Ach, ik plaag je toch gewoon een beetje!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om hierop in te gaan. Doe het er maar mee.
Je probeert het nu wel echt uit te lokken he? Ga dan verdomme gewoon niet naar de Mc. Klootzak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen.![]()
Als ik Nath mag geloven doet de Mac er alles aan om vooral niet ergens voor aansprakelijk te worden gehouden.
Naast de tunnel van de Lambertus Buddestraat. Vroeger liep er een spoorlijn langs de Westerval wat ooit naar Boekelo ging. Dit is gezien richting de Parkweg, met rechts de Hendrik ter Kuilestraat:quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je probeert het nu wel echt uit te lokken he? Ga dan verdomme gewoon niet naar de Mc. Klootzak.
Hap niet zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je probeert het nu wel echt uit te lokken he? Ga dan verdomme gewoon niet naar de Mc. Klootzak.
Ik ben het gewoon even zat. En ik heb koppijn. Klaar.quote:
Kusje op je hoofdquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon even zat. En ik heb koppijn. Klaar.
Ja, dat ben je.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon even zat.
Moet toch even Google Mapsen om het te plaatsen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Naast de tunnel van de Lambertus Buddestraat. Vroeger liep er een spoorlijn langs de Westerval wat ooit naar Boekelo ging. Dit is gezien richting de Parkweg, met rechts de Hendrik ter Kuilestraat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VroegerStelletje opa's op een bankje
Dat zeg je elke keer. Maar moge het even duidelijk zijn dat dit dan echt de laatste keer is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat ben je.
Sorry.Bedoelde het niet zo.
* 100% Tukker trekt zich terug op zolderkamer.
Als het aan mij ligt wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer. Maar moge het even duidelijk zijn dat dit dan echt de laatste keer is.
quote:Nu steek ik me verdomme een joint op
Weet ik wel. Maar elke keer als ik hier weer eens om de hoek kom kijken begin je te zeuren over de Mc, en lok je elke keer een 'domme discussie' uit. Ben daar nu echt klaar mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.Was verder niet persoonlijk hoor, wilde gewoon even zeuren en een (domme) 'discussie' proberen te starten.
[..]
Pass it to the left.
En gevonden? Ik bedoel niet de Mac hè.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moet toch even Google Mapsen om het te plaatsen.
Volgens mij is dat van voor mijn tijd. Ik kan me een klein stukje spoor langs de Westerval nog wel herinneren (tussen de Parkweg en de Volksparksingel), maar die tunnel en zo zegt mij niks.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Naast de tunnel van de Lambertus Buddestraat. Vroeger liep er een spoorlijn langs de Westerval wat ooit naar Boekelo ging. Dit is gezien richting de Parkweg, met rechts de Hendrik ter Kuilestraat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VroegerStelletje opa's op een bankje
Duidelijk. Won't happen again.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar elke keer als ik hier weer eens om de hoek kom kijken begin je te zeuren over de Mc, en lok je elke keer een 'domme discussie' uit. Ben daar nu echt klaar mee.
1990 is jouw tijd opaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van voor mijn tijd. Ik kan me een klein stukje spoor langs de Westerval nog wel herinneren (tussen de Parkweg en de Volksparksingel), maar die tunnel en zo zegt mij niks.Maar dat kan ook aan de overmatige thc-consumptie liggen.
Het begint een beetje naar boven te komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
1990 is jouw tijd opaDie tunnel was goed verstopt in de bosjes, vandaar
Die lijn ging langs de Rigtersbleek, Hartman, kruiste de Tubantiasingel en ging richting het station:
[ afbeelding ]
Kruising Tubantiasingel, met links de huidige SNT. Verder links buiten beeld een afgebrande Mac.
Klopt helemaal. Op de achtergrond zie je een koploper staan. Waar nu Menzis is was vroeger een smoezelig spooremplacement. Maar dat is echt heel vage jeugdherinnering.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het begint een beetje naar boven te komen.Hier ligt het tracé dus min of meer parallel aan de huidige spoorbaan (op de foto rechts)?
Alsof daar ook maar iemand naartoe wil gaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
Julliekunnen wel een kiss and make up doen op mijn housewarming..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was daarnet even een bakkie thee gaan halen in het keukentje. De radio stond aan en je hoorde "het is een nacht" van Guus Meeuwis. Ik dacht: "weet je waar dat over gaat? Kontneukn", en toen moest ik giechelen
Interpretquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was daarnet even een bakkie thee gaan halen in het keukentje. De radio stond aan en je hoorde "het is een nacht" van Guus Meeuwis. Ik dacht: "weet je waar dat over gaat? Kontneukn", en toen moest ik giechelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |