ja dag, die zou veelste strak zitten bij jou.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, heb nieuw pakje.
nee, mijn poesje is helemaal van slagquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha lekker voor je
of naja juist niet lekker voor je
maar je snapt mij wel
Gelijk schelden deze kantoortuinboi.quote:
Noem je me nou dik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
ja dag, die zou veelste strak zitten bij jou.
dus je ondertitel liegt of je bent kieskeurig en een zeikwijfquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee, mijn poesje is helemaal van slag
Sorry, daar kan ik niets aan doenquote:
wat pafferig jaquote:
waar aan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik niets aan doen
kan moeilijk iedereen mijn poesje laten betredenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus je ondertitel liegt of je bent kieskeurig en een zeikwijf
of beide
rot voorje
Ahhhh kijk nou hoe schattig, alle pluizebolletjes in een kopjequote:
Aan de tweede wereldoorlog.quote:
hoeft ook niet iedereen tochquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan moeilijk iedereen mijn poesje laten betreden
2x raden van wie deze proza komtquote:Soît, daar heb je misschien gelijk in, maar die man heeft zowat elke erg beroemde dame in haar rosbiefdepositootje geramd met zijn purperen penetraatpiraat.
Gewoon iedereen die wil, hou je nog genoeg vrije tijd over.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan moeilijk iedereen mijn poesje laten betreden
rosbief he¿ wat een vuile jatter die gast.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die wil, hou je nog genoeg vrije tijd over.
Djeez?quote:
dat is vas_damsko haar motto ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die wil, hou je nog genoeg vrije tijd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |