abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5706620
Hallo,

Kunnen jullie het volgende verklaren?

Laatst had ik een hele emotionele droom waarin ik huilde.. maar toen ik wakker werd had ik heel veel tranen in me ogen, ik had dus gewoon in het echt gehuild. Is dit normaal of niet?

Want niemand die ik ken heeft dit.. die huilen wel maar hebben geen tranen in het echt.

zondag 8 september 2002 @ 13:40:22 #2
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_5706641
zelf nog nooit gehad, maar kan gebeuren toch
852002IWASTHERE
  zondag 8 september 2002 @ 13:43:20 #3
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5706693
Dromen blijven een raadsel op zich. Omdat dit een realiteit is waar we maar weinig vanaf weten (terwijl we er toch elke dag ongeveer 8 uur mee bezig zijn), helaas.
Kheb wel 's gedroomd dat ik een blow job kreeg. Voelde perfect echt aan, eerlijk gezegd, nog beter! Raar maar waar..
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  zondag 8 september 2002 @ 13:43:49 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5706705
toen ik klein was, droomde ik vaak dat ik op de wc zat, en plaste ik ook egt in bed.. (serieus dit) dus zo gek zal het wel nie zijn dat je tranen hebt in je droom en in het echt
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_5706782
Ik lach weleens in dromen en dan lach ik ook in het echt (schijnt geconstateerd te zijn). Dan zou huilen toch ook mogelijk moeten zijn ...
Where facts are few, experts are many.
pi_5706788
Ik heb het ook wel eens...echte tranen op mijn gezicht als ik wakker word, na een enge of emotionele droom.
Ben ook wel benieuwd of anderen dat hebben, want ben nog nooit iemand tegengekomen die dit normaal vond.

Ik vraag me alleen af of ik dan ook echt geluid heb gemaakt...snachts...

pi_5706797
lijkt me normaal...

je kan op dezelfde manier ook een natte droom hebben...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5706801
Nee, is niet uitzonderlijk. Een droom hoeft niet beperkt te blijven tot een paar gedachtes in je slaap.
Ook dieren hebben dit: als bv katten dromen, trekken ze vaak met hun pootjes. Geen onwillekeurige bewegingen, maar duidelijke klauw-bewegingen.
  zondag 8 september 2002 @ 13:50:44 #9
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_5706803
Vaak genoeg gehad dat ik huilde in een droom, en met
natte wangen, en branderige ogen wakker werd...

Is volgens mijn niets vreemds aan... In dromen voel
je emoties, en je lichaam reageert daar op...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 8 september 2002 @ 13:50:45 #10
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_5706804
is heel normaal hoor, als je aan het dromen bent dan is ff de rem van je gedachten af. verder wertk alles nog wel gewoon.

Je kan gaan zweten, een schrikgevoel krijgen(net alsof je valt), zoals hierboven als staat, je kan ook het geveol krijgen dat je naar de wc gaat(en dan plas je dus in je bed).

Is allemaal heel normaal, dus huilen ook. Zal ook per persoon verschillend zijn, of de gedachte ook ott een reactie leidt.

Catch You On The Flip Side
pi_5706805
Is toch niet zo raar volgens mij
pi_5706807
Ik heb dus meerdere malen per week..
pi_5706842
Wat ook zo leuk is:

als je gaat slapen. en je zit net in de fase dat je slaapt en niet slaapt.. en je denkt dat je loopt op straat en je valt ofzo, vette valbeweging in je bed

Hoe heet deze fase ook alweer?

pi_5706889
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ook zo leuk is:

als je gaat slapen. en je zit net in de fase dat je slaapt en niet slaapt.. en je denkt dat je loopt op straat en je valt ofzo, vette valbeweging in je bed

Zeer cewl en helaas maar 2 keer ervaren..
Wel dat bv. de telefoon gaat terwijl ik slaap en ik neem m op in me droom.. En ondertussen rinkelt ie gewoon verder, errug vaag
Where facts are few, experts are many.
  zondag 8 september 2002 @ 13:56:58 #15
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5706891
Iedereen vind dat dit gebeurt wel normaal en dat is het ook. Maar 'dromen op zich' hoe heel het proces precies werkt weet men niet.
Ik heb dromen altijd een mooi raadsel gevonden. Een goed voorbeeld voor mij van een niet stoffelijke realiteit, wat wel EEN realiteit is, alleen 1 die wij niet begrijpen.
Weet iemand misschien een goeie site hierover?
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_5706907
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ook zo leuk is:

Hier is toch al een topic over in Lifestyle?

-------
Opmerking van Iteejer:
Ja, zit idd een overlap in. Maar toch met eigen accenten, topiclijn daar is typisch lifestyle, hier weer meer truth-achtig. Dus laat maar zo.
-------

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 08-09-2002 14:05]

pi_5706930
Als ik een nachtmerrie heb, wordt ik ook altijd met vochtige ogen wakker... Als de nachtmerrie verdrietig is dan wel he...
Une fois tu gagnes, mille fois tu perds.
pi_5707149
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:50 schreef iteejer het volgende:
Nee, is niet uitzonderlijk. Een droom hoeft niet beperkt te blijven tot een paar gedachtes in je slaap.
Ook dieren hebben dit: als bv katten dromen, trekken ze vaak met hun pootjes. Geen onwillekeurige bewegingen, maar duidelijke klauw-bewegingen.
idd, mijn hond begon te blaffen en te grommen in z'n slaap, was echt grappig
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_5710089
Nog iets raars.....

je zit een film te kijken, valt daarbij in slaap (zeeeeer goeie film dus) en als iemand anders een andere zender erop zet dan schrik je wakker.....

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_5720448
Ik kan me vergissen maar volgens mij heet het REM slaap. Ik weet niet precies waar dat voor staat.
Het vreemd het is vaag.. hmm...
  maandag 9 september 2002 @ 15:17:26 #21
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_5721166
quote:
Op maandag 09 september 2002 14:36 schreef hippi3 het volgende:
Ik kan me vergissen maar volgens mij heet het REM slaap. Ik weet niet precies waar dat voor staat.
Rapid Eye Movement en dat verklaart nog niet de tranen in je ogen.

De verklaring van iteejer is trouwens wel correct.

Weer helemaal terug in de Übercrew
pi_5843273
ik heb daar ook last van......trieste dromen en huilend wakker worden...maak je geen zorgen...
pi_5843800
Ik was gisteren ff in slaap gevallen op bed, droom ik dat ik op dezelfde manier lag te slapen en dat mijn moeder mij kwam wekken, maar dat ik niets meer kon bewegen en niets meer kon zeggen enzo. Was best freaky. Kwas blij toen ik wakker was
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:41:01 #24
14736 ABundy
I can DO it!
pi_5845074
Ik heb dat ook een paar keer gehad in het verleden. Je beent dus niet de enige.
  dinsdag 17 september 2002 @ 17:15:35 #25
36305 Morgaine
Klein maar fijn ;)
pi_5846691
heb ik ook wel eens gehad...
En ook dat vallende gevoel meer dan eens...Helaas, want dat is niet zo prettig...
Hokjes rule | *bla* |
pi_5885445
Heb ik ook wel eens gehad, toevallig vorige week nog...wel apart gevoel...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_5915625
ik had ook eens een erge nachtmerrie toen ik klein was, werd ik ook huilend wakker en ik was heel bang enzo. het duurde een paar minuten voordat ik realizeerde dat het een droom was.
and life goes on
  zondag 22 september 2002 @ 20:20:19 #28
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_5922557
Het is heel normaal hoor, soms kunnen dromen zo intens zijn dat als je bijvoorbeeld aan het huilen bent in je droom ook echt huilt (of je ook een huilgeluid erbij maakt weet ik niet, maar lijkt me wel) en dus traant.

Ik heb het ook wel eens, word ik opeens wakker met een natgehuilt kussen.

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_5939515
quote:
Op zondag 8 september 2002 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Hallo,

Kunnen jullie het volgende verklaren?

Laatst had ik een hele emotionele droom waarin ik huilde.. maar toen ik wakker werd had ik heel veel tranen in me ogen, ik had dus gewoon in het echt gehuild. Is dit normaal of niet?

Want niemand die ik ken heeft dit.. die huilen wel maar hebben geen tranen in het echt.

ehh.. ik heb het zelf ook gehad, 1 keertje.

Toen ik wakker was ging ik zelf nog paar seconden door met huilen, en toen dacht ik bij mezelf waarom huil ik

en dacht aan mijn droom en begreep alles... maare het is normaal denk ik.

maandag 23 september 2002 @ 23:21:12 #30
36769 Clowntje18
Love is in the air
pi_5942057
ik heb weleens gehad dat ik ziek was en in bed lag, ik weet zeker dat ik dit niet droomde, of liever gezegd maar half droomde: ik kon me niet meer bewegen maar wel om me heen kijken en ik zag iemand in zwarte kleren door de kamer lopen. ontzettend eng, ik kon echt niet bewegen, maar die persoon had ik denk ik wel gedroomd....
Clowntje18
  dinsdag 24 september 2002 @ 15:13:35 #31
29537 Sappig
Life is a gift!
pi_5949692
quote:
Op zondag 8 september 2002 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ook zo leuk is:
Ja, dat heb ik ook wel een's gehad, was wel grappig.
What good will it be for a man if he gains the whole world, yet forfeits his soul?
pi_5983998
ik droom ook welles dat ik onder water aan het zwemmen ben en dat ik dan mijn adem in houd totdat ik stik en dat word ik wakker. En dan hijg ik nog steeds als ik wakker word.
Houd je dus echt je adem in?
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')