abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124670913
Ik heb persoonlijk altijd gevonden: het ligt allemaal aan je rechterhand.
Ook op een 25kw-fiets kun je jezelf platrijden namelijk.

Zolang je jezelf een beetje in de hand hebt (... :P) is er weinig mis met een 600'tje om op te beginnen hoor. Maar als jij je prettiger voelt op een lichtere fiets moet je dat zeker doen.
pi_124673605
Het is vooral dat je met een vol vermogen GSXR nog wel eens onbedoeld op het achterwiel terecht zou kunnen komen. Maar ik ben het met je eens dat begrenzen symptoombestrijding is. Gewoon goed leren rijden. Fietsen rijden ook prettiger als ze gewoon hun normale vermogen hebben.

Ik vind trouwens die tweede Gixxer die je postte het mooiste. Zeldzaam inderdaad. Overigens heb ik tot nu toe nooit geweten waaraan je een SRAD kon herkennen :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_124674597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:25 schreef BlackLining het volgende:
Overigens heb ik tot nu toe nooit geweten waaraan je een SRAD kon herkennen :D
Een SRAD is niet per definitie herkenbaar, het is namelijk een techniek: Suzuki Ram Air Direct

Alleen bij die bolle konten werd de techniek geïntroduceerd, dus meestal noem ik die dingen SRAD'jes..
Maar kijk, een TL-1000R maakt bijvoorbeeld ook gebruik van dezelfde techniek:

Niks voor jou Bokkepootje, V-Twin Powerrrrrr! ~O>

(Even serieus: een TL-1000R, daar zou ik niet op beginnen. Maar hij is wel heel mooi, en jouw kleurtje! O+ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')