Ik LOLdequote:
Ja kloptquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
ik zie jou iemand voor als een nerdje, die skinny is en met gare schoenen loopt en op fok! allochtonen kan uitschelden haha nerdje, zeg het dan tegen mijn neus dat ik een kut allochtoon ben? dan zullen we zien wat ik met jou ga doen kk sukkel
Denk je dat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja kloptwat leuk dat je in een ik vorm praat. De ervaring leert dat het meestal uitloopt tot wij.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:42 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Denk je dat?
Laten we het even uitproberen dan?
quote:
Nadat hij bibberend in een hoekje van de tram heeft gezeten vol met angst en pijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:39 schreef smitjew het volgende:
En uiteindelijk ben je zo snel mogelijk naar een pc gerend om dit topic te maken.
Oké, een ontwetende met een ziekelijke allochtonenfobie dan.quote:
als ik een fobie had, was ik de tram niet ingegaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oké, een ontwetende met een ziekelijke allochtonenfobie dan.
Aan de traumatische ervaring te horen die je eraan hebt overgehouden kan je beter op je zolderkamertje blijven zitten denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef spierbal het volgende:
[..]
als ik een fobie had, was ik de tram niet ingegaan.
Blabla praatjes a mattie. Wij rollen die Turkse bitches.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
ik zie jou iemand voor als een nerdje, die skinny is en met gare schoenen loopt en op fok! allochtonen kan uitschelden haha nerdje, zeg het dan tegen mijn neus dat ik een kut allochtoon ben? dan zullen we zien wat ik met jou ga doen kk sukkel
Blijf gewoon net als ik op je zolderkamerquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef spierbal het volgende:
[..]
als ik een fobie had, was ik de tram niet ingegaan.
Hoe rol je die dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Blabla praatjes a mattie. Wij rollen die Turkse bitches.
dankjewel, ik wist niet dat iets kht vinden meteen racisme isquote:
Nee, dat is dit:quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:36 schreef spierbal het volgende:
[..]
dankjewel, ik wist niet dat iets kht vinden meteen racisme is
zal je tandens eens utielkaar slaan kut keeskopquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef -supergirl- het volgende:
kutallochtonen: ALTIJD terechte klacht
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal je tandens eens utielkaar slaan kut keeskop
KOM DAN AAPquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal je tandens eens utielkaar slaan kut keeskop
KOMEN ZAL IK ZEKER, VUIGE CUMBUCKETquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |