- hahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:04 schreef VMSDKR het volgende:
Staat nergens voor nee, vroeger eens bedacht toen ik een nickname moest hebben.
Mocht er overigens nog onduidelijkheid bestaan over mijn voorkomen, circulerende pics van mij zijn nep. Dit is de enige echte VMSDKR:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:04 schreef VMSDKR het volgende:
Mocht er overigens nog onduidelijkheid bestaan over mijn voorkomen, circulerende pics van mij zijn nep. Dit is de enige echte VMSDKR:
[ afbeelding ]
Niks mis mee toch?quote:
Eindelijk eens de bondkraagjes positief in het nieuws.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Hier nog een foto van mij waar ik met opzet stoer op kijk. Meisjes vinden dat sexy en leuk:
[ afbeelding ]
Ken je de term zeiksnor ?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de term zeiksnor ?
Of snotverkouden ?
Orgineel.quote:
Google en plaatjes bij de vleet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Orgineel.
Hoe kom je aan een plaatje van Hitler ? Zijn moelijk te vinden op internet.
Belg hè ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:43 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Google en plaatjes bij de vleet.
Tuurlijk. Ik pik mensen zonder ironie er gelijk uit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:39 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Dat weet je al langer dan vandaag hé.
Same here.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Is waarschijnlijk gewoon random getypt
Is tegenwoordig idd Buenos Aires-Dakar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef Rodawa het volgende:
Ik vergeet altijd de juiste letters, dus ik onthou het maar aan 'Vamos Dakar' zonder de klinkers.
Ja hee, ik raak net gewend aan VMSDKR, een naamswijziging naar BNSRSDKR zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig idd Buenos Aires-Dakar.
*Hardop lachtquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja hee, ik raak net gewend aan VMSDKR, een naamswijziging naar BNSRSDKR zie ik niet zitten.
Kick ik hem toch voor jequote:Op woensdag 20 maart 2013 18:34 schreef VMSDKR het volgende:
Een naamtopic door de grote tong80 is wel een eer.
Leuke user!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef Rodawa het volgende:
Ik vergeet altijd de juiste letters, dus ik onthou het maar aan 'Vamos Dakar' zonder de klinkers.
Denken dat VMSDKR zo simpel is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Is waarschijnlijk gewoon random getypt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat VMSDKR zo simpel is.
Denken dat er geen diepe betekenis zit in wenfer2.Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat VMSDKR zo simpel is.
Denken dat er geen diepe betekenis zit in wenfer2.Totdat hij er zelf mee komt, zullen we het nooit wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:14 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Totdat hij er zelf mee komt, zullen we het nooit weten
Nee, ik dacht dat je mij een leuke user vond.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hoezo?
ben jij een kloon van hem?
Ik vind je wel een leuke user hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je mij een leuke user vond.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef H4ppy het volgende:
Het feit dat de foto's van die nepsjon niet te vinden zijn dmv reverse image searching is zorgwekkend...
Godverdomme. Even kreeg ik een warm gevoel, maar vervolgens deel je toch nog een steek uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik vind je wel een leuke user hoor
Maar VMSDKR is lekkerder.
ja jij bent ook leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je mij een leuke user vond.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Godverdomme. Even kreeg ik een warm gevoel, maar vervolgens deel je toch nog een steek uit.
Is een VMSDKR topiekje toggquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef Rodawa het volgende:
Teringlijers. Jullie geven me allemaal een compliment in de eerste regel, maar in de tweede regel zeggen jullie dan toch weer iets waardoor ik me niet speciaal meer voel.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Is een VMSDKR topiekje togg
maar heb je toch een gif gegevenzie je hoe leuk ik je vind sma
Ik kap je naam niet af, integendeel. Ik heb meer iets tegen de mensen die denken dat jij er geen bijzondere betekenis hebt met jou naam.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zeg, ga je eigen naamtopic verdienen in plaats van het mijne een beetje te kapen.
Vriend, je speelt met mijn prive.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef H4ppy het volgende:
Het feit dat de foto's van die nepsjon niet te vinden zijn dmv reverse image searching is zorgwekkend...
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou Rodawa doen. Patricia ook. Patricia is lekker.
Ik bedoelde wie vmsdkr is maar dat ben jij dus. Hoi aangenaamquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Patricia. Maar ik zou jou ook hard ontregelen.
Wordt? Dat is hij nu al. Ik heb hem mijn kontje geschonken achter het perron. Daar ging mijn welgeliefde maagdenvlies.quote:
Jij schenkt iedereen met minstens vijf euro in de portemonnee je kontje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wordt? Dat is hij nu al. Ik heb hem mijn kontje geschonken achter het perron. Daar ging mijn welgeliefde maagdenvlies.
quote:
Wordt ook een coole Fokkerquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:25 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou hem mijn moeder en toekomstige vriendin schenken.
Je moeder hoef je me niet te schenken. Die wist mij zelfstandig prima te vinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:25 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou hem mijn moeder en toekomstige vriendin schenken.
Terechts dragend.quote:
Zelden zo trots op haar geweest.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moeder hoef je me niet te schenken. Die wist mij zelfstandig prima te vinden.
Qua kapsel qua haar ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |