Ik zag het net ja!quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Op de achtergrond zie je een koploper staan. Waar nu Menzis is was vroeger een smoezelig spooremplacement. Maar dat is echt heel vage jeugdherinnering.
Memoriesquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Vaag is een understatement. Raar dat dat soort dingen zo snel vervagen.
Een jaar geleden heb ik nog een avondje gesurft op een website met een fotoarchief van Enschede. Bijzonder leuk om die oude meuk weer te zien.
Het was veel mooier, knusserquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt compleet vergeten hoe het Van Heekplein eruit zag voor ze het compleet op de schop gooiden. Ik weet ook echt niet meer hoelang geleden dat is, maar ik weet nog dat die plannen er toen waren om 'm te maken zoals die nu is en ik dacht 'Zonde, zoals 'ie nu is, is 'ie mooier'. Maar ik heb echt geen idee meer hoe het toen was.
http://www.totzoverensche(...)ption=on&keywords=onquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt compleet vergeten hoe het Van Heekplein eruit zag voor ze het compleet op de schop gooiden. Ik weet ook echt niet meer hoelang geleden dat is, maar ik weet nog dat die plannen er toen waren om 'm te maken zoals die nu is en ik dacht 'Zonde, zoals 'ie nu is, is 'ie mooier'. Maar ik heb echt geen idee meer hoe het toen was.
Lekker parkeren in de vislucht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
MemoriesDat heb ik vooral met dingen die er niet meer zijn; toch leuk om het weer terug te zien. Zoals het parkeerdek van de Irenegarage waar je steil naar boven reed om vervolgens ergens te parkeren te midden van een betonjungle. Prachtig vond ik dat
Ja, ik weet dus alleen niet meer hoe het eruit zagquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was veel mooier, knusserJij weet
Kan het daar zo gauw niet vindenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://www.totzoverensche(...)ption=on&keywords=on
Ik mis de Boulevard.
Die lucht! Legendarischquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker parkeren in de vislucht.
En toen kon je bij de patatkraam aldaar patat eten uit zo'n 'ijscohoorn'.Een revolutionaire uitvinding was dat!
Niets van vlak voor de verbouwing nee. Klote, laatst zag ik daar nog een mooie overzichtsfoto van, maar die kan ik zo snel niet weer vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus alleen niet meer hoe het eruit zag
[..]
Kan het daar zo gauw niet vinden
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus alleen niet meer hoe het eruit zag
[..]
Kan het daar zo gauw niet vinden
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die lucht! LegendarischAls je een gebakken vis bestelde werd je in het Duits aangesproken, en dat terwijl ik toch echt geen snor heb
Ja, toen het centrum nog autovriendelijk wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://www.totzoverensche(...)ption=on&keywords=on
Ik mis de Boulevard.
Het was gewoon een Duitse invasie, overal Duitsers op de zaterdagmarktquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, echt Duits oog je niet nee. Had je een bruin hemd aan?
Teun en ik zaten toen al samen op die bankjes voor de Blokker te zeuren over de jeugd van tegenwoordig.quote:
En daar bovenop nog de hotelkosten omdat je voor middernacht de stad niet uit bent met de auto.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, toen het centrum nog autovriendelijk wasVoor 2 gulden kon je de hele dag op parkeren op het parkeerdek. Tegenwoordig betaal je ¤20 voor een veel te duur aangelegde parkeergarage
Ik mistte zequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Toe maar weer. Gewoon onder werktijd je laten dekken door militairen. Jij bent me er één!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |