Sorryquote:
*Pling.quote:
Lol, waarom 2 klassen dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht, zijn 2 klassen voor deze opleiding, 1 volwassen opleiding (zit ik in, met 5 anderen) en de dagopleiding met gillende pubers.
quote:
Is het eten klaar?quote:
Volwassen opleiding is de versnelde (2 jaar) en de dagopleiding normaal.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol, waarom 2 klassen dan?Wist niet dat ze rekening hielden met leeftijd bij opleidingen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil je best nog een afwijking bezorgen, o benen of zo.
quote:
Ja, en ik ook. Veeg je mijn billen?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil je best nog een afwijking bezorgen, o benen of zo.
Want..quote:
Nee hoor, ik kies er voor daar niet op te reagerenquote:
Aha aha. Waarom doet niet iedereen die versnelde dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volwassen opleiding is de versnelde (2 jaar) en de dagopleiding normaal.
Oh nou eh... uhm.... okay.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kies er voor daar niet op te reageren
Ligt aan de omstandigheden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want..
Dat kan je ineens niet meer zelf?
Omdat niet iedereen 18+ isquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha aha. Waarom doet niet iedereen die versnelde dan?
Nee, maar netjes van je voldoende.quote:
Begin maar bij het begin.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, waar zal ik beginnen?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar netjes van je voldoende.
OK.
't werkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom krijg ik dit als resultaat als ik zoek op twerken?
[ afbeelding ]
Ik ben moe.quote:
Zosk pls.quote:
Ok, nou dan hoeft het niet hoor :s lekker rondlopen met een burnout in mijn witte boxerquote:
Ja wat dacht je van al die walvissen met kilo's plastic in hun maag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
Wisten jullie trouwens dat eenden enz echt zo'n beetje alles opvreten wat ze tegenkomen?
Zag laatst een pic van een dode eend die al zo ver verrot was dat je zijn maaginhoud kon zien. Er zat een hele aansteker in, plastic dopjes van flesjes, enz. enz.
Echt zo zielig!! MENSEN DENK WAT JE OP STRAAT OF IN HET PARK OP DE GROND GOOIT!!!
Gvd, hardop gelachen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
Wisten jullie trouwens dat eenden enz echt zo'n beetje alles opvreten wat ze tegenkomen?
Zag laatst een pic van een dode eend die al zo ver verrot was dat je zijn maaginhoud kon zien. Er zat een hele aansteker in, plastic dopjes van flesjes, enz. enz.
Echt zo zielig!! MENSEN DENK WAT JE OP STRAAT OF IN HET PARK OP DE GROND GOOIT!!!
Soort 4ebe :squote:Op woensdag 20 maart 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
Ik moet jouw witte boxer aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, nou dan hoeft het niet hoor :s lekker rondlopen met een burnout in mijn witte boxer![]()
zou dat ook met mensen werken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
Vooral dat "Echt zo zielig!!!!!!!" Echt. I can't.quote:
niet zoveel tochquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn hier allemaal onbekende mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |