Heb je certificaten van je afgebroken studie dan ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom heeeeel misschien ook weer in Enschede wonen.
Go go gadget dick...quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Calling all units, we have a situation in J's bed. First come, first serve."
quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom heeeeel misschien ook weer in Enschede wonen.
quote:Ik moet even kijken of ik op het Saxion ook in het tweede jaar kan instromen. Anders blijf ik in Amersfoort.
Ik heb nog wel een kamer 'te huur'.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom heeeeel misschien ook weer in Enschede wonen. Ik moet even kijken of ik op het Saxion ook in het tweede jaar kan instromen. Anders blijf ik in Amersfoort.
quote:
Ik heb sowieso mijn Pquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb je certificaten van je afgebroken studie dan ofzo?
quote:
Dankje. Maar nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kamer 'te huur'.
En het roestige mes dat in je rug werd gestoken... en dat ze hem dan ook nog even ronddraait... omdat het kan...quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:40 schreef Kreator het volgende:
Je hoorde die droom gewoon uit rlkaar spatten...
quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En het roestige mes dat in je rug werd gestoken... en dat ze hem dan ook nog even ronddraait... omdat het kan...
Niet jezelf dwingen om nu iets te kiezen. Bij mij kwam het ook per toeval op mijn pad en dacht ik 'verrek, dát wil ik doen!'. Op den duur schiet je wel iets te binnen, spreek je iemand die je erover verteld of vind je op een andere manier toevallig wat je écht wil doen, maar dwing je zelf niet af om nu al een keuze te maken. Zeker niet als je al een baan hebt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Sinds maandag dus beetje over na te denken of ik eventueel serieus van baan zou willen switchen momenteel. Mocht het daartoe leiden.
Vind het lastigwaarom heb ik daarin nou geen grote ambities ofzo.. zou een hoop gedoe schelen
Precies, ze komt mooi bij mij in bed te liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En het roestige mes dat in je rug werd gestoken... en dat ze hem dan ook nog even ronddraait... omdat het kan...
Nouja een vriend van me kwam aanzetten met een functie die opzich wel interessant is. Ondanks dat de functie momenteel vergeven lijkt te zijn, wil die manager alsnog wel m'n CV en motivatiebrief.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet jezelf dwingen om nu iets te kiezen. Bij mij kwam het ook per toeval op mijn pad en dacht ik 'verrek, dát wil ik doen!'. Op den duur schiet je wel iets te binnen, spreek je iemand die je erover verteld of vind je op een andere manier toevallig wat je écht wil doen, maar dwing je zelf niet af om nu al een keuze te maken. Zeker niet als je al een baan hebt.
Vuige sadist.quote:
Ik gun het je.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, ze komt mooi bij mij in bed te liggen.
Ik weet het wel, maar echt realistisch is het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
en wat ik écht wil.. ik heb geen idee, ook nooit gehad. Dus verwacht ook niet dat dat komt.
Messie worden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik weet het wel, maar echt realistisch is het niet.
Bij twijfel gewoon niet doen.
Je verliest er toch niks door? En kan er alleen maar door winnen. Dus waarom niet een sprong in het diepe?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Messie worden?
Kan natuurlijk altijd een brief schrijven en kijken wat er evt voor mogelijkheden zijn. Maar dan komt het wel ineens dichtbij![]()
En ben een schijtert eerste klas
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Je verliest er toch niks door? En kan er alleen maar door winnen. Dus waarom niet een sprong in het diepe?
En dat ik nu een motivatiebrief moet gaan schrijvenquote:
Zit er met mijn leeftijd niet meer in, zo'n voetbalcarrière.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Messie worden?
Kan natuurlijk altijd een brief schrijven en kijken wat er evt voor mogelijkheden zijn. Maar dan komt het wel ineens dichtbij![]()
En ben een schijtert eerste klas
Vroeger wel geprobeerd?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Zit er met mijn leeftijd niet meer in, zo'n voetbalcarrière.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |