Nope.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier die GOW: judgment gaat halen? Stoma misschien?
Code voor gratis wapenskin: 3RVWH-2DDYH-Y2FYX-C3DPV-CRQ9Z
quote:Motorrijschool Karin Aalhuizen
Beste Motorliefhebbers,
Volgens mijn bronnen komt het betere weer langzaam op gang en zal met de paasdagen de temperatuur weer eens op een dit voelt lekker aan temperatuur komen!
Tijd om weer eens na te denken om te starten met motorrijden!
Speciaal voor diegene die willen proeven aan het motorrijden en daarbij de nodige tips krijgen organiseren wij een Try The Bike!
Deze kost ¤ 30,- en duurt twee uur!
Bovendien krijgt u deze twee uur solo les, dus geen 4 of 6 man op 1 instucteur!
Let er wel op dat vol ook echt vol is aangezien wij zelf ook graag een stukje gaan motorrijden!
Dat is goedkoop! Zal ze eens contacten, daarvoor wil ik wel eens op en neer naar Oosterhoutquote:
Kun je meteen je AVB halenquote:
Hoop dat je dan les krijgt van Niels, dat is echt een briljant toffe kerelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is goedkoop! Zal ze eens contacten, daarvoor wil ik wel eens op en neer naar Oosterhout
Haha, ik ga eens kijken. Oosterhout is wel dik half uur kneurenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoop dat je dan les krijgt van Niels, dat is echt een briljant toffe kerel
Komt door de naam natuurlijk
In het zonnetje is het stiekem nog best wel lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:54 schreef Michhas het volgende:
Beetje in de zon chillen op kantoor, lekker hoor
Het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het zuiden is het altijd mooi en zonnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |