Ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Is een VMSDKR topiekje togg
maar heb je toch een gif gegevenzie je hoe leuk ik je vind sma
Ik kap je naam niet af, integendeel. Ik heb meer iets tegen de mensen die denken dat jij er geen bijzondere betekenis hebt met jou naam.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zeg, ga je eigen naamtopic verdienen in plaats van het mijne een beetje te kapen.
Vriend, je speelt met mijn prive.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef H4ppy het volgende:
Het feit dat de foto's van die nepsjon niet te vinden zijn dmv reverse image searching is zorgwekkend...
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou Rodawa doen. Patricia ook. Patricia is lekker.
Ik bedoelde wie vmsdkr is maar dat ben jij dus. Hoi aangenaamquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Patricia. Maar ik zou jou ook hard ontregelen.
Wordt? Dat is hij nu al. Ik heb hem mijn kontje geschonken achter het perron. Daar ging mijn welgeliefde maagdenvlies.quote:
Jij schenkt iedereen met minstens vijf euro in de portemonnee je kontje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wordt? Dat is hij nu al. Ik heb hem mijn kontje geschonken achter het perron. Daar ging mijn welgeliefde maagdenvlies.
quote:
Wordt ook een coole Fokkerquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:25 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou hem mijn moeder en toekomstige vriendin schenken.
Je moeder hoef je me niet te schenken. Die wist mij zelfstandig prima te vinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:25 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou hem mijn moeder en toekomstige vriendin schenken.
Terechts dragend.quote:
Zelden zo trots op haar geweest.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moeder hoef je me niet te schenken. Die wist mij zelfstandig prima te vinden.
Qua kapsel qua haar ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |