Kunnen jullie het volgende verklaren?
Laatst had ik een hele emotionele droom waarin ik huilde.. maar toen ik wakker werd had ik heel veel tranen in me ogen, ik had dus gewoon in het echt gehuild. Is dit normaal of niet?
Want niemand die ik ken heeft dit.. die huilen wel maar hebben geen tranen in het echt.
Ik vraag me alleen af of ik dan ook echt geluid heb gemaakt...snachts...
je kan op dezelfde manier ook een natte droom hebben...
Is volgens mijn niets vreemds aan... In dromen voel
je emoties, en je lichaam reageert daar op...
Je kan gaan zweten, een schrikgevoel krijgen(net alsof je valt), zoals hierboven als staat, je kan ook het geveol krijgen dat je naar de wc gaat(en dan plas je dus in je bed).
Is allemaal heel normaal, dus huilen ook. Zal ook per persoon verschillend zijn, of de gedachte ook ott een reactie leidt.
als je gaat slapen. en je zit net in de fase dat je slaapt en niet slaapt.. en je denkt dat je loopt op straat en je valt ofzo, vette valbeweging in je bed
Hoe heet deze fase ook alweer?
quote:Zeer cewl en helaas maar 2 keer ervaren..
Op zondag 08 september 2002 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ook zo leuk is:als je gaat slapen. en je zit net in de fase dat je slaapt en niet slaapt.. en je denkt dat je loopt op straat en je valt ofzo, vette valbeweging in je bed
quote:Hier is toch al een topic over in Lifestyle?
Op zondag 08 september 2002 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ook zo leuk is:als je gaat slapen. en je zit net in de fase dat je slaapt en niet slaapt.. en je denkt dat je loopt op straat en je valt ofzo, vette valbeweging in je bed
-------
Opmerking van Iteejer:
Ja, zit idd een overlap in. Maar toch met eigen accenten, topiclijn daar is typisch lifestyle, hier weer meer truth-achtig. Dus laat maar zo.
-------
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 08-09-2002 14:05]
quote:idd, mijn hond begon te blaffen en te grommen in z'n slaap, was echt grappig
Op zondag 08 september 2002 13:50 schreef iteejer het volgende:
Nee, is niet uitzonderlijk. Een droom hoeft niet beperkt te blijven tot een paar gedachtes in je slaap.
Ook dieren hebben dit: als bv katten dromen, trekken ze vaak met hun pootjes. Geen onwillekeurige bewegingen, maar duidelijke klauw-bewegingen.
je zit een film te kijken, valt daarbij in slaap (zeeeeer goeie film dus) en als iemand anders een andere zender erop zet dan schrik je wakker.....
quote:Rapid Eye Movement en dat verklaart nog niet de tranen in je ogen.
Op maandag 09 september 2002 14:36 schreef hippi3 het volgende:
Ik kan me vergissen maar volgens mij heet het REM slaap. Ik weet niet precies waar dat voor staat.
De verklaring van iteejer is trouwens wel correct.
Ik heb het ook wel eens, word ik opeens wakker met een natgehuilt kussen.
quote:ehh.. ik heb het zelf ook gehad, 1 keertje.
Op zondag 8 september 2002 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Hallo,Kunnen jullie het volgende verklaren?
Laatst had ik een hele emotionele droom waarin ik huilde.. maar toen ik wakker werd had ik heel veel tranen in me ogen, ik had dus gewoon in het echt gehuild. Is dit normaal of niet?
Want niemand die ik ken heeft dit.. die huilen wel maar hebben geen tranen in het echt.
Toen ik wakker was ging ik zelf nog paar seconden door met huilen, en toen dacht ik bij mezelf waarom huil ik
en dacht aan mijn droom en begreep alles... maare het is normaal denk ik.
quote:Ja, dat heb ik ook wel een's gehad, was wel grappig.
Op zondag 8 september 2002 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ook zo leuk is:
als je gaat slapen. en je zit net in de fase dat je slaapt en niet slaapt.. en je denkt dat je loopt op straat en je valt ofzo, vette valbeweging in je bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |