quote:
Beckhamquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Asap het volgende:
Graag 4 Britse spelers die voor AC Milaan hebben gespeeld
Mark Hatelyquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Asap het volgende:
Graag 4 Britse spelers die voor AC Milaan hebben gespeeld
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Er staat me iets bij dat Ian Rush in Italië heeft gespeeld, dus ik ga voor hem.
3e op de lijst met doelpunten voor Engeland. 12 wedstrijden voor AC en 9 doelpunten, toen heimwee na een paar maanden en weer terug.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:57 schreef Asap het volgende:
Nog een andere was een echte doelpuntmachine die in de jaren 50, 60 en 70 furore maakt. Slechts 1 seizoen in Milaan gespeeld
Jimmy Greaves ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef Asap het volgende:
De Watford speler die Milaan eigenlijk wilde halen was John Barnes, maar ze kochten(aldus het gerucht
)
[..]
3e op de lijst met doelpunten voor Engeland. 12 wedstrijden voor AC en 9 doelpunten, toen heimwee na een paar maanden en weer terug.
quote:
Hans Kraaij Jr en Diego Biseswar. Beiden in de Kuip gegeven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
2 spelers delen een vrij uniek record in de eredivisie. Zij kregen al na 3 seconden een gele kaart. Wie zijn deze spelers?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr en Diego Biseswar. Beiden in de Kuip gegeven.
Hintje ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke Engelse club speelt in de Schotse competitie?
Zweden, serieus? 2011 Dat is nog niet zo lang geleden hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is lastig, ik ga er een aantal gokken waarvan ik niet zo 1, 2, 3 een kwalificatiewedstrijd tegen Nederland kan herinneren
Noord-Ierland, Liechtenstein, Servië, Montenegro, Griekenland, Polen, Oekraïne, Letland, Litouwen, Zweden.
O jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zweden, serieus? 2011 Dat is nog niet zo lang geleden hoor![]()
Het is iets lichamelijks.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dan moet je toch echt een hintje geven deze speler is totaal onbekend laat staan wat er zo bijzonder aan is
Wel een prothese, maar geen arm.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus hij had een hartkwaal en buiten dat nog een lichamelijke aandoening?
Armprothese?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet er nu vandoor, ben er morgenmiddag pas weer, ik zet het antwoord in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden zo'n scheidsrechter
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Zenit dus en die club die fanneke noemt?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Je denkt in de goede richting, maar om welke 2 clubs gaat het?
Baltika Kaliningrad, die zocht ik.quote:
Dat was die 6-6 denk ik dan. Dus doelpuntrijkste gelijkspel ooit?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat was er zo bijzonder aan de wedstrijd RKC-FC Twente in 1991?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was die 6-6 denk ik dan. Dus doelpuntrijkste gelijkspel ooit?
FC Volendam?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke club heeft het Eredivisie-record van minste doelpunten in één seizoen op zijn naam staan?
voor of tegen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke club heeft het Eredivisie-record van minste doelpunten in één seizoen op zijn naam staan?
Goeie vraag. Ik ben, vanzelfsprekend, uitgegaan van doelpunten voor.quote:
Puur voor Oranje of ook voor andere landen? Want ik kan me de Nigeriaan Henri Onzuwerike nog herinneren..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:18 schreef satecl het volgende:
Wie is de laatste international die ook voor Veendam heeft gespeeld?
De laatste international bij Oranje, die ook een verleden bij Veendam heeft gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Puur voor Oranje of ook voor andere landen? Want ik kan me de Nigeriaan Henri Onzuwerike nog herinneren..
Hennie Meijer komt er sowieso na, maar ik weet niet of hij de laatste is...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Dick Nanninga, of gaat dat dan weer te ver terug?
Hoe zou het met Dick gaan ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Dick Nanninga, of gaat dat dan weer te ver terug?
Auassarquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Om 'm maar even in leven te houden: samen met wie kwam Schaken van VVV naar Feyenoord?
Bart Goor hè.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef satecl het volgende:
Om bij Feyenoord te blijven. Welke naam ontbreekt er bij dit rijtje:
Seizoen 2005-2006. Deze spelers zijn vertrokken:
Gabor Babos (NEC, verhuurd)
Zbigniew Malkowski (Hibernian, Schotland)
Ramon van Haaren (nog niet bekend, was verhuurd aan Sparta Rotterdam)
Glenn Loovens (Cardiff City, Engeland)
??????? (Anderlecht, België)
Anthony Lurling (1. FC Köln, Duitsland, was vorig seizoen verhuurd aan NAC Breda)
Ebi Smolarek (Borussia Dortmund, Duitsland, was vorig seizoen verhuurd).
Helemaal goed!quote:
Advocaat, Hiddink, Van Gaal, Rijkaard, Stevens, Van Marwijk, Rinus Michels, Cruijffquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Helemaal goed!
Als ik even voor mag dringen. Ik heb nog een leuke vraag: Noem alle Nederlandse trainers die een Europese beker met een club hebben gewonnen.. Het zijn er 10(volgens mij)
Klopt. De laatste nog... Al zou die wel discutabel kunnen zijn bij een erg strenge jury.quote:
Pfff. Het is niet mijn dag... Die was ik ook vergetenquote:
quote:
Neequote:
Galatasaray is goed, Brescia niet. Club uit een grote stad in een andere competitiequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hij heeft ook voor Galatasaray gespeeld ik dacht 1997-2001
1994-1995 weet ik niet, wilde gok Brescia?
Ook niet. De stad is ook wel wat groter dan Glasgow, maar geografisch denk je de juiste kant op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
hmmm ja een transfer van Brescia naar Barcelona is ook wel erg vergezocht.
Dan gok ik op Glasgow Rangers
Gloeiend heet, maar dus net een andere club in Londen Bij deze club zijn de laatste jaren wat Nederlanders actief geweest, niet alleen als spelerquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik dacht toch echt dat Glasgow de grootste stad van Schotland was![]()
Dan zal het wel een engelse club zijn, Chelsea?
Toch ging hij echt van PSV naar White Hart Lanequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dan blijven dus over Fulham en Spurs.
Aangezien Fulham in de jaren '90 nog in de lagere divisies speelde moet het wel Tottenham zijn. Al kan ik me niks meer herinneren van Popescu bij de Spurs.
Juan , Gabrich , Rosales en Cvitanichquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
In de loop der jaren hebben tientallen zo niet honderden buitenlandse spelers een succesvolle periode bij Ajax gekend. Echter zijn hier opvallend weinig spelers bij uit Argentinie, terwijl dit land(op Brazilie na) de meeste voetballers in buitenlandse competities heeft spelen.
Toch zijn er 4 Argentijnen die bij Ajax hebben gespeeld, wie zijn dit?
Franz Hasil?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Rensenbrink was in 1969 rond met Feyenoord, dat een opvolger voor Coen Moulijn wilde. Happel vond Moulijn echter nog goed genoeg en had liever een andere speler. Wie kwam er toen naar Rotterdam?
Hmm te makkelijk blijkbaar.. maar goed!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Seeler, dat was nog iemand die ik wilde noemen maar waar ik niet op kwam. Bierhoff twijfelde ik over.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Klaus Allofs had ik ook nog in m'n hoofd
Völler en Hrubesch ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:28 schreef Asap het volgende:
Graag de 5 (ex)-spelers met de meeste doelpunten voor het nationale elftal van Duitsland
Maar denk niet dat ie 90 interlands heeft. Zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Hrubesch was idd ook iemand die ik nog in m'n gedachten had.
Die maakt het rijtje compleetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar denk niet dat ie 90 interlands heeft. Zou wel kunnen.
Maaar terwijl ik dit type komt er een Oh-jaatje met Karl heinz Rumenigge.
Hij had niet deelgenomen aan het WK eerder dat jaar?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:28 schreef tong80 het volgende:
Kevin Keegan werd in 1978 europees voetballer van het jaar. Wat was/is er bijzonder aan ?
Juistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij had niet deelgenomen aan het WK eerder dat jaar?![]()
![]()
Ruud Geels ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke Oranje-international met meer dan 20 interlands heeft een moyenne van hoger dan 1 gescoorde goal per interland?
Bij mijn weten is het er maar eentje.
Klopt, 28 goals in 23 interlands.quote:
Ipswich Town, Nottingham Forestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
Kaiserslautern is de juiste, seizoen 1997-1998
ik vraag me af of dit vaker gepresteerd is?
Welk uniek feit heeft Forrest op zijn naam staan ?quote:
Meer Europacups dan landstitels?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk uniek feit heeft Forrest op zijn naam staan ?
2 EC-1 één landstitel idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Meer Europacups dan landstitels?
Abe ligt te veel voor de hand ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie is de clubtopscorer aller tijden van sc Heerenveen?
Dat vroeg je dan ook niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoewel ik me net bedenk dat het wel zou kunnen, maar hij speelde nog niet in de Eredivisie zoals we hem nu kennen.
Misschien Camataru in één seizoen ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goed punt
Dan vraag ik het bij deze over de Eredivisie
Nee, het is wel in meerdere seizoenen gedaan. Door een speler die meerdere keren bij Heerenveen onder contract heeft gestaan.quote:
Dan zou ik zeggen Gerald Sibon??quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, het is wel in meerdere seizoenen gedaan. Door een speler die meerdere keren bij Heerenveen onder contract heeft gestaan.
Gruwelijk Oh-Jaatje wordt dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, het is wel in meerdere seizoenen gedaan. Door een speler die meerdere keren bij Heerenveen onder contract heeft gestaan.
Hou vaak kwam ie terug dan ?quote:
hij heeft 2 periodes Heerenveen gehad. Hij is van Heerenveen naar PSV gegaan en na een avontuur in Duitsland weer teruggekeerd naar het Abe Lenstraquote:
En vorig seizoen nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hij heeft 2 periodes Heerenveen gehad. Hij is van Heerenveen naar PSV gegaan en na een avontuur in Duitsland weer teruggekeerd naar het Abe Lenstra
Dat kan alleen maar Rene vd Gijp zijn..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
Wie werd weggestuurd bij de jeugd van Feijenoord omdat ie met bolhoed op, zich in een taxi liet afzetten voor een training ?
Juistquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Rene vd Gijp zijn..
Zeg dat dan en stel wel een leuke vervolgvraag.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
We weten allemaal dat je Ruud Geels bedoelt
Leiscester City ?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Roberto Mancini is trainer van Manchester City. Hij voetbalde echter ook bij een Engelse club. Welke?
Allemaal goed, ik mis er nog 1quote:Op maandag 1 april 2013 12:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Charisteas, Cruijff, Groot, Geels, Koeman?
Heb het ooit gelezen in een artikel in de (toen nog) Sportweek en het op een of andere manier nooit meer vergetenquote:Op maandag 1 april 2013 13:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]![]()
Wel knap dat deze toch niet makkelijke vraag zo snel geraden is.
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dan zal er nu wel een Feyenoord-gerelateerde vraag komen
Cor van der Gijpquote:Op maandag 1 april 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Wie is de topscorer allertijden van Feyenoord? En speciaal voor tong: dan bedoel ik gewoon vanaf 1908 en niet alleen eredivisie
Dat is de nummer 3. Wel topscorer van Feyenoord als je alleen de betaald voetbal-periode bekijkt.quote:
Ook niet goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guy Roux bij Auxerrequote:Op maandag 1 april 2013 14:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
o die
Hoe kunnen we Jaap nu vergeten...
Welke buitenlandse trainer was maarliefst 44 jaar in dienst als hoofdcoach van dezelfde club?
quote:Op maandag 1 april 2013 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
De paasverplichtingen roepen mij, ik gooi het antwoord wel in een spoilertje, anders slaat het topic zo doodNooit opgekomen. Had Puck van Heel gegokt. 50 jaar recordinternational geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Harmen Siezen ? Sorry ik bedoelde Lippi.quote:Op maandag 1 april 2013 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie stond als enige trainer in 4 CL finales ?
Lijkt hij wel op jaquote:Op maandag 1 april 2013 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harmen Siezen ? Sorry ik bedoelde Lippi.
Aller-tijden in europese competitiesquote:Op maandag 1 april 2013 19:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat is Pelle, aangezien nederland in europa ligt.
Een spits.quote:
Juist. Lex Schoenmaker. Voor menigeen onbekend maar van mijn tijd.quote:
Geen 1, als eredivisieclub kun je niet in de eerste divisie spelenquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ben er weer.
Welke eredivisieclub werd ongeslagen kampioen in de eerste Divisie ?
Zou kunnen. Ik ken alleen deze Brabantse club.quote:
Betreft dit PSV Eindhoven in de jaren 20?quote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ben er weer.
Welke eredivisieclub werd ongeslagen kampioen in de eerste Divisie ?
Voor de duidelijkheid, het is natuurlijk goed.quote:
Puck van Heel. Toch wel een legende.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie sloeg de eerste paal van De Kuip?
Natuurlijk. Zoals tong al zei 50 jaar recordinternational geweestquote:
Ik dacht Norman Whiteside, jaar weet ik niet meer, 90?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:49 schreef satecl het volgende:
Wie is de jongste speler ooit op een WK? En in welk jaar was dat?
Norman Whiteside helemaal goed! Met het jaartal zit je er naast. Die laat ik nog even open.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht Norman Whiteside, jaar weet ik niet meer, 90?
Nee. Je hebt verkeerd gegoogled.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:56 schreef PIETR het volgende:
Dat was Germinaal Beerschot dacht ik? 5-2 de uitslag?
Hoe kwam je op Germinal en op de uitslag ?quote:
Het was Germinal Ekeren. En verder gewoon Beerschot.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:30 schreef PIETR het volgende:
Klassieke Feyenoord quizvraag. Dus dat weet je gewoon.
Koeman speelde beide finales volgens mij gewoon.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik gok op Ronald Koeman, meen dat die in 1988 bij PSV geschorst was.
De tweede heb ik geen eens een idee waarmee ik de gok kan wagen
Kieft speelde gewoon in de finale tegen Benfica...quote:
Hij nam zelfs 1 van de strafschoppenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kieft speelde gewoon in de finale tegen Benfica...
Ik heb deze vraag van Wikipedia... Dan klopt het daar niet. Excuses daarvoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kieft speelde gewoon in de finale tegen Benfica...
quote:Slechts acht spelers ooit wonnen in één jaar de Europacup I en het Europees Kampioenschap. In 1964 was het Luis Suárez Miramontes die met Internazionale de Europacup I won en met Spanje Europees Kampioen werd. In 1988 waren het vijf spelers, te weten Hans van Breukelen, Ronald Koeman, Berry van Aerle, Wim Kieft en Gerald Vanenburg. Zij wonnen met PSV de Europacup I en met het Nederlands Elftal het Europees Kampioenschap. In 2000 wonnen Nicolas Anelka en Christian Karembeu met Real Madrid de Europacup en met Frankrijk het Europees Kampioenschap. Van deze spelers speelden Kieft en Karembeu echter in geen van de finales mee.
Dat zou vast wel een bijdehande neger zijn. Davids of Bogarde. Ik kies dan voor Bogarde.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:06 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse speler is bevriend met Karembeu ?
Goed Bosquote:Op woensdag 3 april 2013 15:17 schreef Bos81 het volgende:
Seedorf uiteraard. Bekende beelden na zijn gemiste strafschop tegen Frankrijk in 96.
Dat is fout, daar hebben ze weliswaar samengespeeld maar dat was niet voor de eerste keer..quote:
Auxerre ?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar begon Marcel Desailly zijn profcarriere ?
Volgens mij speelde hij bij Marseille toen dat team de Europacup won, toen was ie volgens mij nog best jong. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat dat ook zijn eerste club is geweest...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar begon Marcel Desailly zijn profcarriere ?
Klopt. Dus zou best goed kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij speelde hij bij Marseille toen dat team de Europacup won, toen was ie volgens mij nog best jong. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat dat ook zijn eerste club is geweest...
Geen Marseille in ieder gevalquote:Op woensdag 3 april 2013 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij speelde hij bij Marseille toen dat team de Europacup won, toen was ie volgens mij nog best jong. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat dat ook zijn eerste club is geweest...
St Etienne ?quote:
In Frankrijk welquote:Op woensdag 3 april 2013 16:01 schreef tong80 het volgende:
Was dat een grootmacht ? Nooit een EC gewonnen of finale gespeeld.
Bats ?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
wie was daar doelman in het laatste kampioensjaar?
Landreau ?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, het gaat om een doelman die nu nog actief is.
Jan Boskampquote:Op woensdag 3 april 2013 17:28 schreef PIETR het volgende:
Welke Feyenoorder werd in de thuiswedstrijd van de UEFA CUP finale in 1974 in de tweede helft erin gebracht, en later weer gewisseld?
Goeie ingeving. In 75 als speler van RWDMquote:Op woensdag 3 april 2013 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn eerste ingeving was diezelfde Boskamp.
De eerste Nederlander in Engeland. Bij Ajaxenj Arsenalquote:Op woensdag 3 april 2013 20:31 schreef Irritatie100 het volgende:
wat was er bijzonder aan de loopbaan van Gerrit Keizer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |