Waarom?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou haar bij misschien kunnen zetten, maar denk dat ik haar gewoon laat staan en het aan een volgende lapo-er overlaat
Dat ga je ook vast nog wel afzeggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:59 schreef Royco1 het volgende:
Maar mijn ik-ga-hups-gezelschap-houden-op-de-markt-plan is best goed
Lijt me wel een goed plan. We weten niet of ze niet meer wilt komen. Bovendien hebben we nog ruim 2 weken de tijd, het heeft geen haastquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Zomaar een idee he.
Laat het bijwerken van de lijst maar over aan muhahaha of doe dat alleen als iemand zelf zegt dat hij/zij van de lijst wil!!
Have funquote:
Dat zuigtquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
De linker speaker van mijn geluidsset bij de pc is kapot
Aan draadje morren helpt niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
De linker speaker van mijn geluidsset bij de pc is kapot
Fijn. Kunnen jullie gewoon Weerwolvenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Weer iemand van de lijst.
[..]
Het spel ligt bij m'n vader en die zie ik als het goed is twee weken van tevoren. Ik kan het dus meenemen.
Nee hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ga je ook vast nog wel afzeggen
Dat had ik al geprobeerd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan draadje morren helpt niet?
Tot dusver heeft iedereen het toch zelf gemeld?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Zomaar een idee he.
Laat het bijwerken van de lijst maar over aan muhahaha of doe dat alleen als iemand zelf zegt dat hij/zij van de lijst wil!!
Blijkbaar wel want er wordt al zo fanatiek aan de lijst gewerkt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijt me wel een goed plan. We weten niet of ze niet meer wilt komen. Bovendien hebben we nog ruim 2 weken de tijd, het heeft geen haast
c_a is toch net verwijderd nadat ik en kaneel zeiden dat ze niet kwam?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot dusver heeft iedereen het toch zelf gemeld?
Daar zijn kleine zusjes voorquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal. M'n zusje heeft 'm gesloopt, ik zit namelijk bijna nooit meer voor de pc (behalve nu).
C_A heeft dit wel zelf aangegeven in het topic.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
c_a is toch net verwijderd nadat ik en kaneel zeiden dat ze niet kwam?
Arachide werd toch bijna verwijderd?
Eerst zien, dan gelovenquote:
Laat maar zitten, leef je uit in die lijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
C_A heeft dit wel zelf aangegeven in het topic.
En Arachide werd niet verwijderd, alleen is haar komst niet zeker.
Zooiquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat maar zitten, leef je uit in die lijst.
/care ik kom toch niet
Ik was het met je eens, lieve schatquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want er wordt al zo fanatiek aan de lijst gewerkt.
De PM's zijn al rondgestuurd en aan de hand daarvan kan muhahaha heus wel inschatten wie er wel en wie er niet komen. Beetje onzin om hier voor anderen te beslissen om ze eraf te halen of naar ovb te zetten.
Kunnen jullie in de inbox van muhahaha kijken? Hoe kan je dan roepen dat ze nog niet heeft gereageerd?
Ik kan dat, ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De PM's zijn al rondgestuurd en aan de hand daarvan kan muhahaha heus wel inschatten wie er wel en wie er niet komen. Beetje onzin om hier voor anderen te beslissen om ze eraf te halen of naar ovb te zetten.
Kunnen jullie in de inbox van muhahaha kijken? Hoe kan je dan roepen dat ze nog niet heeft gereageerd?
Het was ook naar jullie gericht niet alleen naar jou.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was het met je eens, lieve schat
In Apeldoorn geen sneeuwquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was ook naar jullie gericht niet alleen naar jou.
Maar ja.
Is de sneeuw al weg?
Hoe is de verwachting voor morgen?quote:
Maar het was dus ook aan mij gericht, dus wou het even rechtzettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was ook naar jullie gericht niet alleen naar jou.
Maar ja.
Is de sneeuw al weg?
-2 tot 5 graden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is de verwachting voor morgen?
Hoop wel voor je dat je met de motor kan anders mis je nog een gedeelte van het concert ook
Jij gaat voor het voorprogramma?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
-2 tot 5 graden.
Ik pak gewoon de trein, degene die ik echt graag wil zien komt om 19:00 uur
Toevallig wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat voor het voorprogramma?
Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen, koffie. Laat het gewoon lekker zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik haal alleen maar mensen er uit die zelf hebben aangegeven niet meer te komen. 1tje deed dat persoonlijk en een ander moet ik op o.a. Kaneels woord vertrouwen, en Kaneel vertrouw ik wel
Ghehe moet kunnen tochquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig wel jaHoofdprogramma is maar afwachten of het wat wordt, als ze het nieuwe album spelen ben ik zo weg
Ow, zo wou ik niet overkomen. Vind het alleen jammer dat sommige anderen het blijkbaar een te grote moeite vinden om "sorry" of zelfs maar "oeps" te zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen, koffie. Laat het gewoon lekker zitten.
Als er nog meer afzeggingen zijn, zien we dan wel weer.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, zo wou ik niet overkomen. Vind het alleen jammer dat sommige anderen het blijkbaar een te grote moeite vinden om "sorry" of zelfs maar "oeps" te zeggen.
Maar goed, kunt niet alles hebben he?
What the fuckquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe moet kunnen toch![]()
Wow heftighttp://www.dailymail.co.u(...)ed-drink-driver.html
Ik heb al meerdere malen een meet georganiseerd en hoe goed bedoeld ook het is als organisator best lastig als anderen de lijst enz gaan bijhouden voor je.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, zo wou ik niet overkomen. Vind het alleen jammer dat sommige anderen het blijkbaar een te grote moeite vinden om "sorry" of zelfs maar "oeps" te zeggen.
Maar goed, kunt niet alles hebben he?
En ja, als er meer afzeggingen zijn, horen we dat later wel.
We hebben nog iets van 3 weken
Waar is die /care van net?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen een meet georganiseerd en hoe goed bedoeld ook het is als organisator best lastig als anderen de lijst enz gaan bijhouden voor je.
Maar het is al duidelijk dat kaneel ook in de organisatie zit, die kan zelfs in de inbox van muhahaha dus ga vooral door
Die is er nog steeds hoor, vooral naar jou en kaneelquote:
Nou, (en dan even een algemene opmerking over fok!) het valt me wel vaker op dat sommige vaste users het ok vinden om iemand ergens van te beschuldigen om vervolgens (zodra ze door hebben dat ze zelf een fout gemaakt hadden, bijvoorbeeld zelf iets verkeerd begrepen hadden of zo) ipv sorry of oeps of ook maar iets in die trend, gewoon over een ander onderwerp te vindenbeginnen bijvoorbeeld.quote:
Fijn om te weten meid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is er nog steeds hoor, vooral naar jou en kaneel
Snap ik. Maar ik bedoelde meer ten opzichte van deze situatie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, (en dan even een algemene opmerking over fok!) het valt me wel vaker op dat sommige vaste users het ok vinden om iemand ergens van te beschuldigen om vervolgens (zodra ze door hebben dat ze zelf een fout gemaakt hadden, bijvoorbeeld zelf iets verkeerd begrepen hadden of zo) ipv sorry of oeps of ook maar iets in die trend, gewoon over een ander onderwerp te vinden bijvoorbeeld.
Ze geven gewoon geen indicatie dat ze zelf ook kunnen falen en dat zegt wat over het karakter van zulke mensen.
Ow ok!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik bedoelde meer ten opzichte van deze situatie.
Zo raar is het toch niet dat ik zeg dat je niet iemand op de lijst moet veranderen zonder diegene gesproken te hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Fijn om te weten meid.
[..]
Snap ik. Maar ik bedoelde meer ten opzichte van deze situatie.
Prima als je goeie inbreng hebt (en in dit geval ben ik het ook met je eens (moet ik blijkbaar 2x tegen jou zeggen)), maar je kunt het ook best wel op een positievere manier brengenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen een meet georganiseerd en hoe goed bedoeld ook het is als organisator best lastig als anderen de lijst enz gaan bijhouden voor je.
Maar het is al duidelijk dat kaneel ook in de organisatie zit, die kan zelfs in de inbox van muhahaha dus ga vooral door
Als je het over de duvel hebt!quote:
Volgens mij zei ik dat ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima als je goeie inbreng hebt (en in dit geval ben ik het ook met je eens (moet ik blijkbaar 2x tegen jou zeggen)), maar je kunt het ook best wel op een positievere manier brengen
Je had ook kunnen zeggen: Zeg, is het niet lastig als wij de lijst gaan bijhouden zonder muhahaha op de hoogte te stellen van de wijzigingen?
of iets in die geest, je snapt vast wel wat ik bedoel!![]()
Anyway, ik zal muhahaha per DM op de hoogte brengen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Zomaar een idee he.
Dit wist ik al. Ik had al rekening gehouden met eventuele afzeggingen en er zijn ook redelijk wat mensen die zich onder voorbehoud hebben aangemeldt, het is dus mogelijk dat ook zij nog af kunnen vallen ivm andere afspraken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt!
Wou je net een DM sturen dat TGND en C_A niet naar de meet komen en dat de lijst al aangepast is
Wat een NSB-er die Huppelquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom net binnenvallen omdat huppel me whatsapped omdat de lijst in de op wordt aangepast.
Even voor de duidelijkheid, ik heb de lijst offline up to date omdat ik niet altijd de op kan bijewerken. Engel kent het spel ook en ik was al van plan het spel te gaan halen en zelf even te kijken hoe het werkt, zal niet zo heeeel moeilijk zijn.
Dit kan natuurlijk niet he Muhahahahaha, wat is er nu belangrijker dan de OP up to date houden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom net binnenvallen omdat huppel me whatsapped omdat de lijst in de op wordt aangepast.
Even voor de duidelijkheid, ik heb de lijst offline up to date omdat ik niet altijd de op kan bijewerken. Engel kent het spel ook en ik was al van plan het spel te gaan halen en zelf even te kijken hoe het werkt, zal niet zo heeeel moeilijk zijn.
Euj, kom je vaak op de markt? Nee zeker.quote:
Ga me nou niet vertellen dat ik het zelfs jou uit moet gaan leggen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfs mijn vriendin kan dat niet dus jij ook niet.
Ik gun je gewoon een leuke meetquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben blij dat je me wakker maakt zodat ik dit brandje tijdig kan blussen.
Ja, dan moeten de mensen hier kappen met het hunten van de lapo zodat ik die kan huntenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk niet he Muhahahahaha, wat is er nu belangrijker dan de OP up to date houden?
Prioriteiten stellen he.
Ja, leg me uit hoe jij in mijn inbox kanquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat ik het zelfs jou uit moet gaan leggen.
Dank je, dit waardeer ik van jequote:
Vroeger wel regelmatig, maar denk dat het een jaar of 6 geleden is dat ik daar voor het laatst ben geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Euj, kom je vaak op de markt? Nee zeker.
Nog 193 posts te gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan moeten de mensen hier kappen met het hunten van de lapo zodat ik die kan hunten.
Hoe ga ik je uitleggen waar die kraam van mn moeder ergens staat danquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vroeger wel regelmatig, maar denk dat het een jaar of 6 geleden is dat ik daar voor het laatst ben geweest.
Why?
Wie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha, ik schakel MK wel even in.
Topic kan zo vol zitten hoor, maar dan moet het wel leuk zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha, ik schakel MK wel even in.
Oh die vind ik wel hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ga ik je uitleggen waar die kraam van mn moeder ergens staat dan
Oh logisch jaquote:
Gezelligquote:
waarop jij met dit kwam:quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed plan. We weten niet of ze niet meer wilt komen. Bovendien hebben we nog ruim 2 weken de tijd, het heeft geen haast
vetgedrukte komt nogal aanvallerig over. Je geeft eigenlijk aan dat (o.a.) ik voor anderen beslis wie er van de lijst gehaald moeten worden, terwijl dat totaal niet het geval was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan lijkt het me geen probleem om van mensen die bevestigd hebben zelf niet meer te komen, van de lijst te halen, toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit wist ik al. Ik had al rekening gehouden met eventuele afzeggingen en er zijn ook redelijk wat mensen die zich onder voorbehoud hebben aangemeldt, het is dus mogelijk dat ook zij nog af kunnen vallen ivm andere afspraken.
Ik had je niet verkeerd begrepen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, en ik zei:
[..]
waarop jij met dit kwam:
[..]
vetgedrukte komt nogal aanvallerig over. Je geeft eigenlijk aan dat (o.a.) ik voor anderen beslis wie er van de lijst gehaald moeten worden, terwijl dat totaal niet het geval was.
En vervolgens begin jij over sneeuw.
Je had ook kunnen zeggen "Oeps, verkeerd begrepen!" of zoiets, want dat is precies wat er gebeurd is. Je had me verkeerd begrepen.
Kan gebeuren en ook niks mis mee, maar wel prettig als je dat ook laat blijken
En ik ga niet voor de 3e keer vertellen waarom ik dan wel de lijst heb aangepast, daarin ben ik duidelijk genoeg geweest
Ja, zal ik daarvoor zorgen dan? Ik weet wie wel/niet namelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan lijkt het me geen probleem om van mensen die bevestigd hebben zelf niet meer te komen, van de lijst te halen, toch?
Maar misschien wel een goed idee om de organisator daarvan op de hoogte te stellen, het is nou eenmaal een beetje rommeltjesachtig allemaal zo! En ik heb ook niet de werkelijkheid in pacht
Ik had de lapo per ongelukquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan moeten de mensen hier kappen met het hunten van de lapo zodat ik die kan hunten.
Ow beter, ik wilde alleen stiekem alvast kijken hoe het werkte en 12 euro is weinigquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwens Muhahaha, Fera heeft het spel en neemt die mee. Dus je hoeft hem niet speciaal te halen
Het kan sowieso geen kwaad toch om zelf ook het spel in de kast te hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow beter, ik wilde alleen stiekem alvast kijken hoe het werkte en 12 euro is weinig.
Ik loop een beetje achter met reageren, maar goed. Als je nu iets veranderd wilt hebben, kun je me altijd een DM sturenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een lijst wie komt en de op is meer ter info voor anderen die nog eventueel willen komen.
Voor dat geld haal ik hem gewoon, kost geen fluitquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan sowieso geen kwaad toch om zelf ook het spel in de kast te hebben
Het is wel leuk om te hebben inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow beter, ik wilde alleen stiekem alvast kijken hoe het werkte en 12 euro is weinig.
Er zijn wel wat kleine verschuivingen en toevoegingen, ik pm je zo wel een nieuwe lijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter met reageren, maar goed. Als je nu iets veranderd wilt hebben, kun je me altijd een DM sturen(of wachten totdat je zelf de lapo hebt
)
Ik vind dat altijd leuk zo'n volle spelletjeskastquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor dat geld haal ik hem gewoon, kost geen fluit.
Is prima. Of anders kan je altijd nog een modje vragenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zal ik daarvoor zorgen dan? Ik weet wie wel/niet namelijk.
Ik heb mijn kast al te volquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd leuk zo'n volle spelletjeskast![]()
Helaas heb ik dat niet
Ik heb wel spelkaartenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn kast al te vol. 2 spelletjes liggen er al bovenop
.
Weet ik, ik had niet kunnen voorzien dat een out of date lijst voor problemen zou zorgen, dat is wel mijn fout geweest maar ik had zoiets van, men let toch niet zo nauw op de opquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is prima. Of anders kan je altijd nog een modje vragen
Kleine suggestie: let op wie je quote en let op hoe je een berichtje tiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Kleine suggestie, vat eens niet alles zo verdomd persoonlijk op!!
Liegenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel spelkaarten![]()
Het wordt wel weer tijd voor een potje liegen
Magoed, de OP is nu min of meer up-to-date!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik, ik had niet kunnen voorzien dat een out of date lijst voor problemen zou zorgen, dat is wel mijn fout geweest maar ik had zoiets van, men let toch niet zo nauw op de op.
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel spelkaarten![]()
Het wordt wel weer tijd voor een potje liegen
en een volle boekenkast.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd leuk zo'n volle spelletjeskast![]()
Helaas heb ik dat niet
No offence hoor maar in jouw geval maakt het niet uit hoe ik een post in elkaar flans.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kleine suggestie: let op wie je quote en let op hoe je een berichtje tikt
Daar hebben mods toch geen tijd voor!!quote:
Tijd maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hebben mods toch geen tijd voor!!
Hoe dan?quote:
Ik werk. En ik heb verdomme geen zin om te lezen hoe die meet naar de klote gaat. Korte samenvatting zou super zijn.quote:
Er gaat niks naar de klote tam, er zijn wat afzeggingen maar dat is helemaal geen probleem. Enig probleem was dat ik dat niet in de op had laten zettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik werk. En ik heb verdomme geen zin om te lezen hoe die meet naar de klote gaat. Korte samenvatting zou super zijn.
Dat vind jij. En bedankt voor de insightquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No offence hoor maar in jouw geval maakt het niet uit hoe ik een post in elkaar flans.
Al gebruik ik carebear plaatjes en quotes dan nog krijg jij het voor elkaar om het als een belediging te zien
Ah vandaar. Oke. Die OP klopt toch nooit helemaal, dus achjaquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er gaat niks naar de klote tam, er zijn wat afzeggingen maar dat is helemaal geen probleem. Enig probleem was dat ik dat niet in de op had laten zetten.
men was bezig de lijst aan te passen zonder toestemming van desbetreffende users of muhahaha. Daar zei ik iets van en dat viel in verkeerde keelgatquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik werk. En ik heb verdomme geen zin om te lezen hoe die meet naar de klote gaat. Korte samenvatting zou super zijn.
Nee precies! Daarom deed ik er ook geen moeite voor. Ik heb alles op mijn bureaublad staan, helemaal up to date allesquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah vandaar. Oke. Die OP klopt toch nooit helemaal, dus achja
O ja, iemand moet dat doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ze zijn te druk met achter de schermen Yvonne te aanbidden!
Wat doe je op FOK! tijdens je werk dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh super oke. Dan nu weer zoet zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
men was bezig de lijst aan te passen zonder toestemming van desbetreffende users of muhahaha. Daar zei ik iets van en dat viel in verkeerde keelgat![]()
Meet is niet verziekt hoor
Oh plz stfu.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, iemand moet dat doen.
[..]
Wat doe je op FOK! tijdens je werk dan?
Samenvatting heeft iemand vast al gegeven.
Ze hielp juist door mij even te appen dat het mis gingquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh super oke. Dan nu weer zoet zijn.![]()
Mjah dat merk ik heel vaak bij jou met als gevolg dat ik er vaker voor kies om je te negeren. Kwestie van tijd tot je dat ook als beledigend gaat zien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat vind jij. En bedankt voor de insight
Weet ik, huppel is ook lief.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hielp juist door mij even te appen dat het mis ging.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hielp juist door mij even te appen dat het mis ging.
quote:
Dat vind jij, maar toch bedankt voor opnieuw een insightquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat merk ik heel vaak bij jou met als gevolg dat ik er vaker voor kies om je te negeren. Kwestie van tijd tot je dat ook als beledigend gaat zien.
Dit zal je ook wel als aanval opvatten terwijl je het ook als opbouwende kritiek zou kunnen zien
Sure, mag je aanpassen. Tof alles dat jullie komen. Blijven jullie trouwens ook slapen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:02 schreef Tamashii het volgende:
Zal ik dan ff naar doen. Wij kunnen wel op de normale deelnemers lijst i think en anders verbeteren ze maar. Dus bobby, rokje en ik.
Fappen op Gijp? Of Derksen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:04 schreef Royco1 het volgende:
Flikker maar op met dat kutweer hier.
Ik ga in bad VI kijken
Nein, we blijven niet slapen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sure, mag je aanpassen. Tof alles dat jullie komen. Blijven jullie trouwens ook slapen?
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nein, we blijven niet slapen.En dat wil je ook niet.
Hoezo niet, ik heb serieus 2 kamers waar ik jullie in kan gooienquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nein, we blijven niet slapen.En dat wil je ook niet.
De dagen worden langer...en dat is 't wel zo'n beetjequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avondMerk jij ook al iets van de lente?
Verveling level over 9000quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
Dat moment dat je op je telefoon in MyAT gaat kijken terwijl je achter de pc zit
Is 3 niet genoeg?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik heb serieus 2 kamers waar ik jullie in kan gooien.
Sturen jullie nog wel wat muzieklinkjes naar me toe?
De zon maakt mij elke ochtend veel te vroeg wakker!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De dagen worden langer...en dat is 't wel zo'n beetje
Geef mij die zonquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De zon maakt mij elke ochtend veel te vroeg wakker!
Hoe is je haar? Hoe is je haar? Al in de verf? PICS!!quote:
Kom maar halenquote:
Oooh ja muziek.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik heb serieus 2 kamers waar ik jullie in kan gooien.
Sturen jullie nog wel wat muzieklinkjes naar me toe?
15 minuten pp hequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh ja muziek.Dat wordt dikke hardcore.
Van wie moet je nog muziek ontvangen?quote:
ik moet nog beginnen....quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is je haar? Hoe is je haar? Al in de verf? PICS!!
Ik moet er ook nog 1 scoren, als ik gaquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen....
@ muhahaha muzieklinkjes![]()
Want ik kan altijd meer doorsturen.
Ik moet een luchtbed scoren...
Ik haat luchtbedden
Hooiquote:
Nog van redelijk wat mensen, ik stuur ze binnenkort een reminder en anders krijgen de anderen meer zendtijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van wie moet je nog muziek ontvangen?
Ja natuurlijk, ik reageer alleen niet altijdquote:
Grapje hoor. Chillen op blablablabla kijk maar op mijn foboquote:
Als? Je komt maar gewoonquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog 1 scoren, als ik ga
[..]
HooiAl zin in morgen?
Ik weet het nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als? Je komt maar gewoon
Als ik eerlijk ben...nog niet
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
ROYCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
IK MOEST AAN JOU DENKEN!!!!!
[ afbeelding ]
Volgens mij moet het maar snel lente worden voor jouquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als? Je komt maar gewoon
Als ik eerlijk ben...nog niet
Niet alleen voor haarquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij moet het maar snel lente worden voor jou
Voor jou hoop ik dat het nog heel lang sneeuwtquote:
Je mag mijn luchtbed wel lenen, die slaapt prinsheerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet een luchtbed scoren...
Ik haat luchtbedden
SMOELquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou hoop ik dat het nog heel lang sneeuwt
Niet zo'n bekkie jij hequote:
En er is nu geen hups in de buurt die hem laat leeglopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag mijn luchtbed wel lenen, die slaapt prinsheerlijk.
Ik wist niet dat je er zo'n last van kon hebben. Sterker nog, dat ik er last van zou hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij moet het maar snel lente worden voor jou
Zelfs toen ik hem heel slim andersom had neergelegd kwam je etterenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
En er is nu geen hups in de buurt die hem laat leeglopen
Het is te merken aan jequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er zo'n last van kon hebben. Sterker nog, dat ik er last van zou hebben
Dat is wel liefquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag mijn luchtbed wel lenen, die slaapt prinsheerlijk.
Volgens mij zijn heel veel mensen de winter nu wel zat. Hoor het overal om me heen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er zo'n last van kon hebben. Sterker nog, dat ik er last van zou hebben
Je vindt me wel liefquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfs toen ik hem heel slim andersom had neergelegd kwam je etteren. Kreng.
Dat weet ik nog nietquote:
Kussen en slaapzak heb ik ook wel liggenquote:
Ik haat ochtenden, beter laat je me dan met rustquote:
Waarom? Winter is leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn heel veel mensen de winter nu wel zat. Hoor het overal om me heen.
Ik weet het, sorryquote:
Want anders?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens heb ik er echt een bloedhekel aan als mn zoon "want anders....?" tegen mij zegt
Juist omdat je die haat vind ik het zo leuk om je dan te pestenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kussen en slaapzak heb ik ook wel liggen.
[..]
Ik haat ochtenden, beter laat je me dan met rust.
Deze winter niet meer, op een gegeven moment moet het toch eens afgelopen zijn met deze winterquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Winter is leuksneeuw, kou, etc. Lente bah
Ik hou van de ochtendquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist omdat je die haat vind ik het zo leuk om je dan te pesten
Hoef je geen sorry voor te zeggen gekkie. Ik vind het juist erg voor jou, ik weet hoe tof je bent als je beter in je vel zit enz. Dat gun ik jequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry
Het is niet alleen dat hoor. Samenloop van meerdere dingen bij elkaar denk ik.
Nice tryquote:
Nee, ik wil een witte Pasenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze winter niet meer, op een gegeven moment moet het toch eens afgelopen zijn met deze winter
Godsamme dat kan toch niet waar zijnquote:Vooruitzichten
Uitgesproken koud met temperaturen ruim beneden normaal. Overdag enkele graden boven nul en in de nachten lichte, soms matige vorst. In het weekend kans op wat (natte) sneeuw
Kussen neem ik zelf wel meequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kussen en slaapzak heb ik ook wel liggen.
[..]
Ik haat ochtenden, beter laat je me dan met rust.
DUS NU BEN IK NIE TOF HEquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen gekkie. Ik vind het juist erg voor jou, ik weet hoe tof je bent als je beter in je vel zit enz. Dat gun ik je
Moet te doen zijn aangezien die volgende week al isquote:
Minder tofquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kussen neem ik zelf wel mee
[..]
DUS NU BEN IK NIE TOF HE![]()
Doe dan in de badkamer, zodat mensen nog wel kunnen gaan kotsenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik slaap wel in de wc de volgende keer.
Ook in de badkamer werd gekotstquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan in de badkamer, zodat mensen nog wel kunnen gaan kotsen
Goed ideequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zullen we afspreken dat er bij ,muhahaha niet gekotst word
okthnxbye
Jij wilde toch sneeuw op je verjaardag?quote:
Komt wel weerquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het, ik vind mezelf ook niet tof, laat staan wat anderen van me denken
Goede deal wel. Kotsers mogen het overigens zelf opruimen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zullen we afspreken dat er bij ,muhahaha niet gekotst word
okthnxbye
Lijkt me niet meer dan fair.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goede deal wel. Kotsers mogen het overigens zelf opruimen.
Nee, ik zei dat het me niet zou verbazen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wilde toch sneeuw op je verjaardag?
[..]
Komt wel weer
Meeloopeffectquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een hekel aan kotsers, dan ga ik vanzelf mee doen... hoe noem je dat? Domino-effect ofzo?
Ik ben altijd de lul met opruimenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een hekel aan kotsers, dan ga ik vanzelf mee doen... hoe noem je dat? Domino-effect ofzo?
Ik ben geen meeloperquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meeloopeffect
Bij mij kun je niet van de reling barfen, dat vinden de onderburen niet zo tof (als ze er al zijn).
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen meeloperIk ben uniek in mijn soort
Beter is het lekker weer op je verjaardag zodat je een vette BBQ kan geven voor allemaal lieve FOK!kersquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat het me niet zou verbazen.
Beter in de tuin van de buren dan over de bankquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meeloopeffect
Bij mij kun je niet van de reling barfen, dat vinden de onderburen niet zo tof (als ze er al zijn).
Tuurlijk schatjequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toch he? Iedereen houdt van me
Beter gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter in de tuin van de buren dan over de bank
Ik ben er morgen nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje. Even kijken of ik morgen wat kan saboteren
!
Goed idee welquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter is het lekker weer op je verjaardag zodat je een vette BBQ kan geven voor allemaal lieve FOK!kers![]()
Ik kom dan niet trouwens![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toch he? Iedereen houdt van me
Zal toch welquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben op 1e pinksterdag jarig
dan is het mooi weer JAH
Dan ben ik er welquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Morgen kan ik ook niet. Klusje voor volgende week
.
Ja maar dat weten zij toch nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wel slecht van me zijn om dat daadwerkelijk te doen.
Ook zijn verjaardagquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed idee wel![]()
Al geeft Faxie precies dat weekend ook een meet geloof ik
Faxie zijn meet is al een combinatie van zijn verjaardag en de verjaardag van C_M.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook zijn verjaardaggewoon combineren
verjaardagmeet van Vinniiee en Faxie
Doet je internet het alweer?quote:
En C_M ook geloof ik.. Ik ga niet naar dat gehucht wat nagenoeg in België ligt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh tofquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie zijn meet is al een combinatie van zijn verjaardag en de verjaardag van C_M.
We hebben net een discussie gehad, ga nou niet WEER zoiets oprakelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar ik geloof dat hij nog een berichtje rond zou sturen met de dag en locatie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh tofdat was toch het weekend van 20 april?
En die discussie heb ik dus gemistquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben net een discussie gehad, ga nou niet WEER zoiets oprakelen.
als het dan is kan ik helaas nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar ik geloof dat hij nog een berichtje rond zou sturen met de dag en locatie.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die discussie heb ik dus gemist
Wat heb je dan die dag?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
als het dan is kan ik helaas niet
Wat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kijk het nieuws, belachelijk dat iemands uitkering gestopt werd omdat haar vriend IETS te vaak bij haar was omdat ze borstkanker heeft/had
Jesusquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kijk het nieuws, belachelijk dat iemands uitkering gestopt werd omdat haar vriend IETS te vaak bij haar was omdat ze borstkanker heeft/had
Altijd vast houden aan regels, zo fijn bij de sociale dienst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Festival, roadburn van donderdag 18 april t/m zondag 21 aprilquote:
Ja echt he?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd vast houden aan regels, zo fijn bij de sociale dienst.
Ach, dat is ook leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Festival, roadburn van donderdag 18 april t/m zondag 21 april
Nee, hoor ik ken het spel niet...... of bedoel je een andere engel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef muhahaha het volgende:
Vroeger gingen ze controleren hoeveel kussens er op je bed lagen.quote:
Zijn er nog meer engeltjes dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, hoor ik ken het spel niet...... of bedoel je een andere engel?
Maar moeilijk zal het vast niet zijn....
Dat ik in de bijstand kwam, kwamen ze ook thuis kijkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze controleren hoeveel kussens er op je bed lagen.
Stelregel was 1 kussen per persoon. Dus als jij altijd op 2 kussens slaapt besloten ze al dat je samenwoont
Goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze controleren hoeveel kussens er op je bed lagen.
Stelregel was 1 kussen per persoon. Dus als jij altijd op 2 kussens slaapt besloten ze al dat je samenwoont
Nietusquote:
Allangquote:
Ik ken het spel ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn er nog meer engeltjes dan?![]()
![]()
![]()
Nee, dat denk ik ook niet.
Je kan het desnoods ook zelf makenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is fijn. Ik ga het wel halen, ik wil gewoon kijken wat het is
.
Je hebt het echt zwaar he?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Dat moment dat je dacht dat het een uur of 10 is en het pas 8 uur blijkt te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt het echt zwaar he?
Waarom ga je niet savonds weer lekker sporten ?Omdat het een luie hond isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En wie is dat?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt het echt zwaar he?
Waarom ga je niet savonds weer lekker sporten ?Vorige week donderdag ging ik niet voetballen omdat ik spierpijn in m'n hele rug had en morgen niet omdat concertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En sportschool heb ik geen discipline voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |