Ik heb Diablo III niet eens gekocht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef substep het volgende:
EA![]()
![]()
Valt me nog mee dat Blizzard het er zo relatief goed af heeft gebracht met Diablo III.
Dat is zo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik durf geen games van EA te kopen, hoor van allemaal mensen dat EA het verneukt ja
Kut spel, BF2 meesterras.quote:
quote:
lenteeeequote:Op woensdag 20 maart 2013 13:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom is de banner eigenlijk een biggetje dat aan zijn moeders tepel zuigt?
Hier niet.quote:
Ik faal echt heel hard met dat spelquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier niet.
Jij bent trouwens met WordFeud
jij?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik faal echt heel hard met dat spel
Ohquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja ik
Ik zie die woorden gewoon niet.
Heul niet waarquote:Ik heb wel eens in de krant gelezen dat in Zeeland officieel de meest onaardige mensen van Nederland wonen.
HEUL NIETquote:
wat is dat?quote:
Kan ik niks aan doen dat ie hands paktquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En jawel: 'hands' dat is geen Nederlands woord
Je vult dus zomaar wat inquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen dat ie hands pakt
dan download ik datquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wordfeud, alleen kan ik dat wel
somsquote:
whut wat? Moet ie niet werken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jezus mijn buurman is maar 65 dagen thuis dit jaar, de andere 300 dagen is 'ie op vakantie. Ik wil ruilen.
Buurmannen kunnen ouder zijn dan 65/67quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
whut wat? Moet ie niet werken?
nee echt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Buurmannen kunnen ouder zijn dan 65/67
Hij is nu 69 volgens mij (hihihiquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
whut wat? Moet ie niet werken?
wat voor werk heeft ie dan gedaan? Rich boy ensoquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij is nu 69 volgens mij (hihihi) maar is op zijn 55ste gestopt met werken.
Hologeverkoperquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat voor werk heeft ie dan gedaan? Rich boy enso
Leger en marechaussee enzo is 55 dacht ik vroegerquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat voor werk heeft ie dan gedaan? Rich boy enso
Ik ben echt jaloers, die man heeft gewoon op een dag gezegd; ik ga horloges verkopen, toen heeft hij omdat zijn oom bij een bank werkte een lening gekregen, in het centrum van een grote stad heeft hij vervolgens een winkel geopend, en hij liet anderen zijn werk doen en zat in zijn kantoor de hele dag de krant te lezen.quote:
Kan wel kloppen, mijnwerkers enzo ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Leger en marechaussee enzo is 55 dacht ik vroeger
quote:
DMquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:48 schreef LittleBrownie het volgende:
MAAR PIZZA HOE HEET JE OP WORDONNNN
Heldquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers, die man heeft gewoon op een dag gezegd; ik ga horloges verkopen, toen heeft hij omdat zijn oom bij een bank werkte een lening gekregen, in het centrum van een grote stad heeft hij vervolgens een winkel geopend, en hij liet anderen zijn werk doen en zat in zijn kantoor de hele dag de krant te lezen.
kut combiquote:
jaquote:
weet ik nietquote:
Van het weekend nog een keer kroelen?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van het weekend nog een keer kroelen?![]()
![]()
@:
fokkers hebben normaliter geen sexquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef Dientje12 het volgende:
Deze dus welquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
fokkers hebben normaliter geen sex
Ja, nu gaat je moeder de vlek zien in je boxer door je natte droom als ze hem gaat wassenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had vannacht in mijn dromen nog seks met LB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had vannacht in mijn dromen nog seks met LB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien deed zij het beter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef LittleBrownie het volgende:
5,8 voor een presentatie terwijl een ander meisje in mn een 7 heeft. Ja fuck that asshole
Is dat raar? Als zij beter was?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef LittleBrownie het volgende:
5,8 voor een presentatie terwijl een ander meisje in mn groep een 7 heeft. Ja fuck that asshole
Zo groot verschil?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien deed zij het beter.
Iets met leraar en durvenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef LittleBrownie het volgende:
5,8 voor een presentatie terwijl een ander meisje in mn een 7 heeft. Ja fuck that asshole
Gewoon vragen waarom dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef LittleBrownie het volgende:
5,8 voor een presentatie terwijl een ander meisje in mn groep een 7 heeft. Ja fuck that asshole
Ga ik morgen doen. Ik heb ook heel de ppt zitten maken..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon vragen waarom dan.
Je keek de klas niet goed aan en je sprak onduidelijk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen. Ik heb ook heel de ppt zitten maken..
Beide deed ik gewoon.. M'n vrienden zijn er ook niet mee eens dat ik zo laag cijfer krijgquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je keek de klas niet goed aan en je sprak onduidelijk?
Niemand dusquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beide deed ik gewoon.. M'n vrienden zijn er ook niet mee eens dat ik zo laag cijfer krijg
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niemand dus![]()
GRAPJE
Nja dan zou ik gewoon vragen waarom, raar dat je dat sowieso al nog niet weet :S
Ja de dag verging mij prima.quote:
okequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja de dag verging mij prima.
Ik moest in de les apart zitten want ik was een vervelende klier volgens de docent, ik praatte teveel en ik was druk en ik lette niet op
YES OMG MIJN LEVEN IS COMPLEETquote:
Mijnes nog niet, ik wacht nog op een aantal nieuwe albums.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
YES OMG MIJN LEVEN IS COMPLEET
ohjeetje boefjequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja de dag verging mij prima.
Ik moest in de les apart zitten want ik was een vervelende klier volgens de docent, ik praatte teveel en ik was druk en ik lette niet op
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar LB ik geef jou een 7,2 hoor![]()
ja truequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja
ik moet toch iets doen tijdens een saaie les
LB is gewoon 10/10 hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar LB ik geef jou een 7,2 hoor![]()
Tuurlijkquote:
haha altijd leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en ik was niet de enige.
Maar ik moest bij het docentse bureau zitten.
ow ben je dat niet dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik jou eigenlijk ookmaar dan lijk ik wanhopig
Geeft niksquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik jou eigenlijk ookmaar dan lijk ik wanhopig
true truequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is iets anders dan het alleen lijken
Klinkt half-positiefquote:
ach gaat wel hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt half-positief
Met mij gaat het prima
quote:Abelton mag. Het is een misverstand dat dit niet zou mogen. Maar waar een jury is is smaak, en feedback. Het is geen potje voetbal waar het simpelweg om scoren gaat. We proberen elk jaar een veelzijdige jury samen te stellen. Bij deze nodig ik jou, Voornaam Achternaam ,uit om plaats te nemen (volgend jaar) in de jury tijdens een contest. Ik verzeker je, het is lastig in een sterk deelnemersveld te kiezen. Schrale troost, ik vond je lekkere muziek draaien, en maken.
Wij zijn er om je te vermakenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach gaat wel hooralleen een beetje moe en verveeld
Mooizo
gelukkig maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij zijn er om je te vermaken
Dat laatste is mooi! gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het Juryrapport van de DJ-wedstrijd binnen, volgens de jury ben ik geen echte DJ door mijn mixtechniek_______
Daarom hebben ze naar beneden geknald
Ik daarover ranten op FB, krijg ik dit antwoord
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het Juryrapport van de DJ-wedstrijd binnen, volgens de jury ben ik geen echte DJ door mijn mixtechniek_______
Daarom hebben ze naar beneden geknald
Ik daarover ranten op FB, krijg ik dit antwoord
[..]
Ah ik zie een sloopmeetquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:39 schreef Dientje12 het volgende:
HH waarom zit je dreig berichten naar me te sturen via wap dat je me gaat verkrachten?
doe ik dat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:39 schreef Dientje12 het volgende:
HH waarom zit je dreig berichten naar me te sturen via wap dat je me gaat verkrachten?
weet je zeker dat ik het ben?quote:
Een van de juryleden draait elk weekend in de Plaza in Arnhem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ah ik zie een sloopmeet
waar en wanneer?
Leugens,quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
weet je zeker dat ik het ben?
want bij mij heb jij voor het laatst wat gestuurd en dat is s niet echt bedreigend ofzo
Krabsquote:
Ik snap Bitcoins nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hey
een klasgenoot gaat 200 euro aan bitcoins kopen door mij lol
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wil wel vertellen wat het is maar alleen als je het wil weten
Wordfeudquote:
Een of andere onbekende Japanner heeft idee van bitcoins bedacht en niemand weet wie hij is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
the more you know
En wat is zo'n coin waard?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik kocht er 2 weken geleden 2 voor 35 euro per stuk.
Nu zijn ze 46.77 per stuk waard
Yep, maar dat vraagt dus steeds meer voor eenzelfde hoeveelheid bitcoins.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf minen ofzo?
En daarvoor moet je alleen dat programmatje erop draaien of..?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Yep, maar dat vraagt dus steeds meer voor eenzelfde hoeveelheid bitcoins.
Maar als jij toevallig niks voor stroom betaalt omdat dat zo geregeld is in je huurcontract kan je dus wel gaan minen![]()
De nieuwste ATI-videokaarten doen het vaak het best, of speciale mine-machines sinds kort..
Ja bijv. deze https://en.bitcoin.it/wiki/50Minerquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En daarvoor moet je alleen dat programmatje erop draaien of..?
nietquote:
heul niet, dat verveelt snel ookquote:
Je legde een woord van 52 puntenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heul niet, dat verveelt snel ook
sorryquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je legde een woord van 52 punten
Wtf is this shitquote:
quote:
Lijkt een beetje op nooit meer slapen, alleen was die beter.quote:
Yellow clawquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op nooit meer slapen, alleen was die beter.
Flow & Co heeft de Grote Prijs dan wel terecht gewonnenquote:
Ach, ze bedoelen het niet serieus hequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Yellow claw![]()
Dit soort gozers verneuken de game
Yellow Claw moeten zichzelf weggooienquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Yellow claw![]()
Dit soort gozers verneuken de game
Jawel. youssef en kamal bedoelen het niet serieusquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ach, ze bedoelen het niet serieus he
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yellow Claw moeten zichzelf weggooien
Wat is daar het probleem van?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel. youssef en kamal bedoelen het niet serieus
die sneuvelklojo's rappen omdat geld.
erg jammer
Yellow Claw is een groep DJ's?quote:
Dat rappers á la sticks, winne enzovoort minder publiciteit krijgen omdat die niet om de 2 maanden een nieuw nummer uitbrengenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem van?
Oh kan welquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yellow Claw is een groep DJ's?
om bier limonade te tappen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom vraagt iemand of ik naar de kinderdisco ga
Yellow Claw is verder wel aids op een disc ja. Maar ik kan er wel om lachen/quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat rappers á la sticks, winne enzovoort minder publiciteit krijgen omdat die niet om de 2 maanden een nieuw nummer uitbrengen
same gaan? :$ k neem energy mee kkstoer ;$$$quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom vraagt iemand of ik naar de kinderdisco ga
drinken kinderen tot 12 jaar dat ook al?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
same gaan? :$ k neem energy mee kkstoer ;$$$
frisfeestjes tochquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
drinken kinderen tot 12 jaar dat ook al?
waar is heppie???quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
same gaan? :$ k neem energy mee kkstoer ;$$$
ben jij daar mee opgegroeid ja?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
frisfeestjes tochlekker die 12 jarige smatjes doen
Na het afscheidsfeest van groep acht allemaal energy drinkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
drinken kinderen tot 12 jaar dat ook al?
nee fris is van 12 t/m 15 en dit is tot 12 jaar dus t/m 11quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
frisfeestjes tochlekker die 12 jarige smatjes doen
Elke week een ander.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ben jij daar mee opgegroeid ja?
Wij gingen hakkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Na het afscheidsfeest van groep acht allemaal energy drinken![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan door hypo verwoord.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza was een homoseksuele idioot, maar hij zal vast gemist worden
gr gr
Ja dat is prima. ik ben hoogstwaarschijnlijk toch niet uitgenodigdquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, maar dan door hypo verwoord.
Ik vind eigenlijk dat de enige toespraak zou moeten zijn, anders gaat zo priester enzo praten over hoe ik bij god kom, maar ik kom toch wel in de hel, want niet gedooptquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
Ik mag op Pizza's begrafenis een toespraak houden.
En ik ga dit zeggen: 'Pizza was een idioot, maar we hielden alsnog van hem. Ik zal je missen, idioot.'
Eerst stond er 'homo' maar dat hebben we voor 'idioot' vervangen
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja dat is prima. ik ben hoogstwaarschijnlijk toch niet uitgenodigd
Wil je begraven of gecremeerd worden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat de enige toespraak zou moeten zijn, anders gaat zo priester enzo praten over hoe ik bij god kom, maar ik kom toch wel in de hel, want niet gedoopt
Begraven want ik wil een steen, en dan daaronder een rottend lichaam dat door wormen wordt opgegetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je begraven of gecremeerd worden?
Ik ben ook niet gedooptkom ik nu in de hel ja?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hier een totaal niet overhyped rapnummer:
terechte klachtquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jezelf beperken en maar 1 soort muziek luisteren
Gecremeerdquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Begraven want ik wil een steen, en dan daaronder een rottend lichaam dat door wormen wordt opgegeten
Jij?
Jepmaar ik zou toch wel in de hel komen
Bij mij ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Groep 7/8 was de echte jumpstyle periode voor mij.
Bij mij ook ja. Maar ik kon het nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar jij bent 15 ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij mij ook ja. Maar ik kon het niet
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
bij mij vorig jaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar dan word je verbrandquote:
Waarom geloof je dan wel in de hel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan word je verbrand
Ja flauw he, kliekjesvorming in de hemel ditdatomdat ik niet geloof
Voor zover ik kon herinneren was het groep 6/7/8. En vroege leerling en zulks. Dus dat zou kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat betekend dat toen jumpstyle in was toen ik in groep 7/8 zat, jij nog in groep 5 zat ofzo
Ik heb ook jumpstyle gehad in 7/8 hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat betekend dat toen jumpstyle in was toen ik in groep 7/8 zat, jij nog in groep 5 zat ofzo
vorig jaar dus jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ook jumpstyle gehad in 7/8 hoor
quote:
maar jumpstyle was echt 'cool' in mijn groep 7/8, 2006/2007 dusquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ook jumpstyle gehad in 7/8 hoor
idd haha, kijk dit maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar jumpstyle was echt 'cool' in mijn groep 7/8, 2006/2007 dus
hoe kan jij 2 jaar later dan nog steeds jumpen
boks, ik ook niet en ik vond het stom dus deed het maar nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wil je het mij leren?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan het nog steeds ermahgerd
ik ook maar toen was het steeds 'hahahahahahaha hypo kan niet jumpen. Hahahahaha hypo hoort er niet bij'quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
boks, ik ook niet en ik vond het stom dus deed het maar niet
3e zelfs.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Tevens zat ik toen al in klas 2 toen die onzin was in 2006/2007
hmm nooit last van gehad thoughquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ook maar toen was het steeds 'hahahahahahaha hypo kan niet jumpen. Hahahahaha hypo hoort er niet bij'
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sure
dan kunnen we zo samen dansen en dan voeten tegen elkaar tikken enzo
nee 2005 zat ik in de 1e geloof ik dus zal inderdaad eind 2e, begin 3e zijn geweestquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
3e zelfs.
de rest uit deze SC heeft alleen gejumpt op 'frisfeestjes'![]()
ik weet niet eens wat dat is
Mijn vrienden vonden jumpen toen stoer. En zo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm nooit last van gehad though
ach op je 15e ben je met andere dingen bezig dan met jumpen, tering dat is bijna 5 jaar geledenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn vrienden vonden jumpen toen stoer. En zo.
in 2005 zat ik in groep 5 awwwquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee 2005 zat ik in de 1e geloof ik dus zal inderdaad eind 2e, begin 3e zijn geweest
die periode dat oma's en kleuters gingen jumpenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh wat ben ik blij dat dat jumpen over is
ja al die mensen dat liedje op hun mobiel zetten en op het schoolplein jumpen, ermagherdquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh wat ben ik blij dat dat jumpen over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |